Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
liegen tegen je ouders :bonk:
Dat uitzicht vanuit het vliegtuig was wel mooi
Alle reacties Link kopieren
Oooo die Jenny.
Als het mijn moeder was geweest had ik haar vastgebonden aan de stoel tot ze weer realiteitsbesef had.
Alle reacties Link kopieren
En dan heb ik alleen de laatste vijf minuten gezien.
Die broer van Karina maakt zich terecht zorgen.
Moeten we nog een week wachten of Sumit op komt dagen.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt wel een heeeel traag seizoen als elke aflevering zo eindeloos wordt uitgesmeerd, beetje jammer. Ik denk bij die Jenny in India dan gelukkig dat de cameraploeg er nog is, anders sta je daar in je eentje te wachten😫
Ben nu terug aan het kijken en die Corey...
Ik heb zelf als kind ook een trauma opgelopen voor naalden en toen ik voor een verre reis 3 vaccinaties nodig had had ik ook wel even zoiets van ojee wat nu?! Maar hij maakt er wel een heel groot drama van. Mijn tactiek was aangeven dat ik een trauma had en zo snel mogelijk laten prikken en vooral niet kijken. Had ook gezegd dat ik de naalden zelf ook niet wilde zien. Maar hoe hij ermee omgaat, hij maakt het wel erg moeilijk voor zichzelf hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hakika schreef:
09-07-2019 23:01
Dit wordt wel een heeeel traag seizoen als elke aflevering zo eindeloos wordt uitgesmeerd, beetje jammer. Ik denk bij die Jenny in India dan gelukkig dat de cameraploeg er nog is, anders sta je daar in je eentje te wachten😫
Haha dat dacht ik dus ook, gelukkig is de cameraploeg er nog. Dat ze niet helemaal verloren is.

Vind haar wel heel erg naïef, dat ze denkt dat het hele plan van liegen tegen zijn ouders ed allemaal gaat werken? Hoezo blind verliefd?!
TsumTsum schreef:
09-07-2019 23:58
Ben nu terug aan het kijken en die Corey...
Ik heb zelf als kind ook een trauma opgelopen voor naalden en toen ik voor een verre reis 3 vaccinaties nodig had had ik ook wel even zoiets van ojee wat nu?! Maar hij maakt er wel een heel groot drama van. Mijn tactiek was aangeven dat ik een trauma had en zo snel mogelijk laten prikken en vooral niet kijken. Had ook gezegd dat ik de naalden zelf ook niet wilde zien. Maar hoe hij ermee omgaat, hij maakt het wel erg moeilijk voor zichzelf hoor.
Ik heb ook een naaldenfobie en bij mij gaat het bijna net zo ver als bij Corey. Ik word al kotsmisselijk, duizelig en paniekerig bij de gedachte dat ik gevaccineerd moet worden. Vluchten doe ik niet, want dan duurt het gevoel alleen maar langer. Maar ik herken zijn angst wel.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
09-07-2019 21:39
Ik kijk!
Heb nu wel een beetje medelijden met Jenny. Ze lijkt me echt heel lief, maar zó naïef dat het bijna niet mogelijk lijkt. Ze is 60!
dit dus, vind het zoo tenenkrommend... haar stem vind ik ook iritant klinkt alsof ze verkouden is.
Sumit vind ik ook echt lulletje rozenwater.

Laura is net een puber
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-07-2019 22:24
Die broer van Karina maakt zich terecht zorgen.
Moeten we nog een week wachten of Sumit op komt dagen.
wait what heeft Karine een broer!!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
PhiIae schreef:
10-07-2019 22:05
Ik heb ook een naaldenfobie en bij mij gaat het bijna net zo ver als bij Corey. Ik word al kotsmisselijk, duizelig en paniekerig bij de gedachte dat ik gevaccineerd moet worden. Vluchten doe ik niet, want dan duurt het gevoel alleen maar langer. Maar ik herken zijn angst wel.
De angst herken ik ook. Ik ben zelf een consequente zorgvermijder vanwege deze angst. Maar als het dan echt moet, stel ik me niet zo aan als die Corey. Wat een watje.
Alle reacties Link kopieren
Vrijdagavond :popcorn:
Zhy schreef:
11-07-2019 12:33
De angst herken ik ook. Ik ben zelf een consequente zorgvermijder vanwege deze angst. Maar als het dan echt moet, stel ik me niet zo aan als die Corey. Wat een watje.
Ik ben ook een zorgmijder vanwege die angst. Maar als het niet anders kan onderga ik het toch. Niet zoals Corey inderdaad, maar ik ben dan wel misselijk en wat paniekerig en wil de naald dan echt niet zien.


Ontopic: het is weer zover!
Hoi allemaal :hello:
Ze bellen wel snel de politie in Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook!
Tralalalala
Wat zielig, krokodillen vasthouden ter entertainment
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk dat Andrei een uitje doet met zijn vader.
Hoop dat de ontmoeting met Libby's familie goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
12-07-2019 20:39
Ze bellen wel snel de politie in Amerika.
Ja echt hè, een verschil met hier.
Als je dan dat programma de noodcentrale kijkt en ziet hoevaak die medewerkers weer moeten verwijzen naar het niet acute nummer van de politie.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
betoverend schreef:
12-07-2019 20:42
Wel leuk dat Andrei een uitje doet met zijn vader.
Hoop dat de ontmoeting met Libby's familie goed gaat.
Beloofd niet veel goeds aan het stukje voor de reclame te zien...!

En ik hoop dat het of een keer klaar is tussen Pedro en Chantel of dat ze eens gaan doorpakken samen.
Wat een vervelend wicht is die zus bah
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
12-07-2019 20:41
Wat zielig, krokodillen vasthouden ter entertainment
Vond ik ook, arme alligators :(
En waarom zei Ashley dat Jay illegaal in Amerika was? Volgens mij was hij daar niet illegaal toch? Of klopte vertaling niet, geluid stond nog uit hier
Alle reacties Link kopieren
- Jay & Ashley: Jay leek net op een puber toen ie terecht werd gewezen (o wacht, is ie dat niet nog?)

- Andrei ziet er veel gelukkiger uit met zn vader. Volgens mij woonde hij eerst in Ierland. Snap eigenlijk niet waarom hij naar Amerika verhuisde. Ik zou lekker in Ierland blijven, zeker met een schoonfamilie waar het niet mee klikt
Alle reacties Link kopieren
Ik loop een beetje achter met kijken.. Ik vraag me al sinds vorige week af of dit nu allemaal echt is tussen Ashley en Jay gezien de voorgeschiedenis.. Na het vorige seizoen waren ze naar eigen zeggen helemaal niet uit elkaar en was alles 'scripted'. Maar dit ziet er toch behoorlijk echt uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer aan Larissa hoe ze Colt naam uitspreek :pukey:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven