Entertainment alle pijlers

Americas Next Top Model Seizoen 21

18-06-2018 21:04 339 berichten
Wie kijkt er nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
06-08-2018 19:54
Wie gaat er zo kijken? Vanavond finale!
Ik ben er klaar voor!
Het zijn 2 afleveringen vanavond zie ik.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Ik ga ook kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Will ziet er altijd zo moe uit.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht Tyra’s leeftijd even op, wat ziet ze er ongelooflijk goed uit!

45 is ze nu, dit is 3 jaar geleden?
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ze moet wel Ff haar eigen make-up lijn promoten. Dit seizoen valt me al die reclame veel meer op dan anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!
Alle reacties Link kopieren
ik duim voor Will of Keith
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik duim eigenlijk alleen voor Will.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun het Adam eigelijk wel
Leuk dat jullie ook kijken. Ik ben voor Will, maar vrees dat zijn lengte en buikje wel eens een probleem kunnen zijn.
Hahaha; op het moment dat ik dit schrijf worden er bij hem buikpsieren getekend. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk voor niemand :biggrin:
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Adam is wel knap zeg.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Will moet wel es ophouden met dat gejank
Tjezus, wat vals
Dat mag in de krant: Hue Tsai (of hoe je het schrijft) is eindelijk eens wat positief en minder schreeuwend.
Die Adam heeft toch echt een plaat voor zijn kop, met zijn 'alcohol is nog nooit van invloed geweest op mijn prestaties'. :facepalm:
Ik zit er klaar voor. Hoop dat een jongen wint, maakt me niet uit wie. Hoop Will of Adam, maar Keith mag ook. Zolang Lennox maar niet wint. Maar vrees ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Lennox vind ik echt niet boeiend
Tjezus, wat vals
Wat lijkt Lennox oud met deze make-up
Ik vind Keith wel echt oprecht de liefste, leukste jongen. Wat een schatje. Ik vind dat hij echt een prachtige persoonlijkheid heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ophouden met janken zei ik Will
Tjezus, wat vals
Ik vind werkelijk niets sexy aan de kleurenfoto van Lennox. Het oogt onbeholpen.
Zwart/wit foto van Adam was wel goed.
Volgens mij heeft Matthew gelijk over Lennox. Ze faked onzekerheid. Ik vind het maar een naar kind, ze is vaker gemeen tegen mensen geweest.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
06-08-2018 21:23
Volgens mij heeft Matthew gelijk over Lennox. Ze faked onzekerheid. Ik vind het maar een naar kind, ze is vaker gemeen tegen mensen geweest.
Eens
Tjezus, wat vals
Ze gaan Lennox toch echt niet laten afvallen nu. Ze willen vast een vrouw in de finale.
Dus dag Keith, gok ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven