50 shades of grey
maandag 28 mei 2012 om 17:51
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 31 juli 2012 om 18:26
quote:Lizzl schreef op 30 juli 2012 @ 22:29:
Pagina 218... Ze vliegen op een hoogte van ongeveer tienduizend kilometer
Het staat er echt! Ze gaan van Seattle naar Aspen via de buitenste laag van de dampkring
Mijn onbewuste kijkt over haar bril en trekt een wenkbrauw op... Hoezo makkelijk doen als het moeilijk kan? Oh, mijn vijftig tinten... Wat ben je toch ingewikkeld en bazig! Shit! Hij kijkt me aan met die ene blik... Oh! Ik voel het... daar!
Ik kan het ook
Wat let je! Moet je zien hoe je daar druipend rijk van wordt!
Wat een kutboek btw. Of stoot ik dan iemand tegen het hoofd?
Pagina 218... Ze vliegen op een hoogte van ongeveer tienduizend kilometer
Het staat er echt! Ze gaan van Seattle naar Aspen via de buitenste laag van de dampkring

Mijn onbewuste kijkt over haar bril en trekt een wenkbrauw op... Hoezo makkelijk doen als het moeilijk kan? Oh, mijn vijftig tinten... Wat ben je toch ingewikkeld en bazig! Shit! Hij kijkt me aan met die ene blik... Oh! Ik voel het... daar!
Ik kan het ook
Wat let je! Moet je zien hoe je daar druipend rijk van wordt!
Wat een kutboek btw. Of stoot ik dan iemand tegen het hoofd?
dinsdag 31 juli 2012 om 18:33

dinsdag 31 juli 2012 om 19:59

woensdag 1 augustus 2012 om 10:57
woensdag 1 augustus 2012 om 11:35
quote:Eva82 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:57:
Charlize Theron zou wel een goede Elena zijn, of zou ze daar weer te jong voor zijn? Op verschillende sites word Michelle Pfeiffer als favoriet gezien voor Elena, maar dat zie ik nou weer niet zo..
Ik vind Leighton een echte Ana, in mijn hoofd ziet ze er ook zo uit:
[afbeelding]
Oe....das een goeie!
IK ken haal alleen helemaal niet
Charlize Theron zou wel een goede Elena zijn, of zou ze daar weer te jong voor zijn? Op verschillende sites word Michelle Pfeiffer als favoriet gezien voor Elena, maar dat zie ik nou weer niet zo..
[afbeelding]
Oe....das een goeie!
IK ken haal alleen helemaal niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 1 augustus 2012 om 15:14
quote:Eva82 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:57:
[afbeelding]
Eens met beide suggesties. Charlize kan hard genoeg overkomen, en Michelle is tegenwoodig een vies botox wijf.
Leighton zie ik ook wel als Ana.
[afbeelding]
Eens met beide suggesties. Charlize kan hard genoeg overkomen, en Michelle is tegenwoodig een vies botox wijf.
Leighton zie ik ook wel als Ana.
woensdag 1 augustus 2012 om 15:50
Ik was dit aan het lezen op mijn e-reader, volgens mijn man waren het alle drie de delen...?
Gisteren was het opeens uit het eindigde dat Ana boos wegging nadat hij haar had geslagen met een riem....is dit nu echt het einde van alle 3 delen of alleen het einde van deel 1?
Ik vond het nl. toch wel lekker lezen zo effe voor het slapen gaan....
Gisteren was het opeens uit het eindigde dat Ana boos wegging nadat hij haar had geslagen met een riem....is dit nu echt het einde van alle 3 delen of alleen het einde van deel 1?
Ik vond het nl. toch wel lekker lezen zo effe voor het slapen gaan....