Entertainment alle pijlers

ANTM serie 15!

21-11-2011 20:03 1380 berichten
Alle reacties Link kopieren
America’s Next Top Model staat garant voor hysterische modellen die regelmatig hun nagels naar elkaar uitslaan. Hoewel ze vaak als engeltjes op de foto staan, is het gedrag van de beauties af en toe duivels te noemen. In het alweer vijftiende seizoen dat maandag start, is dat niet anders. Meteen in de eerste aflevering is het weer raak. Zo is er een model dat een ander model verwijt dat ze niet genoeg inzet toont. Ook wordt een van de meiden bestempeld als ‘racist’. De gezelligheid is wederom ver te zoeken, maar de competitie is dan ook bikkelhard.

Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?

Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
Ik val er tussenin omdat ik alleen ben en ANTM zo leuk is.
goeieavond Trashers
Ladies ik doe ook graag weer even een keer mee!

PS hebben jullie gezien dat straks Tabatha weer komt?
Hi ladies
Jaaaaa, Tabatha, the one and only Koffie!!!! Zin in!!!
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 20:32:

Ik val er tussenin omdat ik alleen ben en ANTM zo leuk is.En wij dan? Wij zijn toch ook super-uber-geweldig
quote:Pippin schreef op 09 januari 2012 @ 20:34:

[...]

En wij dan? Wij zijn toch ook super-uber-geweldig Echt wel.

[...]

En wij dan? Wij zijn toch ook super-uber-geweldig Ech wel!!
Ik heb een paar weken gemist dus moet er weer even inkomen hoor. Maar ik zie dat Ann inmiddels de gedoodverfde winnares is.
hahaha Mamaria, stereo!
Wat een naaistreek van miss redhead...

[...]

En wij dan? Wij zijn toch ook super-uber-geweldig Dat zijn jullie ook hoor. Alleen is het vervelend kijken als er een man naast mij zit die ik alleen hoor zuchten hard zuchten. Die is nu werken.
Ik vraag me dan af bij zo'n opdracht of de jury zal kijken naar hoe goed je keuze voor de ander is geweest. Of je er dus oog voor hebt en je een goede keus voor de ander hebt gemaakt qua model en boobsize enzo.

Of dat je expres je maatje gaat zieken zodat ze er niet uitziet. en dan? want je kan er toch als diegene-die-kloot'n-kleren krijgt er niet uti ziet? Krijg je dan ook aftrekpunten (in de niet seksuele zin van het woord )
quote:koreveen schreef op 09 januari 2012 @ 20:37:

hahaha Mamaria, stereo!Great minds think alike
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 20:38:

[...]

Dat zijn jullie ook hoor. Alleen is het vervelend kijken als er een man naast mij zit die ik alleen hoor zuchten hard zuchten. Die is nu werken.Gelukkig.. ik dacht al
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 20:38:

[...]

Dat zijn jullie ook hoor. Alleen is het vervelend kijken als er een man naast mij zit die ik alleen hoor zuchten hard zuchten. Die is nu werken.Hier dezelfde situatie vandaag... Op onze drie-jarig-huwelijks-verjaardag.. Vrachtwagenchauffeur, dan heb je dat hè.
zwaai dames
Gefeliciteerd Mamaria! Heb je wel extra lekkere snaai om jezelf te verwennen?
quote:Pippin schreef op 09 januari 2012 @ 20:41:

Gefeliciteerd Mamaria! Heb je wel extra lekkere snaai om jezelf te verwennen?Dammit. Dit doet me eraan denken dat ik eigenlijk extreem lekkere trek heb maar niets in huis . Craving for chocolate!
ai, sorry Dignity..

Ik heb een heul lekker appeltje, heel sappig. Gewone Jonagold maar het is al mijn tweede appel van vandaag. Superlekker.
Dank pippin! Nee, geen snaai. Gisteren zijn we met ons gezinnetje (we hebben een dochter van 2) gezellig uit eten geweest. Bij de griek. En daar eet ik altijd teveel dus vanavond mijn sportmomentje al achter de rug en nu lekker antm kijken met een groot glas cola light en 2 snackajacks kaas. That's it. Ben nog aan het nagenieten van het grieken!
Ik heb de lekkere trek geprobeerd te stillen met een peer. Heeft niet geholpen helaasch.
Lekkere warme appel met kaneel in stukjes met thee staat klaar.
quote:mamaria schreef op 09 januari 2012 @ 20:44:

Dank pippin! Nee, geen snaai. Gisteren zijn we met ons gezinnetje (we hebben een dochter van 2) gezellig uit eten geweest. Bij de griek. En daar eet ik altijd teveel dus vanavond mijn sportmomentje al achter de rug en nu lekker antm kijken met een groot glas cola light en 2 snackajacks kaas. That's it. Ben nog aan het nagenieten van het grieken!Kliinkt goed!
Ik vraag me af.. als je nou je gekregen kleding afkraakt omdat het iets is wat je zelf niet gekozen had, zou je dan minder hoog in achting worden genomen door de sjuurie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven