Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is dat ook niet meer standaard daar om je moeder/familie er bij te hebben als je bevalt?

Moet er ook niet aan denken maar goed.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
12-07-2019 22:01
Die bonbonella’s van sjarretel zijn niet echt toch , passen niet bij de rest van haar lijf.
Ze heeft echt wel een bizar figuur met die enorme boobies en die o-benen inderdaad. En dan in zo'n topje gaan sporten. Zij doet het er echt om.
En als ze in die stoel zit, praat ze ook altijd zo enorm geaffecteerd, met haar tetten onder haar kin. Ik vind het geen porum.

En die zus van Pedro kan zo het theater in als Cruella de Vil.
Alle reacties Link kopieren
betoverend schreef:
12-07-2019 21:18
Andrei moet echt zijn wrok opzij zetten
Vond het ook behoorlijk kinderachtig van hem dat hij maar bleef zeggen: "Voor mij hebben ze dit niet gedaan."
Ik geloof wel dat die vader van Libby het oprecht aardig bedoelde. Ok, het was wat over the top met dat vuurwerk en hij wilde overduidelijk laten zien hoe goed ze het voor elkaar hebben in de VS, maar ze hebben er een warm welkom van gemaakt.
En de pa van Andrei is ook niet zo'n sfeerbederver als zijn zoon. Hij wist het te waarderen en stelde zich bescheiden op.
Zou Andrrrei nu echt niet een beetje zijn gaan nadenken over zijn eigen bijdrage aan het conflict met haar familie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het meeste overgeslagen, want ik ergerde me dood!!
Vooral aan Ashley ze is echt trash!! Bah :pukey:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die Andrei blijft maar in de slachtofferrol hangen, wat een vervelende vent. En dan tegen zijn vrouw maar zeggen “blijf je maar onder de plak bij je familie?”, terwijl ze net zo goed bij hem onder de plak moet. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit goed afloopt, want zo’n kerel ben je toch een keer goed zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend al gewaarschuwd als ik ooit zwanger ben en moet bevallen wil ik mijn moeder er sowiso bij hebben. Persoonlijk heb ik liever me moeder dan mijn vriend :hihi:

Snap ook niet waarom je. Je hele familie erbij wilt het is een bevalling geen tv-show ik sla de komende 2 afleveringen over heb ze al gezien en kan even niet meer met dat overdreven drama gedoe.

Van Pao en Russ werd ik ook schijtziek
Met name Juan en die moeder van Pao die er als een gier bij zit.
Ik snap echt niet dat Pao toestaan dat haar “beste” vriend zo over haar man praat en dat ze het nog toelaat ook grow Some balls woman

En dag geleuter van volgende aflevering nope ik wacht wel ff anders vliegt mijn tv het raam uit
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wel gekeken, maar man keek ‘voor de gezelligheid mee’ (hij wist verbazend veel van vorige afleveringen.. :P ) dus niet hier mee getrasht.

Dat van die alligator vond ik ook zielig. Hij werd in een badkuip gehouden? Ik vond hem ook erg rustig, maar misschien komt dat omdat er van jongs af aan al met hem wordt gezeuld.

En verder was het weer allemaal tenenkrommend, ik denk dat dat alles wel samenvat.

Pao zit gewoon te lachen als ‘haar beste vriend’ haar man aan het afkraken is. Bizar.
En Ashley die de politie belt uit wraak, niet omdat hij haar mishandeld of het huis niet uit wil. En daar komt de politie of wat de producers daarvoor hebben verzonnen met sirene en zwaailicht voor langs?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die Juan is echt de duivel in hoogsteigen persoon, maar toen de moeder van Pao zei: 'Hij is veel aardiger en grappiger dan Russ. 100%.' begreep ik het vanuit haar oogpunt gezien wel een klein beetje. Zij had waarschijnlijk nooit de vileine kant van Juan gezien, maar alleen zijn 'entertaining' kant.
En Russ is wel een dooie. Volgens mij valt daar echt niet mee te lachen. Nooit. Altijd die doodserieuze blik, die zeurderige stem. Kan me voorstellen dat voor iemand die ook nog eens niet dezelfde taal spreekt, er weinig warmte van afstraalt.
LieveMona schreef:
13-07-2019 07:48
Die Juan is echt de duivel in hoogsteigen persoon, maar toen de moeder van Pao zei: 'Hij is veel aardiger en grappiger dan Russ. 100%.' begreep ik het vanuit haar oogpunt gezien wel een klein beetje. Zij had waarschijnlijk nooit de vileine kant van Juan gezien, maar alleen zijn 'entertaining' kant.
En Russ is wel een dooie. Volgens mij valt daar echt niet mee te lachen. Nooit. Altijd die doodserieuze blik, die zeurderige stem. Kan me voorstellen dat voor iemand die ook nog eens niet dezelfde taal spreekt, er weinig warmte van afstraalt.
hahah! Dat dacht ik dus ook de koele Amerikaan Russ!
Denk dat die moeder het allemaal niet zo serieus neemt die Juan.

Ik vind Jay met zijn 20 jaar erg jong. Hij had terug moeten gaan met zijn zusje...

Nicole kan ik niet uitstaan, wat ziet die jongen toch in haar.
Alle reacties Link kopieren
Die jongen ziet niks in Nicole. Ja een wandelende geldkraan.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
13-07-2019 13:08
Die jongen ziet niks in Nicole. Ja een wandelende geldkraan.
Nou, precies. En alle 90 days-kijkers, Nicoles hele familie én heel Marokko heeft het in de gaten, maar dat domme mormel blijft volhouden.
Zielig voor Mae en terecht dat Nicoles moeder zich zorgen maakt om haar scholing, want Nicole denkt alleen aan zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
13-07-2019 15:19
Nou, precies. En alle 90 days-kijkers, Nicoles hele familie én heel Marokko heeft het in de gaten, maar dat domme mormel blijft volhouden.
Zielig voor Mae en terecht dat Nicoles moeder zich zorgen maakt om haar scholing, want Nicole denkt alleen aan zichzelf.
Nou echt he! Ik wil die oogkleppen van Nicole wel voor haar kop weg slaan!! Ze wil gewoon niet zien dat ze gebruikt word en haar dochter word straks weer meegesleept in het volgende avontuur wat toch gedoemd is te mislukken.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
13-07-2019 13:08
Die jongen ziet niks in Nicole. Ja een wandelende geldkraan.
Absoluut dit!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
13-07-2019 00:49
Ik heb mijn vriend al gewaarschuwd als ik ooit zwanger ben en moet bevallen wil ik mijn moeder er sowiso bij hebben. Persoonlijk heb ik liever me moeder dan mijn vriend :hihi:

Snap ook niet waarom je. Je hele familie erbij wilt het is een bevalling geen tv-show ik sla de komende 2 afleveringen over heb ze al gezien en kan even niet meer met dat overdreven drama gedoe.

Van Pao en Russ werd ik ook schijtziek
Met name Juan en die moeder van Pao die er als een gier bij zit.
Ik snap echt niet dat Pao toestaan dat haar “beste” vriend zo over haar man praat en dat ze het nog toelaat ook grow Some balls woman

En dag geleuter van volgende aflevering nope ik wacht wel ff anders vliegt mijn tv het raam uit

Ik werd dit keer ook doodmoe van alle stellen. Wat een gedoe allemaal!
Die Ashley spoort ook gewoon niet idd.
En ik vind die Juan echt een debiel.

Met Colty en Larissa gaat het ook als vanouds. Maar ik vind Colt ook echt niet leuk! Larissa ook niet natuurlijk, maar hij is ook echt zoooo saai! Zo gezellig als een scheet in een lift..

Nicole is gewoon dom. Hij wil haar gewoon niet.

Andrei is zo'n enorme zeiksnor! Wie gaat er nu bevallen dan? En wees eens een keer blij als je schoonfamilie gastvrij en aardig is tegen je vader. Wat een lieve man is dat, zijn vader.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er vanavond naar the other way..? :popcorn:
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Dreamglasses schreef:
16-07-2019 19:51
Wie kijkt er vanavond naar the other way..? :popcorn:

Ik denk ik!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dreamglasses schreef:
16-07-2019 19:51
Wie kijkt er vanavond naar the other way..? :popcorn:
Jazeker en daarna Polopos terug kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het op, kijk morgen de aflevering van vanavond.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben er ook weer bij vandaag!
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook😄
Alle reacties Link kopieren
Ah gezellig! :cheer:
Only dead fish go with the flow
Ik wacht altijd totdat het afgelopen is zodat ik op Ziggo Go de reclames kan doorspoelen. Hoop dat het Koreaanse koppel nu eindelijk eens aan bod komt. Veel filmpjes van gezien op youtube en ik vind ze grappig.
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik ben er ook popcorn staat al
Klaar :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hoi :hello:
Leuke woorden om uit te spreken tegen je vader van je bijna geboren kind :"ik haat je!" :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven