Entertainment alle pijlers

90 Days ; geen spoilers s.v.p.

30-07-2019 21:51 3017 berichten
Wie schrijft er mee over het programma '90 Days'?
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels op vrijdagavond zijn (nieuwe 90 days fiancé):
* Anna (38) & Mursel (Turkije, 38)
* Mike (34) & Natalie (Oekraïne, 35)
* Tania (29) & Syngin (Zuid-Afrika, 29)
* Robert (41) & Anny (Dominicaanse Republiek,30)
* Emily (28) & Sasha (Rusland, 31)
* Blake (29) & Jasmin (Finland, 27)
* Michael (41) & Juliana (Brazilië, 23)

De koppels op vrijdagavond zijn: (herhaling 90 days The Other Way):
* Paul (35) & Karine (Brazilië, 22)
* Jenny (60) & Sumit (India, 30)
* Deavan (22) & Jihoon (Zuid-Korea, 29)
* Laura (51) & Aladin (Qatar, 29)
* Tiffany (27) & Ronald (Zuid-Afrika, 29)
* Corey (31) & Evelin (Ecuador, 26)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-11-2019 20:53
60.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die Liam lijkt wel onder invloed van het een of ander..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is de make-up weer lelijk vandaag.
Kunnen ze Jihoon met zijn 'supersp*rma' niet koppelen aan wanhopig naar baby verlangende Angela. :clown:
Alle reacties Link kopieren
Haha, Angela walst helemaal over hem en zijn familie heen. Deavan heeft dan nog wel wat respect en fatsoen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tiffany wel een mooie vrouw. Heb geen verstand van make-up, dus weet ook niet of dat stom zit :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En Tiffany heeft écht geen andere kleren dan off-shoulder...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En weer dat wijsneuzenkind er bij..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Stuurt Jenny geld naar Sumit?
himalaya schreef:
19-11-2019 22:10
En Tiffany heeft écht geen andere kleren dan off-shoulder...
Vreselijk he echt altijd, vind haar sowieso niks die monotone emotieloze stem bah.
Ze houden wel echt van elkaar denk ik of ik trap er met open ogen in .
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niks van Jenny en Sumit. Zie er ook geen echte liefde. Eerder een gekke oude vrouw en een man die dat wel best vindt.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin van de dochter van Jenny zit er altijd als zo’n decoratiestuk bij.. heb haar nog maar 5 woorden horen zeggen ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele aflevering nog niet bekeken, maar die Liam die spoort echt niet. Als een idioot zitten lachen terwijl je moeder verdriet heeft?!
Ik vond het erg vreemd dat ze er niet verder op ingegaan zijn toen Evelin zei dat Karine veel meer geld moest vragen aan de Amerikaanse man waarmee ze appte/chatte, buiten haar man om.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-11-2019 06:21
Ik vond het erg vreemd dat ze er niet verder op ingegaan zijn toen Evelin zei dat Karine veel meer geld moest vragen aan de Amerikaanse man waarmee ze appte/chatte, buiten haar man om.

Er worden sowieso geen kritische vragen gesteld bij die tell all’s.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
20-11-2019 06:31
Er worden sowieso geen kritische vragen gesteld bij die tell all’s.

Met je eens. Die host zit daar alleen maar een beetje mooi te zijn en vooraf ingestudeerde vragen te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu te kijken. Die Liam is gek!! Zit maar te lachen als een lachende kauwgombal terwijl je zijn moeder kapot gaat van verdriet. Ik vind haar broer Ludwing wel erg lief voor haar.
Ik denk dat Liam er niks aan kan doen. Zoals ik het zie is het een zwakbegaafde jongen.
Alle reacties Link kopieren
post-it schreef:
19-11-2019 14:56
Ik dacht dat Juliana uit Brazilië kwam. In de OP staat Kroatië. Heb het gisteren maar met een half oog gekeken, want was met zoon fysio oefeningen aan het doen, dus misschien heb ik het mis?

Wordt wel weer een leuk seizoen denk ik. Als ik de voorstudies mag geloven.
Ben vooral benieuwd naar miss IPhone En Sasha, hoe kun je nu denken dat hij bij jou ineens anders zal zijn en zijn 2 zoontjes daar in rusland zomaar achterlaat.
Volgens mij heeft hij haar ontmoet in Kroatie maar komt ze oorspronkelijk uit Brazilie .... ze is een model
post-it schreef:
19-11-2019 14:56
Ik dacht dat Juliana uit Brazilië kwam. In de OP staat Kroatië. Heb het gisteren maar met een half oog gekeken, want was met zoon fysio oefeningen aan het doen, dus misschien heb ik het mis?

Wordt wel weer een leuk seizoen denk ik. Als ik de voorstudies mag geloven.
Ben vooral benieuwd naar miss IPhone En Sasha, hoe kun je nu denken dat hij bij jou ineens anders zal zijn en zijn 2 zoontjes daar in rusland zomaar achterlaat.

Sorry post-it; ik lees dit nu pas. Ik zal volgende keer ook even opletten en de OP al even aanpassen (staan beide landen er tot dan).
himalaya schreef:
19-11-2019 22:08
Ik vind Tiffany wel een mooie vrouw. Heb geen verstand van make-up, dus weet ook niet of dat stom zit :rofl:
Ik heb ook geen verstand van make-up, maar het viel me wel op dat de één een neprood, de ander een oranje gezicht en de volgende niet-zwangere en niet bevallen persoon een zwangerschapsmasker leek te hebben. Door slechte make-up. Goede visagie is belangrijk voor tv.
Er zijn nieuwe afleveringen of niet ??!

LET OP:
Doordeweeks iedere dag om 15:45
90 days: what now

Met O.a vervolg van
Daniëlle na scheiding
Devar en mel
En die jongen die naar Parijs ging en zij bleek een vriend te hebben. Nu heeft ze het uitgemaakt en komt ze naar Amerika.

Maar t rare is , andrei en Elizabeth en antonio (uit Spanje) en Courtney + alan en kirlyam zitten er ook in..

Is dit nou combinatie van nieuw en herhaling ? Heb ik wat gemist ? Of is dit nieuw en zend TLC dit weer heel handig ineens zomaar uit zonder aankondiging ??
Alle reacties Link kopieren
Hartenvrouw♥️ schreef:
22-11-2019 18:52
Er zijn nieuwe afleveringen of niet ??!

LET OP:
Doordeweeks iedere dag om 15:45
90 days: what now

Met O.a vervolg van
Daniëlle na scheiding
Devar en mel
En die jongen die naar Parijs ging en zij bleek een vriend te hebben. Nu heeft ze het uitgemaakt en komt ze naar Amerika.

Maar t rare is , andrei en Elizabeth en antonio (uit Spanje) en Courtney + alan en kirlyam zitten er ook in..

Is dit nou combinatie van nieuw en herhaling ? Heb ik wat gemist ? Of is dit nieuw en zend TLC dit weer heel handig ineens zomaar uit zonder aankondiging ??
Volgens mij zijn dat herhalingen
mano28 schreef:
22-11-2019 18:58
Volgens mij zijn dat herhalingen
Ja heb je gezien dat dat meisje (Miriam) uit Parijs naar Amerika (naar patrick) komt ?
Hm nou dan zie ik het alsnog gelukkig door mijn smart tv die het heeft opgenomen voor mij deze week :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hartenvrouw♥️ schreef:
22-11-2019 19:51
Ja heb je gezien dat dat meisje (Miriam) uit Parijs naar Amerika (naar patrick) komt ?
Hm nou dan zie ik het alsnog gelukkig door mijn smart tv die het heeft opgenomen voor mij deze week :cheer:

Ja die heb ik gezien!

Komt vanavond wel de nieuwe 90 days ?
Zag in de gids dat het ook what now is.
mano28 schreef:
22-11-2019 20:04
Ja die heb ik gezien!

Komt vanavond wel de nieuwe 90 days ?
Zag in de gids dat het ook what now is.
Ja vanavond sowieso nieuw van 20:30 tot 22:30 ! Tweede aflevering al, vorige week was eerste.
In mijn gids staat alleen : 90 days fiance

Om 22:30 is ‘the other way’, maar wel herhaling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven