Ajax Finale
woensdag 24 mei 2017 om 18:45
Ik ben van huis uit met Sparta opgevoed en idd, Feyenoord is daar niet geliefdInvisible10 schreef: ↑24-05-2017 18:40Nee hoor, dat is Feyenoord, met stip op 1, zeker weten. Voorbeeldje: Feyenoord staat achter bij Excelsior. Twente voetbalt bij Sparta. Zowel Sparta als Twente supporters scandeerden 'Sparta is de club van Rotterdam'. Zo zijn er nog veel meer feiten die ik op kan sommen.
Ik ben overigens geen Ajax supporter (mijn kinderen overigens wel) maar ik hoop van ganser harte dat ze winnen. Ik heb er zelfs slecht van geslapen vannacht. Ik hoop met heel mijn hart dat ze winnen. Wát een geweldig team stond er tegen Schalke en Lýon.
Landelijk is het toch echt Ajax.
Google maar even
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 24 mei 2017 om 18:55
Ajax is al járen de populairste voetbalclub van Nederland. Waar vind jij die cijfers van meest gehate club?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 24 mei 2017 om 19:14
Feyenoord is geplaatst als landskampioen en Ajax zou bij winst geplaatst worden als winnaar van de Europa league. En voor Het toekomstig aantal plaatsen in de Europa league en de champions league kan je maar beter hopen dat Ajax wint!
woensdag 24 mei 2017 om 19:36
Ah zie het ja, dan had ik het verkeerd begrepen (Gelukkig). Scheelt alleen blijkbaar wel veel geld als Ajax én Fey zich plaatsen. Apart eigenlijk.
woensdag 24 mei 2017 om 19:40
Dat is dan niet heel slim van ze, het is voor iedere Nederlandse voetballiefhebber gunstig als Ajax wint. Dat je je er dan niet even overheen kan zetten dat het Ajax is
woensdag 24 mei 2017 om 19:48
Ach en dan nog, is alleen maar een goed teken. Niemand haat een club die er niet toe doet. Al vind ik "haat" als het gaat om iets als voetbal sowieso een beetje misplaatst.
woensdag 24 mei 2017 om 19:54
woensdag 24 mei 2017 om 19:59
Ik herkende het geluid gelukkig, van die grote brand onlangs.
Maar 6 keer was wel veel ja.