Entertainment alle pijlers

Americas Next Top Model Seizoen 21

18-06-2018 21:04 339 berichten
Wie kijkt er nog meer?
De Thaise catwalk van honderd jaar geleden bleef de gaafste voor mij. Die was super lang en je kon de loopjes goed zien. Dit is ruk.

Ik vond ze alledrie goed lopen en mooi poseren trouwens, maar van Keith zijn eerste keer kreeg ik kippenvel.
Ik ben blij dat Adam geen ANTM wordt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Had het ze allebei gegund, meest sympathieke deelnemers.
Tjezus, wat vals
Wat reageert Will sportief! Siert hem.
Keith dus ANTM geworden. Ik begrijp het niet echt, maar gun het hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan hier wel mee leven maar had Will leuker gevonden maar denk dat hij er ook wel komt nu.
dolfje schreef:
06-08-2018 20:37
Ze moet wel Ff haar eigen make-up lijn promoten. Dit seizoen valt me al die reclame veel meer op dan anders.
Nou inderdaad, ook de hele tijd dat overdreven gedoe met die Line app...... Echt irritant.
MevrouwJack schreef:
06-08-2018 21:21
Ophouden met janken zei ik Will
:rofl: :rofl: :rofl: ja vreselijk he?
Madrid87 schreef:
06-08-2018 21:31
"Ik wil dit meer dan wie dan ook," dat vind ik altijd zo arrogant klinken, alsof de anderen dat niet zo voelen. Hoe weet Will nou hoe de rest zich voelt? Vind dat altijd zo kleuterig klinken.
Nou inderdaad, hij kent hun verhalen niet dus moet niet zo verwaand doen. Maar gelukkig heeft ie niet gewonnen,
Ik was voor niemand meer maar gunde het Keith wel het meeste dus ben blij.
Ja ik vond Keith ook wel de liefste van de groep dus die had een hoge gun factor voor mij. Maar ik vond het wel lichtelijk onterecht. Keith en Adam hadden ongeveer dezelfde foto's over het hele seizoen heen, werden allebei pas echt beter in Korea. Will heeft het hele seizoen goed gepresteerd, dus puur op alle foto's gebaseerd vind ik dat Will had moeten winnen.

Ik had niet verwacht dat Adam zou winnen, maar als ze het puur en alleen op Korea zouden baseren en niet over een heel seizoen vond ik hem de terechte winnaar. Hij was wel echt het meest gegroeid en leerde supersnel bij. Hij liep ook goed in de show en zijn foto's waren prachtig. Ik denk niet dat het door het drinken komt. Eigenlijk vond ik dat hij ook wel gelijk had. Waar bemoeit iedereen zich mee? Zolang hij op de set nuchter en professioneel is ( en dat was hij ) mag hij thuis in zijn vrije tijd toch lekker doen wat hij wil?
Zoveel modellen zuipen en gebruiken drugs. In de eerdere seizoenen dronken ze ook erg veel in het huis. Ik zie het probleem niet zo, zolang hij dus nuchter verschijnt op zijn werk.

Maar goed ik gunde het Keith meer dan Will, dus wat dat betreft ben ik blij. En ik vind het juist knap hoe ver hij gekomen is gezien de buurt en omgeving waaruit hij komt. Ja hij groeide op in de Ghetto maar ging naar school, haalde een diploma ipv dat hij bij een bende ging of iets dergelijks, werd professioneel atleet en nu model. Dat is toch knap? Adam komt van rijke ouders en Will van een modaal gezin. Puur financieel gezien gunde ik het Keith echt. En ik vond het gewoon een lieve, tolerante gozer.
Maar of hij echt de beste was overall, mwah. Vond Will dan constanter.

Ik had trouwens nooit verwacht dat Keith en Adam in de finale zouden komen, ze presteerden zo middelmatig door het hele seizoen heen.
Madrid87 schreef:
07-08-2018 09:07
Ik had trouwens nooit verwacht dat Keith en Adam in de finale zouden komen, ze presteerden zo middelmatig door het hele seizoen heen.
Ik ook niet hoor, ik had echt gedacht dat Lenox en Shei erbij zouden zijn
Ik vond Keith helemaal niet speciaal, Will wel. Jammer dat hij niet won.
Check dit:/

Ik heb alle cycles gekeken maar dit was toch wel even een dingetje :-)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2018 07:49
Reden: Link met spoiler verwijderd
30.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LenaLuthor schreef:
22-09-2018 07:48
Check dit:



Ik heb alle cycles gekeken maar dit was toch wel even een dingetje :-)
Nou ik weet in elk geval wie er dit seizoen niet gaat winnen.

Thanks he!
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
22-09-2018 10:53
Nou ik weet in elk geval wie er dit seizoen niet gaat winnen.

Thanks he!
Bedankt voor de waarschuwing. Vond het al vreemd dat er nog in dit topic werd geschreven, over een seizoen dat ook op de Nederlandse tv al afgerond is. Daarom heb ik niet op de link geklikt.
Begrijp uit jouw post dat het inderdaad gaat over seizoen dat nu nog op tv is in Nederland en waar een ander, niet-spoilertopic over is. Erg jammer om het dan hier alsnog te moeten lezen en ronduit misleidend omdat het dus ook nog eens in een verkeerd topic staat zodat mensen dus niet in de gaten hebben dat het een spoiler van het huidige seizoen betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven