Entertainment alle pijlers

Astrid H wil zich niet langer verstoppen

27-08-2025 17:17 155 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond gaat Astrid Holleeder een zeer moedige stap zetten; zij gaat bij RTL Boulevard haar gezicht laten zien.
Ik vind dat ontzettend sterk van haar, en kan me ook indenken dat ze bang is.

Om dit te durven doen heb je enorme ballen en het is een dikke middelvinger naar haar broer Willem.

Zo enorm welverdiend ook, om eindelijk een leven in totale vrijheid te gaan leven.
Renske schreef:
27-08-2025 21:59
Ze wil weer aan het werk. Het is vast lastig om iets te vinden wat veilig genoeg is (normale advocatuur is waarschijnlijk hoog risico + werkgever moet dat ook maar willen + ik weet niet of ze nog aan alle eisen voldoet) . RTL klinkt als een redelijk overzichtelijke kantoorbaan, je hoeft niet van hot naar her en enige beveiliging is er al.
risiebisi wijzigde dit bericht op 27-08-2025 22:22
Reden: Dubbel
5.07% gewijzigd
Miss-Pippi schreef:
27-08-2025 22:15
Ik zie dat item nu ook weer en vind het ook wel vrij theatraal. Maar goed.

Ze lijkt qua uiterlijk inderdaad echt veel op haar broer.
Vind ik ook hoor. RTL wil natuurlijk ook kijkers trekken.
Dat is waar. Dat is denk ik wel gelukt.
Don’t grow up, it’s a trap
Maakt deze vrouw eindelijk de stap om onder het juk van haar broer af te komen wordt ze weer gezien als een aandachtstrekker.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Kingsqueen schreef:
27-08-2025 22:16
Ik vind het moedig.

Ik vind haar stem op die van haar dochter lijken.
Peter R. de Vries en zij waren heel close. Misschien vindt ze het goed om het Nederlandse publiek te informeren net als hij. Hij was natuurlijk ook erg dapper dat hij doorging ondanks dat hij bedreigd werd.
En ze weet denk ik dondersgoed wat in de openheid treden kan betekenen.

Ik zou overigens niet naast haar op een terras willen zitten. Dat dan weer niet.

Ik ook niet! @(

De aankondiging kan wat theatraal aandoen maar welke manier was wel goed geweest, ze heeft boeken geschreven over haar criminele broer en de onderwereld en ze heeft een prijs op d'r hoofd. Gewoon opstaan en zeggen van 'jongens, het is genoeg geweest, ik ga weer over straat' zou haar 10 jaar (?) onderduiken voor de onderwereld dan ongeloofwaardig doen lijken.
Ik denk dat ze het wel op een goede manier heeft gedaan :)
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Henk-und-Roelie schreef:
27-08-2025 22:32
en ze heeft een prijs op d'r hoofd.
Dat is niet zeker. Zij denkt dat, omdat iedereen ‘die praat gaat’. Volgens mij zijn er geen concrete aanwijzingen dat hij haar wilde laten vermoorden. Toch? De angst is uiteraard logisch, na alles wat hij gedaan heeft.
apppie schreef:
27-08-2025 21:02
Uit de anonimiteit oké, maar meteen elke dag met je ponem op tv.. Ik vind het een beetje aandachtstrekkerij.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
Miss-Pippi schreef:
27-08-2025 22:39
Dat is niet zeker. Zij denkt dat, omdat iedereen ‘die praat gaat’. Volgens mij zijn er geen concrete aanwijzingen dat hij haar wilde laten vermoorden. Toch? De angst is uiteraard logisch, na alles wat hij gedaan heeft.
Sinds dit jaar heeft ze pas beveiliging gekregen. Denk je dat dat een kado’tje is ? Dat zal echt wel onderzocht zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Miss-Pippi schreef:

Waarom denk je dat er geen concrete aanwijzingen zijn? Wij weten natuurlijk lang niet alles.
Misschien heeft hij het ( via via) wel tegen haar gezegd.
vivapimpelmees schreef:
27-08-2025 22:40
Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
Nou inderdaad zeg... ik weet niet wat ik lees hier.....

Hoe kun je hier een andere opmerking over maken dan: Jeetje, wat een moedige stap, ik wens haar alle succes en zoveel mogelijk vrijheid?

Niemand weet de details, niemand heeft ervaren wat zij ervaren heeft de afgelopen 15 jaar. Hoezo moeten wij daar dan een mening over hebben?
AnAppleADay schreef:
27-08-2025 21:56
Het eerste wat ik dacht toen ik haar foto zag was: ‘nou, die had niet in de anonimiteit gehoeven want iedereen die haar op straat ziet, ziet direct dat zij ‘de zus van’ is…’
Ze heeft altijd met vermomming gelopen. Pruiken, vals gebit, een nepneus. Ze is al die jaren niet als zichzelf naar buiten gegaan.
Miss-Pippi schreef:
In haar boeken benoemt ze dat wel. Dat het bij tijd en wijle onrustig is en dat ze weer moet oppassen op straat. Of zelfs eer moet verhuizen. Maar de recherge mag haar dan niet meer info geven om de "privacy van die personen te beschermen". Dus degene die haar kwaad willen doen worden ook nog eens beschermd, en zij was vogelvrij.
Ik vind haar heel dapper en stoer. Eindelijk weer jezelf kunnen zijn. Heb er diep respect voor.

Toen ze een tijd geleden op Insta liet weten dat ze weer aan het werk ging, doen dacht ik aan de Jurofoon oid. Vanwege haar strafrecht achtergrond. En haar stem was wel bekend door podcasts en filmpjes. Maar dat ze zich nu helemaal laat zien. Echt een boss move!
Babylon schreef:
27-08-2025 22:58
Ik vind haar heel dapper en stoer. Eindelijk weer jezelf kunnen zijn. Heb er diep respect voor.

Toen ze een tijd geleden op Insta liet weten dat ze weer aan het werk ging, doen dacht ik aan de Jurofoon oid. Vanwege haar strafrecht achtergrond. En haar stem was wel bekend door podcasts en filmpjes. Maar dat ze zich nu helemaal laat zien. Echt een boss move!
Ik heb niks van haar gelezen, volg haar sinds een tijdje wel op Insta. Daar liet ze al eens haar collectie pruiken zien en schreef ze hoeveel bioscoopstoelen er nodig waren voor haar beveiligers. Maar de blijdschap over het bericht dat ze eindelijk weer eens naar de bios was geweest was gewoon ontroerend.
Ik vind het heel dapper.
En dit is ook niet ineens van ene dag op andere dag gegaan. Volgens mij heeft ze sinds een jaar (kan iets korter of langer zijn) eindelijk beveiliging. Had ze natuurlijk 10 jaar eerder moeten krijgen, maar sinds ze beveiliging heeft gaat ze er steeds meer op uit. Eindelijk kon ze weer leuke dingen ondernemen. En was een account op insta, met anonieme foto's, de volgende stap voor een connectie met de buitenwereld.
En nu dan eindelijk is ze sinds vandaag voor iedereen weer zichtbaar. Maar dit is wel een proces van een lange tijd geweest.

Ik heb de aankondiging teruggekeken en ja, rtl4 heeft er iets theatraals van gemaakt. Maar ik kan me daar verder niet aan storen. Ik gun haar lekker een theatraal filmpje hoor.
Miss-Pippi schreef:
Er zijn zeker pogingen gedaan tot liquidatie.
Suus schreef:
27-08-2025 22:48
Waarom denk je dat er geen concrete aanwijzingen zijn? Wij weten natuurlijk lang niet alles.
Misschien heeft hij het ( via via) wel tegen haar gezegd.
Er is opdracht gegeven om haar te liquideren.
blijfgewoonbianca schreef:
27-08-2025 22:46
Sinds dit jaar heeft ze pas beveiliging gekregen. Denk je dat dat een kado’tje is ? Dat zal echt wel onderzocht zijn.
Als de dreiging zo enorm is wordt ook echt wel afgeraden om als vaste gast op een vast moment bij een tv-uitzending aan te schuiven. Met de dingen die ze gaat doen is ze amper fatsoenlijk te beveiligen.
Haar zus en dochter leven (gelukkig!!) ook nog.
Er is natuurlijk een risico en de angst, dat snap ik, maar of de kans nu echt zo groot is…
En ik geloof eerder dat die dreiging kleiner dan groter is geworden, dus dat ze de laatste maanden pas persoonsbeveiliging heeft vind ik ook vreemd.
Maar goed, het zal wel.
Risiebisi schreef:
27-08-2025 23:46
Er is opdracht gegeven om haar te liquideren.
Bron?
Risiebisi schreef:
27-08-2025 23:46
Er zijn zeker pogingen gedaan tot liquidatie.
Bron?
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:05
Bron?
https://youtu.be/6vSe6Z00K0E?si=Ad66ZumiqLbQCM-S
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:04
Als de dreiging zo enorm is wordt ook echt wel afgeraden om als vaste gast op een vast moment bij een tv-uitzending aan te schuiven. Met de dingen die ze gaat doen is ze amper fatsoenlijk te beveiligen.
Haar zus en dochter leven (gelukkig!!) ook nog.
Er is natuurlijk een risico en de angst, dat snap ik, maar of de kans nu echt zo groot is…
En ik geloof eerder dat die dreiging kleiner dan groter is geworden, dus dat ze de laatste maanden pas persoonsbeveiliging heeft vind ik ook vreemd.
Maar goed, het zal wel.
Je vindt het vreemd? Je gelooft haar gewoon niet.

Het idee dat iemand na jaren ondergedoken te hebben gezeten, vrienden te zijn verloren, zichzelf te zijn verloren, besluit het eigen leven terug te pakken komt niet in je op?
Babylon schreef:
27-08-2025 22:56
In haar boeken benoemt ze dat wel. Dat het bij tijd en wijle onrustig is en dat ze weer moet oppassen op straat. Of zelfs eer moet verhuizen. Maar de recherge mag haar dan niet meer info geven om de "privacy van die personen te beschermen". Dus degene die haar kwaad willen doen worden ook nog eens beschermd, en zij was vogelvrij.
Oké.
Opgeschroefde beveiliging en hoge dreiging en prominent en consequent in de media komen, ik vind het een rare combinatie en timing dan. Maar oké.
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:13
Oké.
Opgeschroefde beveiliging en hoge dreiging en prominent en consequent in de media komen, ik vind het een rare combinatie en timing dan. Maar oké.
Irritant, die twijfel. Met dat 'maar oke' en 'het zal wel'.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven