Astrid H wil zich niet langer verstoppen
woensdag 27 augustus 2025 om 17:17
Vanavond gaat Astrid Holleeder een zeer moedige stap zetten; zij gaat bij RTL Boulevard haar gezicht laten zien.
Ik vind dat ontzettend sterk van haar, en kan me ook indenken dat ze bang is.
Om dit te durven doen heb je enorme ballen en het is een dikke middelvinger naar haar broer Willem.
Zo enorm welverdiend ook, om eindelijk een leven in totale vrijheid te gaan leven.
Ik vind dat ontzettend sterk van haar, en kan me ook indenken dat ze bang is.
Om dit te durven doen heb je enorme ballen en het is een dikke middelvinger naar haar broer Willem.
Zo enorm welverdiend ook, om eindelijk een leven in totale vrijheid te gaan leven.
woensdag 27 augustus 2025 om 17:23
Sjaantje37 schreef: ↑27-08-2025 17:20Dat je uit de anonimiteit wil stappen begrijp ik heel goed maar dat je dan gelijk je gezicht aan heel Nederland wil laten zien in Boulevard vind ik best opmerkelijk.
Misschien wordt ze op dit moment gechanteerd door iemand die dreigt haar foto the verspreiden.
woensdag 27 augustus 2025 om 17:24
Misschien voelt heel bekend zijn wel veiliger ?Sjaantje37 schreef: ↑27-08-2025 17:20Dat je uit de anonimiteit wil stappen begrijp ik heel goed maar dat je dan gelijk je gezicht aan heel Nederland wil laten zien in Boulevard vind ik best opmerkelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 augustus 2025 om 18:05
Dat is het eigenlijk niet. Juist als zoveel mogelijk haar kennen, biedt dat veiligheid. Want dan kunnen anderen als het ware ook makkelijker een oogje in het zeil houden. Als je weet dat je naast haar op een terras zit, dan zie je het wellicht sneller als er iets opvallends gebeurt omdat je weet dat zij naast je zit. Daarnaast wordt de drempel om haar iets aan te doen wat groter, als dat echt in de totale openbaarheid moet. Dat is ook zo'n beetje de strategie van Miljuschka.Sjaantje37 schreef: ↑27-08-2025 17:20Dat je uit de anonimiteit wil stappen begrijp ik heel goed maar dat je dan gelijk je gezicht aan heel Nederland wil laten zien in Boulevard vind ik best opmerkelijk.
woensdag 27 augustus 2025 om 18:06
woensdag 27 augustus 2025 om 18:07
Precies!meisje85 schreef: ↑27-08-2025 18:05Dat is het eigenlijk niet. Juist als zoveel mogelijk haar kennen, biedt dat veiligheid. Want dan kunnen anderen als het ware ook makkelijker een oogje in het zeil houden. Als je weet dat je naast haar op een terras zit, dan zie je het wellicht sneller als er iets opvallends gebeurt omdat je weet dat zij naast je zit. Daarnaast wordt de drempel om haar iets aan te doen wat groter, als dat echt in de totale openbaarheid moet. Dat is ook zo'n beetje de strategie van Miljuschka.
En ze was er al naartoe aan het werken. Ze gaf steeds meer van zichzelf bloot aan haar volgers, en heeft dit ontzettend goed en weloverwogen aangepakt.
woensdag 27 augustus 2025 om 19:01
woensdag 27 augustus 2025 om 19:09
https://cdn.jwplayer.com/previews/Hitr8iTE
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 27 augustus 2025 om 19:15
Wat een mooie vrouw.
Ze gaat weer als advocaat aan de slag.
woensdag 27 augustus 2025 om 19:33
woensdag 27 augustus 2025 om 19:47
Vind ik ook. Van het ene naar het andere uiterste. Waarom niet gewoon weer normaal gaan leven en weer met mensen omgaan, uit je isolement, maar niet direct zo pontificaal en vol bombarie in de media… ik vind het een beetje vreemd en onnodig. Maar goed, haar keuze.Sjaantje37 schreef: ↑27-08-2025 17:20Dat je uit de anonimiteit wil stappen begrijp ik heel goed maar dat je dan gelijk je gezicht aan heel Nederland wil laten zien in Boulevard vind ik best opmerkelijk.
Don’t grow up, it’s a trap
woensdag 27 augustus 2025 om 19:51

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in