Entertainment alle pijlers

Americas Next Top Model Seizoen 21

18-06-2018 21:04 339 berichten
Wie kijkt er nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
02-07-2018 22:02
Die Miriana vind ik wel echt verbeterd sinds de make-over. Ze heeft wel een mooie kaaklijn. Maar haar gedrag vind ik verre van modelwaardig.
Ik ook. Ik vind haar ook het enige echt mooie meisje dat meedoet. en dat meisje met vitilligo vond ik ook heel mooi. De rest maar zo zo.
Dat commentaar van Kelly op Ben :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Die Keith, er zijn toch al een heleboel van dat soort modellen? Heb het gevoel alsof ik hem al 20 x heb gezien.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Conchita Wurst is er niks bij
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
02-07-2018 22:13
Conchita Wurst is er niks bij
Ik wilde exact hetzelfde typen :yes:
Yasna schreef:
02-07-2018 22:04
wie bedoel je?
Ik dacht direct aan Kari.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
02-07-2018 22:04
wie bedoel je?
Afbeelding

;-D
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 02-07-2018 22:21
32.38% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Dacht al dat Ben eruit zou liggen.
Hoop dat Lenox een klein beetje zelfvertrouwen krijgt van deze overwinning.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
02-07-2018 22:20
Afbeelding

;-D
Zelfde stylist? :P
Tijdschriftenverslindster schreef:
02-07-2018 21:17
Die baard van Denzel; ik blijf het net de allergoedkoopste nepbaard vinden. Het ziet er niet uit.
Nou inderdaad, alsof ie is opgeplakt voor een verkleedfeestje
Tijdschriftenverslindster schreef:
02-07-2018 22:02
Die Miriana vind ik wel echt verbeterd sinds de make-over. Ze heeft wel een mooie kaaklijn. Maar haar gedrag vind ik verre van modelwaardig.
Helemaal eens. En dan de hele tijd dat gerotzooi in dat huis met die Denzel.... Van mij mag ze weg.
MevrouwJack schreef:
02-07-2018 22:12
Die Keith, er zijn toch al een heleboel van dat soort modellen? Heb het gevoel alsof ik hem al 20 x heb gezien.
Dat heb ik dus ook, gewoon de zoveelste standaard mooie donkere man (voor wie daar van houdt natuurlijk) met de zoveelste standaard mooie kop. 13 in een dozijn.
Vind er bij zowel de jongens als de meiden niet echt uitschieters bij zitten,

Wat is Nina van vorig seizoen mooi!
Dat liedje was wel heel fout. Als Tyra dat goed vond wil ik niet weten wat voor CD's ze in de kast heeft staan.

Ik vond Ben een enorme zeikerd, ben dan ook blij dat hij weg is. Keith is inderdaad wat saai, Denzel wordt steeds beter als model, maar laat zich teveel afleiden door zijn hormonen.
Ik vind Will zo leuk, zeker met Matthew. Romeo was een griezel en ik ben blij dat hij eruit getrapt is, wat een mafkees. Vond het nog knap dat Adam hem geen lel verkocht had. Ik vind Adam wel leuk, als een van de weinige haha.
Ik vind hem een stuk relaxter overkomen dan eerst en hij is wel aardig tegen de anderen. Hij brengt wel een stuk plezier en wordt ook beter als model. Ik zie hem nog niet winnen maar toch.

Miriana vind ik enorme getto trash, hoe ze praat ook. Was het dat huidige vriendje dat haar neergeschoten had? Had hij ook topmodel gekeken? Vind haar wel heel fout bezig met Denzel hoor.
Die Raelia is mooi en goed maar hoe ze praat daar kan ik echt niet tegen.

Oh en Tyra was wel heel gemeen voor dat jonge meisje. Kom op zeg, ze is 19 jaar en niet gewend om zich als sloerie voor te doen. Logisch toch? Ik snapte de reprimande wel maar een 1 als cijfer en de straf die ze haar oplegde vond ik wel heel extreem.
Ik vind Yu Tsai of hoe je het ook schrijft wel een heel leuk jurylid. Al mis ik Tyson Beckford wel een beetje.
hamaika schreef:
03-07-2018 07:59
Helemaal eens. En dan de hele tijd dat gerotzooi in dat huis met die Denzel.... Van mij mag ze weg.
Dat vind ik zo dom. Ze heeft een vriend die nog van niets weet, dan gedraag je je niet zo. Daarnaast geven je huisgenoten aan zich eraan te storen en ze lacht hen nog zo ongeveer vierkant uit. Echt respectloos.
Die Oost Europese voldoet echt aan alle vooroordelen die men over Oost Europese meisjes/vrouwen heeft.

En wat zat die Romeo te zuigen. Knap dat Adam hem geen klap heeft gegeven.

Kari's make over vind ik ook niet geweldig, maar die baard vind ik wel het toppunt van wansmaak.

Leuk dat die kleine knappe alien van vorig jaar erbij was.
Die Nina toch? Dat irritante kind wat alleen maar zat te janken? Dat was zij toch? Ze had een unieke look maar vond haar zo vervelend.
Nina idd! Ik vond haar zo boeiend om te zien. Daar blijf ik langer naar kijken dan die 13 in 'n dozijn muts die uiteindelijk had gewonnen. Die zou ik nog niet herkennen als zij op deze set zou binnen stappen. Cory en Nina waren mijn favorieten.
Madrid87 schreef:
03-07-2018 08:06

Miriana vind ik enorme getto trash, hoe ze praat ook. Was het dat huidige vriendje dat haar neergeschoten had? Had hij ook topmodel gekeken? Vind haar wel heel fout bezig met Denzel hoor.
Die Raelia is mooi en goed maar hoe ze praat daar kan ik echt niet tegen.

Oh en Tyra was wel heel gemeen voor dat jonge meisje. Kom op zeg, ze is 19 jaar en niet gewend om zich als sloerie voor te doen. Logisch toch? Ik snapte de reprimande wel maar een 1 als cijfer en de straf die ze haar oplegde vond ik wel heel extreem.
Ik vind Yu Tsai of hoe je het ook schrijft wel een heel leuk jurylid. Al mis ik Tyson Beckford wel een beetje.
Voor alle duidelijkheid; ik zeg niet dat dit de waarheid is, maar dit las ik in de online kranten:
Nee hoor haar vriend (sinds een half jaar) is niet de dader. Mirjana opende de deur terwijl ze bij haar vriend en zijn huisgenoot was (ze was zelf waarschijnlijk net bij hen ingetrokken). Ze zijn toen alle drie vermoord, las ik. Mirjana al terwijl ze de deur opende. De slachtoffers en vermoedelijke dader kenden elkaar; vermoedelijk drugsgerelateerde moord. Mirjana had een niet-drugsclausule in haar contract voor deelname aan het programma en men zegt dat zij ook niet gebruikte. Haar vriend was er echter wel bekend mee, volgens de schrijvende pers en de politie vermoedt dat het een drugshol was in dat huis gezien verscheidene vondsten.

Ik vond die 1 ook echt wel te erg. Maar wel goed vond ik het dat ze eens een wakker geschud werd en een laag cijfer kreeg. Dat ze wel eens even nodig, vond ik. Anders werd het echt niets meer en dat is jammer. Nu had ze ineens de beste foto/
Begrijp best dat het megamoeilijk is om aan zo'n programma deel te nemen als je vader net overleden is, maar dan moet je daar eigenlijk je conclusie uit trekken.
Ze had haar vader toch al van kinds af aan niet meer gezien, of had ik dat verkeerd begrepen?
Dit is Nina (met die grote ogen)

Afbeelding

Afbeelding
Ja, die ogen doen 't 'm!
Ik vond Nina leuk!
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen, ze moeten acteren. Ben benieuwd.
Hoi allemaal :hello:
Ik vind die combinatie van haarkleur en teint van Kari toch zo lelijk. Begrijp echt niet waarom ze daarvoor hebben gekozen tijdens de make-over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven