Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
himalaya schreef:
10-09-2019 18:07
Hij zat in de telefoonhandel. Dan weet je toch ook wel dat een gevonden telefoon niet van jou is en je hem dus niet kan verkopen?
:facepalm:
Dat zou je wel denken.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

iedereen op instagram over Sumit
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
10-09-2019 20:30
Afbeelding

iedereen op instagram over Sumit
Precies... Wat is Summit toch een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net (vergeten de link te kopiëren) dat Ceasar en zijn scharrel al vóór de opnames uit elkaar waren. Voor de serie doen ze, op verzoek van TLC dus alsof.

Ceasar ambieert een carrière als acteur, dus kan goed oefenen... ik zou zijn nageljob nog niet opgeven!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jenny zegt wel steeds dat Summit een keus moet maken met het vertellen tegen z'n ouders, dat hij sterker moet zijn.

Zal best maar waarom is zij niet sterker, waarom maakt zijzelf geen keuze? Waarom 7 jaar wachten op een man die geen keus maakt?

En dan ook nog huis en haard kinderen auto werk je thuisland enz. achterlaten. Hij had al stappen moeten nemen voordat Jenny naar India kwam, zo niet dan had ze het uit moeten maken.

En nou blijkt hij nog getrouwd ook!!
Alle reacties Link kopieren
Achos Jenny, vind het echt sneu.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
11-09-2019 10:20
Jenny zegt wel steeds dat Summit een keus moet maken met het vertellen tegen z'n ouders, dat hij sterker moet zijn.

Zal best maar waarom is zij niet sterker, waarom maakt zijzelf geen keuze? Waarom 7 jaar wachten op een man die geen keus maakt?

En dan ook nog huis en haard kinderen auto werk je thuisland enz. achterlaten. Hij had al stappen moeten nemen voordat Jenny naar India kwam, zo niet dan had ze het uit moeten maken.

En nou blijkt hij nog getrouwd ook!!
dit dus
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Karine heeft naar het schijnt een postnatale depressie, wat ik kan begrijpen ze had een vreselijke bevalling lag letterlijk te gillen van de pijn duurde uren voor de dokter kwam.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Was hij al getrouwd ?
Jenny wist dat hij getrouwd was, dit is geregeld terwijl ze een break hadden dus ze is zelf even schuldig...
Vond net dit over Darcy, ze zeggen dat ze zo dramatisch is omdat ze dan in de show kan blijven? Ze heeft na het vorige seizoen met Jessie zelfs een rolletje in een film gehad.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-09-2019 16:54
Het is geen roddel : SUMIT IS IDD GETROUWD :bonk: :woa: YT is geëxplodeerd :-o
Maar blijkbaar was Jenny daarvan op de hoogte. Misschien was het een gearrangeerd huwelijk dat hij helemaal niet wilde.
Alle reacties Link kopieren
Oo heerlijke deze spoilers!
Sumit dus toch getrouwd!

Ceasar kan ook bijna niet waar zijn, geloof echt dat hij een acteur is!
Ik volg darcey op insta volgens mij al lang weer vrijgezel
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
11-09-2019 12:41
Maar blijkbaar was Jenny daarvan op de hoogte. Misschien was het een gearrangeerd huwelijk dat hij helemaal niet wilde.
sommige zeggen idd dat Jenny op de hoogte is, maar in de volgende aflevering was een voorstukje dat ze helemaal gebroken is van verdriet dus dat is of een heeel knap staaltje acteer werk of ze wist het echt niet.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Laura en Aladin hadden mot over haar "purple friend".

Die zou ze weggegooid hebben, nadat hij daarover boos werd, maar heeft het toch weer uit de vuilnisbak gevist. Dit heeft ze opgebiecht, want ze kreeg te weinig jiggie jiggie en te weinig verschillende standjes. Na beloftes van Aladin mbt het plezieren van Laura zou ze haar paarse vriend weer weggooien. Wat ze niet heeft gedaan.

Ik zou het niet durven trouwens, een vibo in mijn koffer mee naar Quatar @(
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 11-09-2019 13:49
Reden: Naam niet juist
0.11% gewijzigd
Laura en Aladin zijn weer uit elkaar. Meen ergens gelezen te hebben dat Laura weer alleen gespot is in de US.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
11-09-2019 12:41
Maar blijkbaar was Jenny daarvan op de hoogte. Misschien was het een gearrangeerd huwelijk dat hij helemaal niet wilde.

Hij is niet een analfabeet van het platteland. Als hij het echt niet had gewild en met Jenny verder had gewild, had hij er tegenin gegaan en zijn familie teleurgesteld.
himalaya wijzigde dit bericht op 12-09-2019 08:06
0.14% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
tvp. heerlijk dit! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Larissa haar relatie is weer voorbij, staat natuurlijk een heel betoog op instagram
Relax we're all crazy, it's not a competition
Heb je een link naar haar instagram? Ben te lui om te googlen :$
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
12-09-2019 22:49
Heb je een link naar haar instagram? Ben te lui om te googlen :$
https://www.instagram.com/p/B2UQgzxnrD5 ... ftvc31assb

Ik volg haar ook niet maar deze pagina is Echt geweldig veel spoilers en mene’s :hihi:


Aladin was het flirten met Avery, maar daar was zij niet zo van gediend dus heeft ze hem geblokkeerd.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Erickees, regrettees, dreamees.. ze melkt haar imago lekker uit he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nogal ja.
Alle reacties Link kopieren
Coltie heeft een nieuwe vriendin en zal commentaar leveren bij het volgende seizoen van Pillow Talk....

in de tell all schijnt het ook heftig te worden, Angela pest Avery en noemde haar een slechte moslim... excuse me? :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven