Entertainment alle pijlers

Astrid H wil zich niet langer verstoppen

27-08-2025 17:17 68 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond gaat Astrid Holleeder een zeer moedige stap zetten; zij gaat bij RTL Boulevard haar gezicht laten zien.
Ik vind dat ontzettend sterk van haar, en kan me ook indenken dat ze bang is.

Om dit te durven doen heb je enorme ballen en het is een dikke middelvinger naar haar broer Willem.

Zo enorm welverdiend ook, om eindelijk een leven in totale vrijheid te gaan leven.
Dat je uit de anonimiteit wil stappen begrijp ik heel goed maar dat je dan gelijk je gezicht aan heel Nederland wil laten zien in Boulevard vind ik best opmerkelijk.
Sjaantje37 schreef:
27-08-2025 17:20
Dat je uit de anonimiteit wil stappen begrijp ik heel goed maar dat je dan gelijk je gezicht aan heel Nederland wil laten zien in Boulevard vind ik best opmerkelijk.

Misschien wordt ze op dit moment gechanteerd door iemand die dreigt haar foto the verspreiden.
Sjaantje37 schreef:
Misschien voelt heel bekend zijn wel veiliger ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De mensen die op haar jagen weten toch al hoe ze eruit ziet.
Ik vind het wel stoer en knap.
Heb de eerste twee boeken gelezen, derde nog niet. Jullie?
Sjaantje37 schreef:
Dat is het eigenlijk niet. Juist als zoveel mogelijk haar kennen, biedt dat veiligheid. Want dan kunnen anderen als het ware ook makkelijker een oogje in het zeil houden. Als je weet dat je naast haar op een terras zit, dan zie je het wellicht sneller als er iets opvallends gebeurt omdat je weet dat zij naast je zit. Daarnaast wordt de drempel om haar iets aan te doen wat groter, als dat echt in de totale openbaarheid moet. Dat is ook zo'n beetje de strategie van Miljuschka.
choca schreef:
27-08-2025 18:03
Ik vind het wel stoer en knap.
Heb de eerste twee boeken gelezen, derde nog niet. Jullie?
Mee eens en ik heb alle boeken gelezen. Zij calculeert in dat ze mogelijk niet heel oud zal worden.
meisje85 schreef:
27-08-2025 18:05
Dat is het eigenlijk niet. Juist als zoveel mogelijk haar kennen, biedt dat veiligheid. Want dan kunnen anderen als het ware ook makkelijker een oogje in het zeil houden. Als je weet dat je naast haar op een terras zit, dan zie je het wellicht sneller als er iets opvallends gebeurt omdat je weet dat zij naast je zit. Daarnaast wordt de drempel om haar iets aan te doen wat groter, als dat echt in de totale openbaarheid moet. Dat is ook zo'n beetje de strategie van Miljuschka.
Precies!

En ze was er al naartoe aan het werken. Ze gaf steeds meer van zichzelf bloot aan haar volgers, en heeft dit ontzettend goed en weloverwogen aangepakt.
Ik vraag me nu wel af of haar zus Sonja hetzelfde zal gaan doen?
Totale vrijheid zal het helaas nog niet zijn. Ze zal altijd in angst leven lijkt mij.
Ze heeft nu (meer) beveiliging.
Ze wil ook weer gaan werken . Een tijdje geleden had ze al gesolliciteerd en is ze aangenomen. Ik hoop voor haar dat ze weer kan doen wat ze altijd deed.
Pittig.

Wow, sterk, stoer, je leven terug pakken.
Ik wens haar alle geluk.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Gezien de recente geschiedenis vind ik het wel typisch dat ze het bij RTL Boulevard gaat doen.
choca schreef:
27-08-2025 18:03
De mensen die op haar jagen zitten opgesloten. De mensen die zouden worden ingehuurd hebben geen idee hoe ze er nu uitziet, hoogstens hebben die hele oude foto's gezien.
Aan de slag bij RTL tonight. Echt gaaf voor haar. Als ze iets doet, doet ze het wel heel goed :-D
https://cdn.jwplayer.com/previews/Hitr8iTE
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Even los van of ze er goed aan doet: wát een mooie vrouw!
Wat een mooie vrouw.

Ze gaat weer als advocaat aan de slag.
Lieneke schreef:
27-08-2025 19:14
Even los van of ze er goed aan doet: wát een mooie vrouw!
Je kon het al aan Miljuschka zien.
Hopelijk mag ze lange tijd gaan genieten van deze vrijheid.
Ze deed me aan iemand denken... De gevangenisdirecteur uit Orange is the new black.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Risiebisi schreef:
27-08-2025 18:07
Ik vraag me nu wel af of haar zus Sonja hetzelfde zal gaan doen?
Die is nooit in de anonimiteit geweest. Die kan je gewoon opzoeken en zien. Zij is "pas" nr 3 geloof ik op de dodenlijst. Eerst Astrid dan Miljuska en dan zij als ik het goed heb.
Sjaantje37 schreef:
Vind ik ook. Van het ene naar het andere uiterste. Waarom niet gewoon weer normaal gaan leven en weer met mensen omgaan, uit je isolement, maar niet direct zo pontificaal en vol bombarie in de media… ik vind het een beetje vreemd en onnodig. Maar goed, haar keuze.
Don’t grow up, it’s a trap
Appletje schreef:
27-08-2025 19:01
De mensen die op haar jagen zitten opgesloten. De mensen die zouden worden ingehuurd hebben geen idee hoe ze er nu uitziet, hoogstens hebben die hele oude foto's gezien.
Ik denk dat je er naast zit , ze weten heel goed hoe ze eruit ziet .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven