Entertainment alle pijlers

Adam en Micky, sprookje voorbij

18-12-2014 07:26 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huwelijk Adam en Mick 'over en uit'

van onze redactie



Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…





Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.



Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...







Zooo...The child of the bill zou de oorzaak zijn?



Zou Patries lachen in haar vuistje?
Alles komt goed, alleen de rest niet
I think from not.



Ik denk dat Patricia denkt, tja meid ik had je ook wel kunnen vertellen dat het best een moeilijke man is. Als je zo gedumpt wordt dan is het gewoon niet zo'n leuke man.

"Patricia heeft me de man gemaakt die een vrouw als Mickey verdient." Remember?
Alle reacties Link kopieren
O ja, the child from the bill.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat patries wel wat veel leedvermaak zal hebben, maar een nieuwe scheiding zal hem wsl weer geld gaan kosten. Dat komt haar minder goed uit, want ze hoopt nog steeds dat Adam haar pensioen gaat aanvullen. Hij zou nog een bedrijf te verkopen hebben en zij zou dan een deel krijgen. Maar de vraag is of hij die klapper ooit nog gaat maken. Eerder werden financiële problemen genoemd als mede-oorzaak voor de strubbelingen tussen Adam en Micky.
.
Verrassend
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 18 december 2014 @ 07:31:

I think from not.



Ik denk dat Patricia denkt, tja meid ik had je ook wel kunnen vertellen dat het best een moeilijke man is. Als je zo gedumpt wordt dan is het gewoon niet zo'n leuke man.

"Patricia heeft me de man gemaakt die een vrouw als Mickey verdient." Remember?Oh ja. Die was wel heel erg, ja.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 18 december 2014 @ 07:31:

I think from not.



Ik denk dat Patricia denkt, tja meid ik had je ook wel kunnen vertellen dat het best een moeilijke man is. Als je zo gedumpt wordt dan is het gewoon niet zo'n leuke man.

"Patricia heeft me de man gemaakt die een vrouw als Mickey verdient." Remember?O god ja
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nu zijn alle colours weer gone.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Kun jij trouwens doorklikken naar het hele verhaal? Werkt bij mij niet.

Wat ook meegespeeld zal hebben is dat Micky hoopte op een carrière in de VS maar dat is niks geworden.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 18 december 2014 @ 07:47:

Nu zijn alle colours weer gone.Moet ie maar weer gaan blowen.
.
quote:"Patricia heeft me de man gemaakt die een vrouw als Mickey verdient."Heeft ie dit serieus zo gezegd?! Wat sneu!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 07:55:

Kun jij trouwens doorklikken naar het hele verhaal? Werkt bij mij niet.

Wat ook meegespeeld zal hebben is dat Micky hoopte op een carrière in de VS maar dat is niks geworden.





Nee, ik kan niet doorklikken want dan moet je je weer aanmelden met een emailadres en ik heb ze allemaal al verbruikt en nu te lui om een nieuwe aan te maken plus ik ben aan het werk



Maar het gaat wel doorsijpelen naar andere media.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand die er wel bij kan het complete verhaal hier plakken ajb
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 07:55:

Wat ook meegespeeld zal hebben is dat Micky hoopte op een carrière in de VS maar dat is niks geworden.

Ja zij lijkt mij ook een golddigger, iig niet zuiver op de graat.

Maar waar wilde ze een carrière in dan? Wat dóet die vrouw in hemelsnaam dan, behalve meeliften op andermans successen?
Wonen ze niet meer in de US of A dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 18 december 2014 @ 08:07:

[...]



Ja zij lijkt mij ook een golddigger, iig niet zuiver op de graat.

Maar waar wilde ze een carrière in dan? Wat dóet die vrouw in hemelsnaam dan, behalve meeliften op andermans successen?Ze fotografeert en schildert.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En ze wilde acteren geloof ik.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 18 december 2014 @ 08:10:

Wonen ze niet meer in de US of A dan?Ja. Maar zij was de laatste tijd veel in Amsterdam, volgens Party.
.
Alle reacties Link kopieren
Vijf jaar? Die twee hebben het best lang uitgehouden met elkaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 18 december 2014 @ 08:07:

Wil iemand die er wel bij kan het complete verhaal hier plakken ajb



Toch ’over en uit’ Adam en Micky!



door Evert Santegoeds

Alles zette ADAM CURRY vijf jaar geleden op het spel voor zijn nieuwe liefde MICKY HOOGENDIJK. Hij blies voor de voormalig ’GTST’-ster zijn complete Adam’s Family met PATRICIA PAAY en dochter CHRISTINA op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…

Patricia Paay en Adam Curry op hun huwelijksdag in augustus 1988 samen met hun dochtertje Christina.

Patricia Paay en Adam Curry op hun huwelijksdag in augustus 1988 samen met hun dochtertje Christina.

Adam en zijn dochter Christina tijdens de Gay Pride in Amsterdam.

Adam en zijn dochter Christina tijdens de Gay Pride in Amsterdam.

Micky met haar eerste man Rob Scholte, die bij een bomaanslag zijn beide benen kwijtraakte. Micky verloor daarbij haar ongeboren baby.

Micky met haar eerste man Rob Scholte, die bij een bomaanslag zijn beide benen kwijtraakte. Micky verloor daarbij haar ongeboren baby.

Het zou na vijf jaar spetterende liefde en geluk nu ’over en uit’ zijn tussen ADAM CURRY en zijn tweede echtgenote MICKY HOOGENDIJK… Het was in 2009 hún spraakmakende liefdessprookje dat het leven van PATRICIA PAAY op een ochtend in een nachtmerrie veranderde…

’Golden Boy’ Adam Curry, die met zijn werk voor MTV in Amerika en zijn internetbedrijven veronderstelde miljoenen had verdiend, werd in dat jaar door zijn personal banker in Amsterdam voorgesteld aan een goede vriendin van die bankdame. Deze vriendin was de, net als Adam, boomlange actrice Micky Hoogendijk. De gevolgen van die ontmoeting waren voor veel mensen niet te overzien. Adam raakte tot over zijn oren verliefd op haar. En zij op hem.

Zozeer zelfs, dat Adam besloot zijn Adam’s Family, het gezin met Paay en dochter CHRISTINA, met wie hij kort daarvoor nog te zien was geweest in hun eigen realitysoap, maar op te blazen. Hij wist het zeker: hij wilde door met Micky! En die boodschap kwam hard aan bij zijn vijftien jaar oudere echtgenote Patries, met wie hij in Londen net een nieuw huis had ingericht…

Patricia Paay kon altijd beeldend vertellen over het moeizame, en korte, gesprek dat zij in de keuken met Adam voerde en waarin hij de voor haar harde waarheid op tafel legde. „Het begon die ochtend dat Adam vroeg of ik een kopje thee wilde. Dat had hij in al die jaren samen nog nóóit aan me gevraagd, en van alles schoot er door me heen? Is iets ergs? Gaat hij dood? Gaat hij me vertellen dat hij een ongeneeslijke ziekte heeft? Ik dacht aan alles: behalve aan de mogelijkheid dat hij gevallen was voor een andere vrouw. En dan ook nog díé vrouw…”

Uitlachen

Paay weigerde consequent de naam Micky Hoogendijk uit te spreken; tussen beide vrouwen ging in die dagen dan ook weinig liefde verloren. Paay: „Ik moest me die ochtend inhouden om Adam niet vierkant in zijn gezicht uit te lachen. Mijn eerste reactie was: Jóngen, waar ben je mee bezig!?”

Op haar beurt droeg Micky een nauwelijks verwerkt verleden met zich mee. Bijzonder is dat zij in 1970 een van de eerste kinderen is die geboren werd door kunstmatige inseminatie. Met haar ex, kunstenaar ROB SCHOLTE, overleefde zij in 1993 ternauwernood de bomaanslag op zijn BMW, die hem zijn beide benen kostte. Micky raakte lichtgewond, maar verloor bij de nooit opgehelderde terreurdaad wel haar bijna voldragen baby.

Nadat zij Adam aan Micky had verloren en vechten voor haar geluk zinloos leek, keerde Patricia Paay met opgeheven hoofd vanuit de Britse hoofdstad terug naar Nederland. Aanvankelijk vestigde zij zich in de trendy Cornelis Schuytstraat, waar zij een gewilde prooi werd voor de zich daar altijd ophoudende paparazzi. Paay speelde zich bijna wekelijks in de kijker, maar snel werd duidelijk dat zij ook nog moeite zou krijgen dat opgeheven hoofd boven water te houden. Ook al presenteerde zij verschillende programma en schreef zij haar memoires, haar gouden tijden als hitzangeres keerden niet weer.

Heeft Paay in Amerika, later in hun grachtenpand aan de Keizersgracht, weer later in het Adam’s Family-kasteel mét helikopter in België en daarna op twee plaatsen in Engeland altijd gedacht dat er geld in overvloed was, na de scheiding kwam ze bedrogen uit!

Terwijl Adam met Micky naar Los Angeles en San Francisco vertrok en later naar een heuse Dallas-ranch in de buurt van Austin in Texas, bleef Paay tevergeefs wachten op de miljoenen die haar als alimentatie op een dag zouden toekomen.

DRIE KEER, MAAR LIEFST, HAD ZIJ ADAM HAAR JAWOORD GEGEVEN. WAS GEEN VAN DIE KEREN ADAM DAN OOK MAAR IETS WAARD GEWEEST? KENNELIJK NIET…

Naakt

Adam trouwde Patries voor het eerst in New York, drie jaar later nog een keer in aanwezigheid van vrienden in Nederland en in 2003 zelfs voor een derde keer in het schitterende Portofino, eigenlijk alleen in gezelschap van de cameraman van hun realitysoap. Een ’happy end’ kreeg dat programma in de jaren daarna echter niet. Eind 2009, het jaar van de breuk met Adam, eindigde voor Paay (60) al naakt op de kerstcover van blootblad Playboy. Naar verluidt brak Paay daarmee twee records; niet alleen was zij ’s werelds oudste playmate, ze zou in Nederland ook het bestbetaald van al haar voorgangsters zijn geweest!

Spraakmakend was het zeker, maar ook noodzaak. Want Patries wachtte toen al op financiële steun van de man voor wie zij haar carrière had opgegeven toen zij samen naar New York verhuisden en RENE FROGER hen met Winter in America uitzwaaide.

Alimentatie

En ook na de scheiding stond Paay weer in de kou. Gefluisterd wordt dat Adam nog steeds niet heeft zorg gedragen voor alimentatie of genoegdoening en dat oude vriend AAD OUBORG onlangs heeft moeten bijspringen om te voorkomen dat zij eind van het jaar uit haar huis zou moeten.

En nu is het Micky Hoogendijk die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam Curry verloopt. Grote verschil is dat Micky, die van huis uit een centje heeft, beter in staat wordt geacht haar eigen boontjes te doppen. Zij was bovendien aanmerkelijk korter met hem samen. Het leven van Adam Curry is haar volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen. Bovendien lijkt het leven haar, ook wat luxe betreft, nogal tegen te vallen. Wat ook niet zal hebben bijgedragen is dat haar acteercarrière in Los Angeles maar niet van de grond kwam, ondanks allerlei workshops die zij daar volgde en zelfs een rolletje in tv-serie Dallas opleverde.

Eerder ontkenden Adam en Micky verhalen over hun ruzies en ophanden zijnde scheiding. Christina Curry liet zich toen ontvallen niets liever te willen dan dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen. Patricia Paay noemde dat tegenover PRIVÉ: „Uitgesloten.”
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 08:24:

[...]





Ja. Maar zij was de laatste tijd veel in Amsterdam, volgens Party.O my, I walk so awfully behind.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Charlotte :-)
.
It is toch what? Poor Micky en Adum, all the big geluk gone...
Alle reacties Link kopieren
Oh what a onverwachte business.

People die colours zien en not happy meer zijn.
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 08:22:

En ze wilde acteren geloof ik.

Ja.

Hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven