Entertainment alle pijlers

advies zitplaatsen Carré

11-02-2013 14:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry...



I.v.m. mogelijke herkenbaarheid verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor parterre rij 1 voor je ouders, dan zitten er nooit lange mensen vlak voor je moeder.
Alle reacties Link kopieren
als je naar de site van Carre gaat, kun je bij iedere voorstelling kiezen: Kaart kopen. Als je dan gaat naar de optie'zelf kiezen"kun je op de plattegrond, bij de plaatsen die nog open zijn, zien hoe het zicht op het toneel is. Misschien moet je even wat voorstellingen af, om te kijken welke plaats, het dichtst in de buurt van jouw kaarten nog vrij is, Maar dan heb je een idee.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!



@nlies; dat is een goeie, daar ga ik eens naar kijken. Hopelijk kan ik de bewuste stoelen nog vinden.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Parterre zijn echt prachtplekken! De zaal loopt heel stijl omhoog dus eigenlijk heb je nergens last van mensen voor je (maar hoe hoger, hoe enger zeker bovenin wil je niet zitten met hoogtevrees). Tussen de stalles en de parterre loopt een looppad en de parterre is al een klein stapje omhoog dus je hebt daar echt geen last van de stalles. Die balkonplaatsen zijn ook prima, rij 4 is nog niet zo hoog maar Jochem is dan wel een stukkie kleiner dan vanaf rij 1 parterre. Van de trap heb je ook geen last, niemand mag de zaal in tijdens de voorstelling en er zit ook een muurtje naast je. Ik vind het juist altijd wel fijn om aan 1 kant niemand naast me te hebben



Echt ik zou blij zijn met al die 4 plaatsen die je hebt! Ik heb 'm een keer gezien vanaf de bovenste rij in de Leidsche Schouwburg, half achter een pilaar en nog steeds was het een geweldige avond!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ja dan zou ik voor parterre gaan! Je kunt ook eens op afbeeldingen van carre googlen, kijk op deze foto, zie je die man rechts van de trap mooi over die hoofden van de stalles heen kijken? En je ouders zitten dan pal naast de koninklijke loge (die plekken boven de trap), ik bedoel maar
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo Veel plezier!! En kijk goed om je heen voordat het begint, het is echt de mooiste theaterzaal van NL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven