Entertainment alle pijlers

90 Days ; geen spoilers s.v.p.

30-07-2019 21:51 3017 berichten
Wie schrijft er mee over het programma '90 Days'?
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels op vrijdagavond zijn (nieuwe 90 days fiancé):
* Anna (38) & Mursel (Turkije, 38)
* Mike (34) & Natalie (Oekraïne, 35)
* Tania (29) & Syngin (Zuid-Afrika, 29)
* Robert (41) & Anny (Dominicaanse Republiek,30)
* Emily (28) & Sasha (Rusland, 31)
* Blake (29) & Jasmin (Finland, 27)
* Michael (41) & Juliana (Brazilië, 23)

De koppels op vrijdagavond zijn: (herhaling 90 days The Other Way):
* Paul (35) & Karine (Brazilië, 22)
* Jenny (60) & Sumit (India, 30)
* Deavan (22) & Jihoon (Zuid-Korea, 29)
* Laura (51) & Aladin (Qatar, 29)
* Tiffany (27) & Ronald (Zuid-Afrika, 29)
* Corey (31) & Evelin (Ecuador, 26)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-11-2019 20:53
60.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
17-08-2019 15:15
Ik zit nu naar de Family Sjetel te kijken en het verbaast me toch wel dat Pedro blijkbaar zijn zus en moeder naar de VS wil halen. Of zou dat gescript zijn om het allemaal weer wat smeuiger te maken?
Die moeder gaat ook nog eens onwijs uit haar dak dat Pedro er niet genoeg aan doet en haar 'wil achterlaten in de DR'. Emotionele chantage tot en met.

Ik heb één flard gezien waarbij de immigratie-advocaat tegen hem zegt dat hij ze nu nog niet (permanent) kan laten overkomen omdat hij zijn green card nog niet heeft. Als dát geen bewijs van scripten is, dan weet ik het ook niet. Iedere malloot weet wel dat je daarvoor minstens een green card nodig hebt. Dus ze zijn gewoon een beetje drama aan het creëren dat nergens op slaat. Beide families voor het geld en TLC voor de kijkcijfers.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Tijdschriftenverslindster schreef:
17-08-2019 17:14
Ik denk dat de meeste ouders het wel accepteren, al was het maar om het contact met hun kind niet te verliezen.
Dat staat daar los van, ik slik heel veel in omdat ik van mijn kind hou wil niet zeggen dat het ook geacepteerd word.
Coerage schreef:
17-08-2019 18:34
Ik heb één flard gezien waarbij de immigratie-advocaat tegen hem zegt dat hij ze nu nog niet (permanent) kan laten overkomen omdat hij zijn green card nog niet heeft. Als dát geen bewijs van scripten is, dan weet ik het ook niet. Iedere malloot weet wel dat je daarvoor minstens een green card nodig hebt. Dus ze zijn gewoon een beetje drama aan het creëren dat nergens op slaat. Beide families voor het geld en TLC voor de kijkcijfers.
Volgens mij heeft Pedro zijn greencard al.
Ik heb net The Family Chantel gekeken. Wat acteerde die vriend van Winter slecht.
Tenenkrommende therapiesessie en dat gezeur van beide families: doodvermoeiend. En die moeder van Pedro; alsof Pedro zomaar even zijn familie voorgoed naar Amerika over kan laten komen. Want als dat niet lukt, zet Pedro zich er niet voldoende voor in. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat die Chantel in die Pedro ziet. Zij kan wel wat anders krijgen als zij niet zo chagerijnig kijkt. Die Pedro ziet er uit alsof ie een gedetineerde is en wil alleen maar een visum voor hem en zijn familie. Ongelofelijk.
.
Je vindt Pedro eruitzien als een gedetineerde? Ik zie het niet hoor.
Ik zie wel een gedetineerde als je naar de pasfoto's op het rijbewijs/paspoort van de gemiddelde Nederlander kijkt. :clown:
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft grotendeels met de eisen voor de pasfoto te maken. Die Pedro is een onbehouwen driftkikker.
.
Alle reacties Link kopieren
The Family Chantel kijk ik niet, maar het nieuwe seizoen van Before the 90 Days. Mijn god, wat een trashwaardige koppels zitten er weer bij. :facepalm:

Van Rebecca met haar filters tot naïeve Caesar de wandelende portemonnee tot die 19-jarige die naar Syrië wil verhuizen en dan doodleuk zegt: "I think you're worrying too much". O_O
Bij mij doet de ziggogo site het niet meer, als in dat de video niet meer wil laden. En ik vergeet steeds om te kijken als het op tv komt... Zo irritant want de tv is vaak bezet als ik wil kijken.

Ik wilde dus de eerste aflevering van Before de 90 days kijken enzo maar helaas...
Alle reacties Link kopieren
Het wordt op zondagavond om 22.00 herhaald.

Vreemd en irritant dat Ziggo go het niet doet. Bij mij doet ie het ook niet in Chrome (nooit gedaan) maar wel in een andere browser.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zielig die Caesar anderzijds wordt ie werkelijk door iedereen gewaarschuwd maar hij luistert niet.
.
Wat zijn sommige mannen dom. En maar geld sturen naar een mooie vrouw en er niks voor terug krijgen. Dan ook nog geld lenen om naar Mexico te gaan om haar te ontmoeten. Als deze sukkel een keer in de spiegel zou kijken en zijn hersens zou laten werken dan zou hij weten dat hij deze blonde stoot niet kan krijgen.
jaap70 schreef:
17-08-2019 23:49
Dat heeft grotendeels met de eisen voor de pasfoto te maken. Die Pedro is een onbehouwen driftkikker.

Dat vind ik nog meer gelden voor de familie van Chantel, die zelfs met tasers zwaaien, direct vol in de aanval gaan om hun zogenaamde geweldige familie-eer hoog te houden etc.
Als de families van Chantel en Pedro zich nergens mee zouden bemoeien, zou het ook tussen Chantel en Pedro een stuk beter gaan.
Maar ja, juist die twee verhaallijnen vind ik te ongeloofwaardig en teveel geacteerd.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 04:52
8.53% gewijzigd
Dubbel
TsumTsum schreef:
18-08-2019 00:01
Bij mij doet de ziggogo site het niet meer, als in dat de video niet meer wil laden. En ik vergeet steeds om te kijken als het op tv komt... Zo irritant want de tv is vaak bezet als ik wil kijken.

Ik wilde dus de eerste aflevering van Before de 90 days kijken enzo maar helaas...
Heb even voor je gekeken. Op iPad met Safari, werkt ziggo go app wel. Valt me wel op dat de app iets langzamer is dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
18-08-2019 04:47
Dat vind ik nog meer gelden voor de familie van Chantel, die zelfs met tasers zwaaien, direct vol in de aanval gaan om hun zogenaamde geweldige familie-eer hoog te houden etc.
Nou dit ja. Vooral die moeder is echt ernstig gestoord. Die moeder en zus van Pedro zijn gewoon heksen. Die familie van Chantel is echt heel maf. Alleen die vader lijkt nog wel soort van normaal.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: zitten jullie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
goed bezig Tiff & Ronald.. geef dat kind een schuldgevoel. :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Daniël stelt veel te volwassen vragen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zit....heerlijk trashen!
Alle reacties Link kopieren
‘Ik verdien geld voor jou en de baby en drakenkind’

Met zijn handeltje in 2e hands telefoons?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHHA
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik kijk later terug. Veel plezier voor iedereen die nu kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gekluns met die glazen. Wat dat betreft passen die twee perfect bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook helemaal klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven