Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Yildizlar schreef:
25-01-2019 21:50
Gaat nog even door toch ?
oh idd, dacht dat het afgelopen was
Colt zegt als we aangevallen worden slaan we terug , bij mijn weten sloeg zij hem en hebben ze daardoor een probleem.
Wel vals van de regie dit .
Zou die familie van Kalani ook kijken en zien dat Asuele best meevalt; want dat ze een veel verschrikkelijkere partner had kunnen kiezen? De show zit er vol mee.
Alle reacties Link kopieren
Asuelu is echt mijn held
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Huh Colt, waar had de rest excuses voor moeten maken? Dat was echt alleen de plaats van die koningin van je geweest hoor, om excuses aan de rest aan te bieden.
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-01-2019 22:21
Huh Colt, waar had de rest excuses voor moeten maken? Dat was echt alleen de plaats van die koningin van je geweest hoor, om excuses aan de rest aan te bieden.
nou idd
Waarom vertikt Jay het om excuses te maken ?
huh Johnatan en Fernanda tocch uit elkaar

Larissa weer gearresteerd, dat verbaast me niet
Oh bijzondere update op de aftiteling
Fernanda en Jonathan zijn uit elkaar; kijk ik niet van op.
Dat Larissa weer is gearresteerd na een incident met Colt, was te verwachten. Zou maar snel de scheiding in gang zetten...
Alle reacties Link kopieren
Goooo Ansuelu!!!
Hij zegt nu wat hij denkt en lijkt ineens een stuk beter uit zijn woorden te komen en kijkt ook wat helderder uit z’n ogen

Hebben jullie trouwens die blikken van Leida gezien in het eerste stuk? Ze lijkt soms wel bezeten alsof er even een andere grimas op haar gezicht komt. Ze is natuurlijk onwijs berekenend en stookt waar ze maar kan. Ik snap denk ik wel dat haar vorige huwelijk is gestrand. Hoe kun je samen leven met zo’n serpent
friezinnetje2014 schreef:
25-01-2019 22:30
huh Johnatan en Fernanda tocch uit elkaar

Larissa weer gearresteerd, dat verbaast me niet
Had je niet verwacht, begrijp ik?
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-01-2019 22:31
Had je niet verwacht, begrijp ik?
nee had ik niet verwacht, vond ze wel een goed stel eigenlijk
Afbeelding

Bedankt allemaal voor het meeschrijven. Het was leuk om elkaar hier elke vrijdagavond te treffen!
friezinnetje2014 schreef:
25-01-2019 22:33
nee had ik niet verwacht, vond ze wel een goed stel eigenlijk

Ik vond het leeftijdsverschil best groot; vooral gedragsmatig kon je dat goed zien. Die jaloezie van Fernanda was te groot. Zou ik ook echt niet tegen kunnen.
Ja hopelijk ontmoeten we elkaar weer bij een of ander trashprogramma :hello:
Ik verwacht dat er wel weer een nieuwe 90 days-serie komt; desnoods met updates van eerdere koppels uit andere 90 days-series.
Alle reacties Link kopieren
Zo grappig hoe ze inzoomden op steven, ze lieten hem extra psycho lijken :rofl:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Waarom was de rechter tepel van ansuelu afgeplakt toen hij ging dansen?

En het was inderdaad gezellig hier. Kon niet veel live meeschrijven door de voor-mij-meekijkende-man ;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
niekchic schreef:
25-01-2019 22:31
Goooo Ansuelu!!!
Hij zegt nu wat hij denkt en lijkt ineens een stuk beter uit zijn woorden te komen en kijkt ook wat helderder uit z’n ogen

Hebben jullie trouwens die blikken van Leida gezien in het eerste stuk? Ze lijkt soms wel bezeten alsof er even een andere grimas op haar gezicht komt. Ze is natuurlijk onwijs berekenend en stookt waar ze maar kan. Ik snap denk ik wel dat haar vorige huwelijk is gestrand. Hoe kun je samen leven met zo’n serpent
T.a.v. Asuelu: Scheelt volgens mij enorm dat die familie van Kailani eens op afstand is. Zou Kailani haar les eens moeten trekken. Een mens zou het van minder dan de familie van Kailani moeilijk krijgen/nerveus worden.

Ja, heb die blikken gezien van Leida, vond ze vooral erg zelfingenomenheid.
himalaya schreef:
26-01-2019 07:19
Waarom was de rechter tepel van ansuelu afgeplakt toen hij ging dansen?

En het was inderdaad gezellig hier. Kon niet veel live meeschrijven door de voor-mij-meekijkende-man ;)
Dat was een pleister :-D
himalaya schreef:
26-01-2019 07:19
Waarom was de rechter tepel van ansuelu afgeplakt toen hij ging dansen?

En het was inderdaad gezellig hier. Kon niet veel live meeschrijven door de voor-mij-meekijkende-man ;)
Ik vroeg me af of hij een piercing had laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Leafs schreef:
26-01-2019 08:58
Dat was een pleister :-D

Dat snap ik. :)
Maar waarom? Misschien had hij al een piercing, en vonden ze dat ‘not done’ in de US.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
25-01-2019 22:30
Waarom vertikt Jay het om excuses te maken ?
Vroeg ik me ook af.
Maar misschien voelt hij dat als zwakheid? Of wil hij niet liegen en weet hij echt niet of hij monogaam wil blijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven