'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?

donderdag 26 oktober 2017 om 08:23
Een huis delen zou ik ook niks vinden maar over wat hij al dan niet bereikt zou hebben lijkt hij mij een type wat gewoon wil duiken en lekker dansen en verder niks. Geen carrière ambities oid.
Niks mis mee in mijn ogen maar hoe lang kan je dat doen?
donderdag 26 oktober 2017 om 09:20
Als hij uit colombia komt zal dit al best een prestatie zijn. Even de gemiddelde kansen van het land genomen. Vond het trouwens een enge bezitterige man, kreeg er helemaal de kriebels van. Ook omdat hij al 39 is.
donderdag 26 oktober 2017 om 09:57
Echt?! Waarom eng en bezitterig? Omdat hij zei dat hij liever niet wilde dat ze 's avonds zou werken? Ik vond het niet zo raar dat hij zei dat ze elkaar anders nooit zouden zien, later zei hij ook nog dat hij dat om die reden had gezegd, en niet om haar "tegen te houden", ik vond haar eerder zeuren daarover. Vond hem juist lief en aanhankelijk, hij zei ergens ook, in een auto geloof ik, dat hij niet kon wachten om haar weer te zoenen, vond hem juist heel lief.
En ja, dat huis delen, dat is niet ideaal, maar hij heeft een minimum loon, heb geen idee wat de huur daar is, en huisje boompje beestje is nog niet hun ding geloof ik, want ik heb begrepen dat ze naar Colombia willen en dat ze in de Filipijnen willen wonen, dan lijkt het me niet slim om van alles op te gaan bouwen. Heb trouwens begrepen dat ze nu met zijn tweeën in datzelfde huis wonen, de andere huurder is verhuisd.
donderdag 26 oktober 2017 om 09:57
Precies, hoe lang kun je dat doen? Ik zou er zelf niet op vallen, heb liever een wat meer ambitieuze man dan een lang leve de lol type. Denk dat veel dertigers zo denken, het is niet voor niets dat hij valt op een veel jongere vrouw.
Ze zeiden aan het einde dat ze naar de Filipijnen willen in de toekomst. Staan ze dan werkelijk zo buiten de realiteit? IS is daar sinds mei al aan het oorlogvoeren en homoseksuelen krijgen de doodstraf vanwege hun geaardheid...
donderdag 26 oktober 2017 om 10:56
Ik vond het een mooi stel, maar bizar dat zij al de eerste dag begon te zeiken dat hij moest werken.
Dat met die kaartjes lijkt me geen vetpot, ook zo leuk dat ze ze in een ‘art galery’ op ging hangen, volgens mij was het een hostel.
Kortom, weer combi van GV en slecht voorbereide Ik vertrek.
Oh, en mag Arie er aub per omgaande uit? Tenenkrommend vind ik hem.
Dat met die kaartjes lijkt me geen vetpot, ook zo leuk dat ze ze in een ‘art galery’ op ging hangen, volgens mij was het een hostel.
Kortom, weer combi van GV en slecht voorbereide Ik vertrek.
Oh, en mag Arie er aub per omgaande uit? Tenenkrommend vind ik hem.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

donderdag 26 oktober 2017 om 16:51

dinsdag 31 oktober 2017 om 21:57