Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Volgens mij is de liefde uitverkocht dit seizoen, bij dit stel merk ik er ook al niet veel van.
Keep on, keep keepin' on....
Tea_bee schreef:
24-10-2017 22:23
Volgens mij is de liefde uitverkocht dit seizoen, bij dit stel merk ik er ook al niet veel van.
Ja mis het ook geloof ik , vind haar ook niet zo leuk weet niet precies waarom
_Marana_ schreef:
24-10-2017 22:21
Ja, dus hoeveel dagen/weken zullen ze samen hebben doorgebracht, fysiek bij elkaar? Hoe goed ken je elkaar nou helemaal...
Nauwelijks
Voor mijn gevoel 'hoort' of 'past' ze daar niet. Ik kan het niet beter uitleggen.
Keep on, keep keepin' on....
Ze is heel naief ofzo, vind ze ook niet bij elkaar passen.
Tea_bee schreef:
24-10-2017 22:28
Voor mijn gevoel 'hoort' of 'past' ze daar niet. Ik kan het niet beter uitleggen.
Tja Aruba one happy Island....maar zij is geen happy persoon in dr uitstraling. Maar dat is ze denk ik nergens.
Wat een leuk stel, ik vind die man erg leuk en lief, leuke kaarten maakt ze
Mijn man vond haar overkomen als een zeikwijf.
En 5$ voor een kaartje vind ik nogal duur. Te duur voor een souvenirtje.
_Marana_ schreef:
24-10-2017 22:11
Wat heeft die Rudolf nou helemaal bereikt in zijn leven op zijn 39e... Een huis delen met een ander als pasgetrouwd stel? Waarom had hij niet al iets beters geregeld?
Een huis delen zou ik ook niks vinden maar over wat hij al dan niet bereikt zou hebben lijkt hij mij een type wat gewoon wil duiken en lekker dansen en verder niks. Geen carrière ambities oid.
Niks mis mee in mijn ogen maar hoe lang kan je dat doen?
dolfje schreef:
26-10-2017 08:23
Een huis delen zou ik ook niks vinden maar over wat hij al dan niet bereikt zou hebben lijkt hij mij een type wat gewoon wil duiken en lekker dansen en verder niks. Geen carrière ambities oid.
Als hij uit colombia komt zal dit al best een prestatie zijn. Even de gemiddelde kansen van het land genomen. Vond het trouwens een enge bezitterige man, kreeg er helemaal de kriebels van. Ook omdat hij al 39 is.
stokske schreef:
26-10-2017 09:20
Als hij uit colombia komt zal dit al best een prestatie zijn. Even de gemiddelde kansen van het land genomen. Vond het trouwens een enge bezitterige man, kreeg er helemaal de kriebels van. Ook omdat hij al 39 is.
Echt?! Waarom eng en bezitterig? Omdat hij zei dat hij liever niet wilde dat ze 's avonds zou werken? Ik vond het niet zo raar dat hij zei dat ze elkaar anders nooit zouden zien, later zei hij ook nog dat hij dat om die reden had gezegd, en niet om haar "tegen te houden", ik vond haar eerder zeuren daarover. Vond hem juist lief en aanhankelijk, hij zei ergens ook, in een auto geloof ik, dat hij niet kon wachten om haar weer te zoenen, vond hem juist heel lief.

En ja, dat huis delen, dat is niet ideaal, maar hij heeft een minimum loon, heb geen idee wat de huur daar is, en huisje boompje beestje is nog niet hun ding geloof ik, want ik heb begrepen dat ze naar Colombia willen en dat ze in de Filipijnen willen wonen, dan lijkt het me niet slim om van alles op te gaan bouwen. Heb trouwens begrepen dat ze nu met zijn tweeën in datzelfde huis wonen, de andere huurder is verhuisd.
dolfje schreef:
26-10-2017 08:23

Precies, hoe lang kun je dat doen? Ik zou er zelf niet op vallen, heb liever een wat meer ambitieuze man dan een lang leve de lol type. Denk dat veel dertigers zo denken, het is niet voor niets dat hij valt op een veel jongere vrouw.

Ze zeiden aan het einde dat ze naar de Filipijnen willen in de toekomst. Staan ze dan werkelijk zo buiten de realiteit? IS is daar sinds mei al aan het oorlogvoeren en homoseksuelen krijgen de doodstraf vanwege hun geaardheid...
Ik vond het een mooi stel, maar bizar dat zij al de eerste dag begon te zeiken dat hij moest werken.

Dat met die kaartjes lijkt me geen vetpot, ook zo leuk dat ze ze in een ‘art galery’ op ging hangen, volgens mij was het een hostel.

Kortom, weer combi van GV en slecht voorbereide Ik vertrek.

Oh, en mag Arie er aub per omgaande uit? Tenenkrommend vind ik hem.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik weet niet, maar ik vind GV dit jaar stukken minder met Arie Bombarie erbij.
En het gaat er allemaal zo zoetsappig aan toe. Alleen die 2 in Mexico waren eigenlijk voor mij wel boeiend.Ik zal wel een ramptoerist zijn :A:
Arie voegt inderdaad niks toe in mijn ogen.
Ik vind hem wel lief en huis delen is daar wat normaler dan hier. Het leven is er duur en de lonen laag. Daarnaast zijn er veel mensen die er een paar jaar werken en dan weer vertrekken.
Ligt geheel aan je ambities mbt het leven. Eigenlijk vind ik het juist wel stoer dat mensen dit durven....zo leven en zo ervaren. Zouden meer mensen best wat van mogen leren.......

Zij is 13 jaar jonger dan hij. Mooie meid, mooie man. Mooi stel. Liefdevol toch wel, op hun manier.
Goh je baan als arts hier opgeven benieuwd of ze daar ook als arts aan het werk gaat.
Simitçi schreef:
31-10-2017 21:38
Goh je baan als arts hier opgeven benieuwd of ze daar ook als arts aan het werk gaat.
:hello:

Ze is 28 maar lijkt wel een goed geconserveerde veertiger.

Ben heel benieuwd of het deze keer wel lukt.
Ja ze ziet er ouwelijk uit zou zo een zus van haar moeder kunnen zijn, wel klassieke schoonheden mooie familie zo
Wat zou mauricio voor de kost doen ? Heb ik dat gemist ?
Inderdaad mooie moeder en oma. Beetje chique types.
Zijn we de enige 2 ramptoeristen vandaag?
nimue_iparis schreef:
31-10-2017 21:56
Zijn we de enige 2 ramptoeristen vandaag?
Het lijkt er op ;)
Present! 🙋

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven