Entertainment alle pijlers

Backstreet boys komen weer naar nederland!

09-11-2018 15:11 111 berichten
Ik weet dat er de vorige keer een topic liep toen ze kwamen, dus bij deze dan ook maar weer 1 :)
Vandaag is de nieuwe single Chances uitgekomen en meteen zijn ook de tourdata voor de aankomende tournee bekendgemaakt! Nederland staat voor 23 mei op de planning, in de Ziggo dome. Wie gaan er allemaal kaarten proberen te scoren? De voorverkoop start aankomende vrijdag, 16 november.
Ik zit uiteraard klaar voor tickets :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik heb ook kaartjes! Niet voor Amsterdam, die dag kwam slecht uit ivm oppas. Maar ik ben er deze tour ook weer bij. :cheer2:
:hello: Waar ga je heen?
Wat een gezellig topic! Ik heb niks met de Back Street Boys, maar voor Doe Maar doe ik net zo achterlijk dus ik wens jullie veel plezier :proud:
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2018 19:22
Wat een gezellig topic! Ik heb niks met de Back Street Boys, maar voor Doe Maar doe ik net zo achterlijk dus ik wens jullie veel plezier :proud:
Bedankt!
En achterlijk? Nee joh :whistle: ik heb alleen maar gisteren een bsb t-shirt en jas aangeschaft, niks raars aan :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Whomi, ik ga naar Hannover, Antwerpen, Mannheim, Keulen en Praag. 😊
Haha! Dat zijn er een hoop :mrgreen: mijn geld was nogal op na Las Vegas :facepalm: maar Mannheim ben ik ook bij! Toffe kaartjes voor dat concert hè! Zo lekker Duits, echte kaartjes opsturen met de post :lol:
Alle reacties Link kopieren
Gaaf dat je naar Las Vegas bent geweest! Die heb ik (helaas) overgeslagen. De keuze was Vegas of de cruise, toen heb ik voor de cruise gekozen. Ik heb de kaartjes nog niet binnen, maar wel al gezien, ze zien er gaaf uit! En wat ben ik blij dat ik alle kaarten in de presale heb kunnen scoren, met die absurde prijzen in de normale verkoop! Leuk dat je naar Mannheim gaat!
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-11-2018 19:26
Bedankt!
En achterlijk? Nee joh :whistle: ik heb alleen maar gisteren een bsb t-shirt en jas aangeschaft, niks raars aan :biggrin:
:rofl:
Dan wordt je iig zo herkend.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-11-2018 19:53
:rofl:
Dan wordt je iig zo herkend.
Ik heb ook een jas 8-)
Alle reacties Link kopieren
Mrs_williams schreef:
24-11-2018 19:55
Ik heb ook een jas 8-)
Leuk dames, ik niet. Dus mij zullen jullie niet herkennen 8-)
minnimouse schreef:
24-11-2018 19:58
Leuk dames, ik niet. Dus mij zullen jullie niet herkennen 8-)
Welles. Ze herkennen je onmiddellijk aan je gebibber daar buiten in de rij, zo zonder jas.
Mrs_williams schreef:
24-11-2018 19:53
Gaaf dat je naar Las Vegas bent geweest! Die heb ik (helaas) overgeslagen. De keuze was Vegas of de cruise, toen heb ik voor de cruise gekozen. Ik heb de kaartjes nog niet binnen, maar wel al gezien, ze zien er gaaf uit! En wat ben ik blij dat ik alle kaarten in de presale heb kunnen scoren, met die absurde prijzen in de normale verkoop! Leuk dat je naar Mannheim gaat!
de cruise lijkt me echt vreselijk. Ik zie echt zo’n continu gillende menigte voor me die alleen maar zo dicht mogelijk bij bsb willen komen allemaal. En dat dan 4 dagen lang O_O
Vegas was echt tof! Maar ook omdat we daar gewoon veel meer hebben gedaan natuurlijk :)
minnimouse schreef:
24-11-2018 19:53
:rofl:
Dan wordt je iig zo herkend.
Nee joh, die jassen zijn mega populair dus ik ben vast niet de enige :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-11-2018 20:16
de cruise lijkt me echt vreselijk. Ik zie echt zo’n continu gillende menigte voor me die alleen maar zo dicht mogelijk bij bsb willen komen allemaal. En dat dan 4 dagen lang O_O
Vegas was echt tof! Maar ook omdat we daar gewoon veel meer hebben gedaan natuurlijk :)
Nee, zo is het helemaal niet! 4 dagen feesten op een boot, en overal waar je kijkt BSB. Maar je hebt echt nog genoeg dingen voor jezelf om te doen, en de deckparties zijn echt gaaf. Ik ben nu 2 x geweest, en zou zo weer gaan :cheer:
mrs_williams wijzigde dit bericht op 24-11-2018 20:24
Reden: Verkeerde smiley
0.78% gewijzigd
Ontmoet je ze dan wel ook echt op die cruise, of zie je ze alleen bij shows/optredens? Ik wil wel nog eens vippen, heb ze nog nooit echt ontmoet. Alleen wat handjes gegeven bij concerten.
Maar Ik ben echt geen party-animal, dus 4 dagen feesten en deckparties klinken niet heel aantrekkelijk ;-D ik ben er te oud voor denk ik. Ben ook echt een ochtendmens en om 11 uur vallen mijn ogen dicht. Ik doe nog wel een x een tripje Vegas dan, ook al is er dan geen bsb-show meer ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja, je komt ze regelmatig tegen op het schip. Er zijn ook fans die continue op de etage waar hun cabins zijn bivakkeren. Maar het is veel leuker om te genieten van je vakantie en van het schip, en je komt ze echt genoeg tegen. Je hebt iedere avond een deckparty in een thema, en iedere dag is er nog een event, waaronder een concert. Ik ben een avondmens, dus kan er goed tegen. Het is namelijk heel weinig slaap, omdat de deckparties vaak tot 4/5 uur s’morgens duren. Vip is erg leuk, maar die heb ik deze tour niet gekocht vanwege de belachelijke prijzen. Al hoop ik dat er nog normale upgrades komen.
Alle reacties Link kopieren
Zooo een echte fan. Pff moet er niet meer aan denken alle concerten af te gaan :-D als Antwerpen en Amsterdam niet de avond na elkaar waren had ik daar nog wel beide heengewild maar helaas. Düsseldorf komen ze niet en de rest wordt te ver weg. Dus 1 avond goed genieten dan maar! B-)
Ik vond Antwerpen de dag ervoor idd ook niet handig. Ook ivm vrij moeten nemen dan. Donderdag ben ik al vrij. En dus de zaterdag in mannheim genomen, mijn ouders wonen daar 2 uurtjes vandaan dus we gaan daar het weekend crashen :)
Mrs_williams schreef:
25-11-2018 11:29
Ja, je komt ze regelmatig tegen op het schip. Er zijn ook fans die continue op de etage waar hun cabins zijn bivakkeren. Maar het is veel leuker om te genieten van je vakantie en van het schip, en je komt ze echt genoeg tegen. Je hebt iedere avond een deckparty in een thema, en iedere dag is er nog een event, waaronder een concert. Ik ben een avondmens, dus kan er goed tegen. Het is namelijk heel weinig slaap, omdat de deckparties vaak tot 4/5 uur s’morgens duren. Vip is erg leuk, maar die heb ik deze tour niet gekocht vanwege de belachelijke prijzen. Al hoop ik dat er nog normale upgrades komen.
4/5 uur!! O_O oke, dat red ik echt niet meer :clown: is dus niet echt wat voor mij haha! Ik vip wel een keer.
Alle reacties Link kopieren
En wat vinden jullie van de nieuwe cd? :)
Ik vind hem wel leuk. Al vind ik het laatst nummer, ok, echt vreselijk! Die tekst alleen al...nee. Mijn favo is Chances! Maar ze hebben betere cd’s gemaakt vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er ook erg aan wennen... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wennen, maar er zitten wel leuke nummers tussen. Chances & Breathe zijn mijn favoriet. Maar ik mis nummers zoals get another boyfriend, of that’s the way I like it. Maar dat is vast te jaren ‘90. Ze gaan erg mee in de huidige muziek. Vorige week heb ik kaartjes voor hun show in Amsterdam gewonnen, erg blij mee!
Mrs_williams schreef:
06-03-2019 20:55
Wennen, maar er zitten wel leuke nummers tussen. Chances & Breathe zijn mijn favoriet. Maar ik mis nummers zoals get another boyfriend, of that’s the way I like it. Maar dat is vast te jaren ‘90. Ze gaan erg mee in de huidige muziek. Vorige week heb ik kaartjes voor hun show in Amsterdam gewonnen, erg blij mee!
Wat tof dat je kaartjes hebt gewonnen!! Gaaf hoor :)
Het is idd een hele andere sound. En wat jij zegt, ik mis wel ook wat pit in de nummers. Een Larger than life of the call achting nummer had er van mij wel wat meer in gemogen. Het blijft nu een beetje te soft allemaal.
Chances is wel echt mijn favoriet! Heb al een t-shirt met die songtekst erop voor 23 mei :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha grappig topic blijft dit. Ook ik ben 3x op cruise geweest. Vegas heb ik overgeslagen. Dat trok me niet
Voor de tour alleen antwerpen en Keulen. Ik wou ook nog andere doen Maar kwam qua dagen slecht uit. De enige die wel goed uitkwam was Denemarken, maar de prijzen TE asociaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven