Entertainment alle pijlers

Ajax Finale

24-05-2017 17:06 131 berichten
Bitterballen, allerlei andere hapjes in huis gehaald. Bier voor de mannen en ik aan de bubbels. Wij zitten er klaar voor.

Ik hoop zo dat Ajax wint.

Schrijf lekker mee gezellig! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Invisible10 schreef:
24-05-2017 18:40
Nee hoor, dat is Feyenoord, met stip op 1, zeker weten. Voorbeeldje: Feyenoord staat achter bij Excelsior. Twente voetbalt bij Sparta. Zowel Sparta als Twente supporters scandeerden 'Sparta is de club van Rotterdam'. Zo zijn er nog veel meer feiten die ik op kan sommen.

Ik ben overigens geen Ajax supporter (mijn kinderen overigens wel) maar ik hoop van ganser harte dat ze winnen. Ik heb er zelfs slecht van geslapen vannacht. Ik hoop met heel mijn hart dat ze winnen. Wát een geweldig team stond er tegen Schalke en Lýon.
Ik ben van huis uit met Sparta opgevoed en idd, Feyenoord is daar niet geliefd

Landelijk is het toch echt Ajax.
Google maar even :there:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Haten is een groot woord. Ik denk dat elke voetbal liefhebber blij is dat er vandaag een Nederlandse club de finale speelt. Dit is geen eredivisie voetbalwedstrijd. Het is goed voor de Nederlandse voetbal.
Als Ajax wint, wordt fey niet rechtstreeks geplaatst voor de CL. Ik hoop dus zeker dat ze op hun bek gaan. Heb het bier koud staan :)
Maar zal jullie verder niet daarmee vermoeien, want vind het wel knap dat ze in de finale staan en wens jullie succes en plezier vanavond!
Ik ga bij mijn ouders kijken. Pap is groot fan en al de hele dag gespannen :heart:
calvijn1 schreef:
24-05-2017 18:45
Ik ben van huis uit met Sparta opgevoed en idd, Feyenoord is daar niet geliefd

Landelijk is het toch echt Ajax.
Google maar even :there:

Ajax is al járen de populairste voetbalclub van Nederland. Waar vind jij die cijfers van meest gehate club?
florita schreef:
24-05-2017 18:48
Als Ajax wint, wordt fey niet rechtstreeks geplaatst voor de CL. Ik hoop dus zeker dat ze op hun bek gaan. Heb het bier koud staan :)

Feyenoord is geplaatst als landskampioen en Ajax zou bij winst geplaatst worden als winnaar van de Europa league. En voor Het toekomstig aantal plaatsen in de Europa league en de champions league kan je maar beter hopen dat Ajax wint!
Nouschi schreef:
24-05-2017 18:55
Ajax is al járen de populairste voetbalclub van Nederland. Waar vind jij die cijfers van meest gehate club?

In haar hoofd.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-05-2017 19:50
Reden: spam
0.00% gewijzigd
Ik ga ook kijken. Kinderen van vriend laten het weer eens afweten, dus ik ben vanavond z'n voetbalmaatje. :facepalm:
Ik heb echt niks met voetbal. Hoor net dat 'we' voor Ajax zijn. ;-D
jeleny schreef:
24-05-2017 19:14
Feyenoord is geplaatst als landskampioen en Ajax zou bij winst geplaatst worden als winnaar van de Europa league. En voor Het toekomstig aantal plaatsen in de Europa league en de champions league kan je maar beter hopen dat Ajax wint!
Ah zie het ja, dan had ik het verkeerd begrepen (Gelukkig). Scheelt alleen blijkbaar wel veel geld als Ajax én Fey zich plaatsen. Apart eigenlijk.
calvijn1 schreef:
24-05-2017 18:20
Klopt en ik denk dat velen in Nederland hopen dat 020 onderuit gaat
Dat is dan niet heel slim van ze, het is voor iedere Nederlandse voetballiefhebber gunstig als Ajax wint. Dat je je er dan niet even overheen kan zetten dat het Ajax is :|. Als het Feijenoord of PSV zou zijn, had ik ze vanavond aangemoedigd. Niet zo hard als Ajax, maar ik had ze wel aangemoedigd. Het Nederlandse voetbal kan wel een succesje gebruiken
Star schreef:
24-05-2017 19:25
In haar hoofd.

Zijn ook zo weinig mensen naar A'dam gekomen hè. :hihi:
Amsterdammers: succes.
Ik ga straks met man en zoontje kijken, ik ben heel erg voor Feyenoord maar niet heel erg tegen Ajax, zeker niet in Europees verband.
if we all light up, we can scare away the dark...
Nouschi schreef:
24-05-2017 19:41
:) :) krijg net een NL alert om niet meer naar Adam te komen, binnenstad is vol
if we all light up, we can scare away the dark...
Nouschi schreef:
24-05-2017 18:55
Ach en dan nog, is alleen maar een goed teken. Niemand haat een club die er niet toe doet. Al vind ik "haat" als het gaat om iets als voetbal sowieso een beetje misplaatst.
Nouschi schreef:
24-05-2017 19:41
Ik schrik me de tering: krijg net een noodwaarschuwing op m'n mobiel dat de binnenstad vol is. (Alsof me dat nog niet was opgevallen...) Jullie ook?
Ik ben nog van de oude stempel van toen voetbal verbroederde enzo. Dus haten? Tsss.
orkenflow schreef:
24-05-2017 19:49
Ik schrik me de tering: krijg net een noodwaarschuwing op m'n mobiel dat de binnenstad vol is. (Alsof me dat nog niet was opgevallen...) Jullie ook?

Schrok me echt de tandjes net O_O
orkenflow schreef:
24-05-2017 19:49
Ik ook. Kreeg het 6x binnen. Een melding was genoeg geweest ;-)
.
Ik krijg net een NL Alert :rofl:

Allemaal haters.
JonathanStrange schreef:
24-05-2017 19:53
Schrok me echt de tandjes net O_O
Ik herkende het geluid gelukkig, van die grote brand onlangs.

Maar 6 keer was wel veel ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven