Ademnood
zondag 23 november 2025 om 00:12
Ik zag nog geen topic hierover en ik het net de laatste aflevering gekeken op HBO. Ik vond het soms best heftig hoe het er achter de schermen aan toe ging in die tijd voor Katja, Babette en Guusje. GTST was destijds natuurlijk mateloos populair met o.a een quiz show, boeken, cd etc. Ik weet nog dat er destijds meet & greets waren door het hele land bij de V&D met verschillende cast leden.
Heftig om dan naast GTST zelf ook nog overal optredens te hebben, andere promoties, de roddelpers achter je aan. En vooral Katja had het zwaar in die tijd maar was ook het populairst. Ik weet ook nog dat ik het echt jammer vond dat Linda, Roos en Jessica ging stoppen want ik vond de liedjes erg leuk maar na deze docu vind ik het knap dat ze het zo lang hebben volgehouden. En ook grappig om er achter te komen hoe het is ontstaan en dat het dus gruwelijk uit de hand gelopen is in zekere zin.
Wat vonden jullie van de docu?
Heftig om dan naast GTST zelf ook nog overal optredens te hebben, andere promoties, de roddelpers achter je aan. En vooral Katja had het zwaar in die tijd maar was ook het populairst. Ik weet ook nog dat ik het echt jammer vond dat Linda, Roos en Jessica ging stoppen want ik vond de liedjes erg leuk maar na deze docu vind ik het knap dat ze het zo lang hebben volgehouden. En ook grappig om er achter te komen hoe het is ontstaan en dat het dus gruwelijk uit de hand gelopen is in zekere zin.
Wat vonden jullie van de docu?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in