50 shades of grey
maandag 28 mei 2012 om 17:51
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

dinsdag 31 juli 2012 om 17:34

dinsdag 31 juli 2012 om 17:50
dinsdag 31 juli 2012 om 17:57
quote:quinzel schreef op 31 juli 2012 @ 17:50:
[...]
Ik voel een nieuw topic opkomen;
Wie lijkt onschuldig genoeg om Anastasia te spelen? (dat wordt zeker geen hollywooddame!)
Heb inmiddels mijn deel 1 teruggevonden.... tussen mijn wasgoed
Ik zag in een youtube filmpje dat het misschien die dochter uit de Gilmore Girls zou worden
Da vinnik dus ook niets hè, want in mijn gedachten is zij gewoon nog 16!
[...]
Ik voel een nieuw topic opkomen;
Wie lijkt onschuldig genoeg om Anastasia te spelen? (dat wordt zeker geen hollywooddame!)
Heb inmiddels mijn deel 1 teruggevonden.... tussen mijn wasgoed
Ik zag in een youtube filmpje dat het misschien die dochter uit de Gilmore Girls zou worden
Da vinnik dus ook niets hè, want in mijn gedachten is zij gewoon nog 16!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 31 juli 2012 om 18:20
Oh wat leuk, het topic loopt nog!
Ik heb een tijdje terug de hele trilogie uitgelezen. Ik vond deel 2 nog leuk, bij deel 3 kwam de ergernis meer en meer op de voorgrond. Die Anastasia mocht van mij achter het behang geplakt en het werd een beetje meer van hetzelfde, maar tóch kon ik het niet echt wegleggen.
Leuk!
Een verfilming zie ik wel zitten, maar dan moet het wel een echt goede verfilming worden boordevol seks
Matt, wat een enorm goede suggestie!
En "Erik" uit true blood ook best een goede suggestie.
Ik heb een tijdje terug de hele trilogie uitgelezen. Ik vond deel 2 nog leuk, bij deel 3 kwam de ergernis meer en meer op de voorgrond. Die Anastasia mocht van mij achter het behang geplakt en het werd een beetje meer van hetzelfde, maar tóch kon ik het niet echt wegleggen.
Leuk!
Een verfilming zie ik wel zitten, maar dan moet het wel een echt goede verfilming worden boordevol seks
Matt, wat een enorm goede suggestie!
En "Erik" uit true blood ook best een goede suggestie.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson