Entertainment alle pijlers

Adam en Micky, sprookje voorbij

18-12-2014 07:26 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huwelijk Adam en Mick 'over en uit'

van onze redactie



Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…





Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.



Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...







Zooo...The child of the bill zou de oorzaak zijn?



Zou Patries lachen in haar vuistje?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Fuck man, leer je zo goed te praten met een accent, is het allemaal niet de moeite waard geweest.

I tink iTS pittyvul, voor poor whatshername.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Sjarreke, wat een nieuws.!! Bit confuus here.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Now Eddum must vinden een new blonde zielmate.
Alle reacties Link kopieren
Poor Mickeddum. Their huwecorpse leek such a sprookje.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
He has to find de colours terug.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Patries zegt niks op FB.

Ze is gisteravond met haar dinnetjes naar Gooische Vrouwen geweest.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me zo voorstellen dat Patries even zal moeten lachen om de breuk tussen eddum en mickey hogendyke, maar gewoon verder met haar leven gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 18 december 2014 @ 09:59:

Dankjewel Sjarreke, wat een nieuws.!! Bit confuus hete.Eindje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 18 december 2014 @ 10:02:

Now Eddum must vinden een new blonde zielmate.Yes ent Micky un noew ritsj hasbant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 18 december 2014 @ 10:44:

Ik kan me zo voorstellen dat Patries even zal moeten lachen om de breuk tussen eddum en mickey hogendyke, maar gewoon verder met haar leven gaat



Denk wel dat ze de vlag uithangt dat Micky uit het leven van haar dochter verdwijnt.

Want bv die erotische fotos die zij van Christina maakte en verspreidde, vrij in het begin, daar kan Patries nooit blij mee zijn geweest. Smerig om zo over de rug van dat kind naam te willen maken als fotograaf.
.
Alle reacties Link kopieren
O ja die foto's.

Dat was best bizar
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Patricia zorgde helemaal voor adam, regelde van alles en bepaalde zijn image en uiterlijk. Dat zal hem vies tegen gevallen zijn bij die Micky, lijkt me niet het verzorgende typ die zijn haar gaat staan verzorgen.

Zou me niets verbazen als hij weer contact zoekt met patricia. Of die dat nog wil...
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 18 december 2014 @ 11:26:

Patricia zorgde helemaal voor adam, regelde van alles en bepaalde zijn image en uiterlijk. Dat zal hem vies tegen gevallen zijn bij die Micky, lijkt me niet het verzorgende typ die zijn haar gaat staan verzorgen.

Zou me niets verbazen als hij weer contact zoekt met patricia. Of die dat nog wil...Dat denk ik vast niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Patries daar te trots voor is. Hij heeft haar hart keihard aan gruzelementen getrapt

En geld schijnt hij ook niet meer te hebben, dussss....
.
Alle reacties Link kopieren
dubbel (blijft lastig die quote en die editknop)
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 11:48:

Ik denk dat Patries daar te trots voor is. Hij heeft haar hart keihard aan gruzelementen getrapt

En geld schijnt hij ook niet meer te hebben, dussss....Ik denk eerder dat ze klaar is met hem, na zoveel jaar zit je niet meer op iemand te wachten het leven gaat nu eenmaal door, ook na een scheiding.
quote:feeks schreef op 18 december 2014 @ 10:44:

Ik kan me zo voorstellen dat Patries even zal moeten lachen om de breuk tussen eddum en mickey hogendyke, maar gewoon verder met haar leven gaat



Dat hoop ik echt voor haar.

En ik vind het verstandig als ze helemaal niets zegt of reageert. Daarmee zou ze zichzelf eerder naar beneden halen dan goed doen.

En ik kan me ook voorstellen dat ze er een borrel op neemt.

Gewoon voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Leo, maar ze is alweer 5jaar verder en ze zal even hebben zitten grinniken ( heb ik ook gedaan) maar dat is het dan ook en gelukkig maar voor haar
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 18 december 2014 @ 12:43:

[...]





Dat hoop ik echt voor haar.

En ik vind het verstandig als ze helemaal niets zegt of reageert. Daarmee zou ze zichzelf eerder naar beneden halen dan goed doen.

En ik kan me ook voorstellen dat ze er een borrel op neemt.

Gewoon voor zichzelf.Misschien neem jij er ook wel een (plaatsvervangende) borrel op? Proost !
.
Alle reacties Link kopieren
Paay: 'Alles voor niets…'

door Evert Santegoeds



PATRICIA PAAY is geschokt door de serieuze scheidingsgeruchten over ADAM CURRY en MICKY HOOGENDIJK. De diva wil nog niet zelf reageren, maar liet zich vanmorgen tegenover een vriendin wel ontvallen: 'wat een blamage… nu is alles voor niets geweest!'



Adam Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam. Adam Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam.



Vijf jaar geleden werd Paay, die vijftien jaar ouder is dan de man met wie zij drie keer trouwde, volledig verrast door het nieuws dat Adam wilde scheiden.



Ze had met hem net een nieuw huis in Londen betrokken, waar voorgoed een einde leek te zijn gekomen aan hun omzwervingen van Amsterdam, via New York, België, het engelse platteland en weer Amsterdam. Hier leken zij zich te gaan settelen, maar in plaats daarvan kwam een plotseling einde aan haar veelbesproken huwelijk!



Adam was halsoverkop verliefd geworden op Micky Hogendijk en blies voor haar zijn complete Adam’s Family op!



Onderlinge ruzies, jaloezie, en Micky’s problemen met stiefdochter Christina worden door insiders genoemd als oorzaak van de, volgens insiders, 'op handen zijnde' scheiding.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat alles voor niets is geweest, zoals Paay schijnt te stellen.

Als het Micky niet was geweest was er wel een andere vrouw geweest.



Denk dat Paay blij mag zijn dat het zo is gelopen. Eddum is een verwend snotjoch.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 december 2014 @ 11:16:

[...]





Eindje , dag mijn lieve mooie special reporter
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 13:05:

[...]





Misschien neem jij er ook wel een (plaatsvervangende) borrel op? Proost !Mocht het qua mijn situatie ooit zo ver komen, dan absoluut!
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat echt wel gebeuren Leo is het niet omdat je ex van zijn nieuwe vriendin afgaat dan is het wel anders , alles wat je geeft krijg je altijd terug echt waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 18 december 2014 @ 13:17:

[...]





Mocht het qua mijn situatie ooit zo ver komen, dan absoluut! Ik bedoelde: neem er nu maar vast een, uit solidariteit met Patries Zoiets.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven