'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:51
Oh sorry, blijkbaar is er nu net weer een nieuwe aflevering (geweest). Ik had het over die van gisteren in Mexico. Volgens mij heet ze Paulina ofzo. Sorry for the confusion.louise1 schreef: ↑24-10-2017 20:35Ik viel pas na een tijdje in maar ik heb zelden zo weinig binding laat staan passie gezien tussen 2 mensen. Tenenkrommend gewoon. Moet moedertjelief dààrvoor nou zo haar zoon missen?
Hij reageerde ook echt verbolgen toen zij het maar over die Italiaan bleef hebben![]()
Nee, dit was echt niks die twee.
Hoe oud is zij trouwens? Ze leek wel 14.
Poep, wie heeft jou gescheten?

dinsdag 24 oktober 2017 om 21:52

dinsdag 24 oktober 2017 om 22:09
Echt?? Ik heb even mijn KPN TV app aangezet en zie nu hele andere gezichten en bij de beschrijving staat Aruba. Wat ik zag gisteren ging echt over een ander stel in Mexico.
Wat raar

Poep, wie heeft jou gescheten?

dinsdag 24 oktober 2017 om 22:13
Vorige week was in Mexico , idd maar daar ging dat stukje dat jij gequot had ook over toch . Maar maakt verder niet uit
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:14