Entertainment alle pijlers

America's next top model seizoen 20

06-11-2017 21:14 362 berichten
Aangezien HNTM alweer afgelopen is en nu ANTM begonnen is, een nieuw topic! Ook met mannen en vrouwen dit keer.
En lekker wat dramatischer dan de Nederlandse versie.
Wie kijkt er weer mee?!
Ja en nu moet ik het vanavond opnemen en morgen pas kijken want we hebben een kerstdiner.

Echt belachelijk gepland zo van RTL, tjongejonge.
Ik heb net de laatste aflevering terug gekeken en ben heel blij met de uitslag!
Ik had bezoek tijdens de kerstdagen en heb het ook nu pas terug kunnen kijken.
Zo jammer dat Corey er als eerste uit lag. Van de twee die toen nog overbleven (Jourdan en Marvin) wel weer terecht dat Jourdan won, maar qua karakter had ik echt liever gehad dat Marvin won.
Wat mij stoorde is het steeds gepraat en onderscheid tussen allerlei bevolkingsgroepen door de jury. Alsof ze het over een andere diersoort hadden. :facepalm: Verder nog steeds die afschuwelijke wapperende haren e.d. bij een foto; ziet er niet uit. Ik zie liever stilstaand beeld. Dat idiote toneelstukje op de catwalk hadden ze ook beter weg kunnen laten.
Vind het leuk dat er dit jaar ook mannelijke modellen deelnamen; verder vond ik voorgaande seizoenen in alle opzichten veel beter.
Ja dit was ook mijn minst favoriete seizoen. Hopen volgende keer weer gewoon normaal.
Voor de liefhebbers:
Morgen om 20.30 uur een nieuw seizoen HNTM en om 21.30 uur een nieuw seizoen ANTM.
Bedankt voor de tip!! Ik ga weer kijken :hyper:
Alle reacties Link kopieren
thanks!
Graag gedaan.
Hier de link naar nieuwe topic (nieuw seizoen) ANTM entertainment/america-s-next-top-model- ... ges/426738
En de link naar nieuwe topic (nieuw seizoen) HNTM entertainment/holland-s-next-top-model- ... ges/426737
Leuk dat je het ff deelt! Tijdschriftenverslindster! Ik heb de topics gevonden!
Alle reacties Link kopieren
verkeerde topic
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
17-09-2018 21:41
verkeerde topic
Hier is het nieuwe topic. Leuk als je daar meeschrijft.

entertainment/america-s-next-top-model- ... ges/426738
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
17-09-2018 21:43
Hier is het nieuwe topic. Leuk als je daar meeschrijft.

entertainment/america-s-next-top-model- ... ges/426738
Ik was er al ;-D

Deze stond ook in mijn lijst
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven