B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
woensdag 30 juli 2025 om 20:20
Je bent bevooroordeeld door dat verhaal van de Allerslechtste EchtgenootYildizlar2 schreef: ↑30-07-2025 20:11Ben ik echt de enige die Rob van Magda niks vind ?
Ik vertrouw hem voor geen cent .

Nu is het ook wel lastig om daar niet aan te denken natuurlijk.
woensdag 30 juli 2025 om 20:31
Ja dat is het wel waarschijnlijk

woensdag 30 juli 2025 om 20:48
woensdag 30 juli 2025 om 21:19
Leukste type tot nu toe bij haar inderdaadDoddieweer schreef: ↑30-07-2025 21:11Ik vind in het vooruitblik die Erik wel erg goed passen bij Ingrid als type.
woensdag 30 juli 2025 om 21:28
Arno komt mij bekend voor. Volgens mij heeft hij eerder in een tv-programma gezeten.
Eveline krijgt vast de 'klapper' als laatste op bezoek, net als bij Mirjam toen.
Ik heb het idee dat we van haar niet helemaal horen wat ze echt denkt, daar is ze misschien te veel gastvrouw/te correct voor. Maar ze denkt er vast het hare van, van deze mannen
Eveline krijgt vast de 'klapper' als laatste op bezoek, net als bij Mirjam toen.
Ik heb het idee dat we van haar niet helemaal horen wat ze echt denkt, daar is ze misschien te veel gastvrouw/te correct voor. Maar ze denkt er vast het hare van, van deze mannen

De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
woensdag 30 juli 2025 om 22:11
En toch vraag ik me af hoe dat dan gaat. Als ze mij Arie, Arno en Rob hadden voorgeschoteld, had ik ze op basis van de video al niet laten komen. Maar stel dat Eveline daartoe gedwongen is op de één of andere manier, dan had ze toch niet echt de liefde van haar leven verwacht?_CarmiggelT_ schreef: ↑30-07-2025 21:28Arno komt mij bekend voor. Volgens mij heeft hij eerder in een tv-programma gezeten.
Ik heb het idee dat we van haar niet helemaal horen wat ze echt denkt, daar is ze misschien te veel gastvrouw/te correct voor. Maar ze denkt er vast het hare van, van deze mannen![]()
woensdag 30 juli 2025 om 23:53
Bij het wijn proeven liet ze zich daar wel over uit, richting de camera dan. Dat er niks aan haar gevraagd wordt, dat ze geen interesse tonen. Ze probeert gezamenlijke interesses te vinden, boeken, wijn. Maar er komt geen vraag terug. Welk genre zij graag leest en welke kennis zij heeft van wijn of van welke wijn ze houdt. De mannen houden een wedstrijd, maar geen van hen toont oprechte interesse. Ze worden verliefd op het plaatje, het beeld dat ze van Eveline hebben en het beeld dat ze hebben van Italië. Maar ook in de omgeving tonen ze weinig interesse. Ik vind het hele oppervlakkige mannen. Ik hoop voor haar dat de klapper nog moet komen._CarmiggelT_ schreef: ↑30-07-2025 21:28Arno komt mij bekend voor. Volgens mij heeft hij eerder in een tv-programma gezeten.
Ik heb het idee dat we van haar niet helemaal horen wat ze echt denkt, daar is ze misschien te veel gastvrouw/te correct voor. Maar ze denkt er vast het hare van, van deze mannen![]()
woensdag 30 juli 2025 om 23:55
Ik denk dat als ze er maar 1 of 2 kiest, ze de uitzending niet haalt.LieveMona schreef: ↑30-07-2025 22:11En toch vraag ik me af hoe dat dan gaat. Als ze mij Arie, Arno en Rob hadden voorgeschoteld, had ik ze op basis van de video al niet laten komen. Maar stel dat Eveline daartoe gedwongen is op de één of andere manier, dan had ze toch niet echt de liefde van haar leven verwacht?
Zo zijn er al 3 afgevallen.
donderdag 31 juli 2025 om 07:20
donderdag 31 juli 2025 om 07:34
Ik snap het ook niet. Je merkt duidelijk dat Eveline een intelligente vrouw is en dan krijgt ze van die simpele figuren op bezoek. Geloof niet dat zij ze zelf uitzoekt, maar snap ook niet dat een programma 3 van die figuren verplicht stuurt. Als het nou 1 was geweest.Peertjes schreef: ↑31-07-2025 07:20Ik kan me ook niet voorstellen dat Eveline deze mannen uit eigen initiatief heeft gekozen.
Vandaag hij het ontbijt met de zakenpartner van Eveline was zo ongemakkelijk dat ik er nauwelijks naar kon kijken. Praten met de mond vol, ongemakkelijk met het bestek, dat vreselijke needy gedrag bah bah
Die Piet bij Ingrid kan ik mij ook niet voorstellen dat Ingrid hem zelf uitkoos terwijl ze duidelijk om slanke mannen vroeg.
Vwb Daniel snap ik ook de vrouwen niet. En Renske daar hadden de programmamakers moeten besluiten dat ze niet geschikt is. De arme meid komt wel op NL tv met al haar labiele gedrag. Dat is toch niet leuk voor haar. Ik vraag me ook af hoe zoiets gaat thuis, want ik had het mijn vriendinnen wel ontraden als ze zo labiel waren. Hoeven ze niet te luisteren natuurlijk.
donderdag 31 juli 2025 om 07:51
Nee, maar dan is de keuze dus : gewoon elke s*kkel maar laten komen of niet op tv. Maar als je echt meedoet om de liefde te vinden, dan begin jij, een ontwikkelde vrouw als Eveline, toch niet aan zo'n "reis" met een Rob, een Arno en een Arie? Zo'n filmpje is kort natuurlijk, maar wij hebben ook na een paar minuten al gezien dat het geen match is. Dus volgens mij kán Eveline er al niet echt vertrouwen in gehad hebben. Dan begin je eigenlijk al tegen beter weten in aan het programma toch? En dan moet je nog proberen om zelf niet al te hatelijk in beeld te komen, haha. Dus denk dat ik had bedankt als ik haar was.
Maar ik weet ook niet wie er nog komt, hoor.
donderdag 31 juli 2025 om 08:34
Dat was echt niet om aan te zien. Ze proberen elkaar ook steeds af te troeven. Hopeloos.Peertjes schreef: ↑31-07-2025 07:20Ik kan me ook niet voorstellen dat Eveline deze mannen uit eigen initiatief heeft gekozen.
Vandaag hij het ontbijt met de zakenpartner van Eveline was zo ongemakkelijk dat ik er nauwelijks naar kon kijken. Praten met de mond vol, ongemakkelijk met het bestek, dat vreselijke needy gedrag bah bah
C'est la vie
donderdag 31 juli 2025 om 08:40
En had die Arno nog kinderen thuis wat hij zei toen hij reageerde dat hij zijn huis kon verkopen?SusieFlower schreef: ↑31-07-2025 08:34Dat was echt niet om aan te zien. Ze proberen elkaar ook steeds af te troeven. Hopeloos.
donderdag 31 juli 2025 om 08:58
donderdag 31 juli 2025 om 09:09
Ik vind Rinus bij Ingrid ook wel echt vervelend. Hoezo moet hij zich steeds inhouden? Dus het moet alleen maar over een eventuele relatie gaan en hij voelt continue de behoefte haar aan te raken? Hij kent haar nauwelijks. Wat een armoe wanneer je niet eens een vriendschappelijk gesprek kunt voeren en je steeds gefrustreerd bent om dat je niet 'verder' mag gaan. Lijkt zo obsessief. En lijkt ook dat hij dit bij iedere vrouw zou doen die in zijn ogen ook maar een beetje aantrekkelijk is.
♥
donderdag 31 juli 2025 om 09:19
Jillian69 schreef: ↑31-07-2025 09:09Ik vind Rinus bij Ingrid ook wel echt vervelend. Hoezo moet hij zich steeds inhouden? Dus het moet alleen maar over een eventuele relatie gaan en hij voelt continue de behoefte haar aan te raken? Hij kent haar nauwelijks. Wat een armoe wanneer je niet eens een vriendschappelijk gesprek kunt voeren en je steeds gefrustreerd bent om dat je niet 'verder' mag gaan. Lijkt zo obsessief. En lijkt ook dat hij dit bij iedere vrouw zou doen die in zijn ogen ook maar een beetje aantrekkelijk is.
Ongelooflijk flauw en kinderachtig, hoe hij nu ineens zit te mokken. "Tja... ik moet me inhouden"....
Bah..hij heeft het totaal niet begrepen.
Overigens ben ik nog steeds pro Ingrid. Al zijn de meeste het hierboven niet mee eens. De mannen zijn zo snel gek op haar... het gaat toch helemaal niet om haar dan. Je voelt je dan totaal niet bijzonder.
donderdag 31 juli 2025 om 09:19
Nou, nou. Ze heeft net gezegd dat hij een flinke stap terug moet doen en nu klapt hij dicht omdat hij zich niet meer spontaan kan gedragen, hij kan zichzelf niet meer zijn. Ingrid vind het dan weer vreemd dat hij haar ‘s ochtends geen knuffel geeft. Dus ik kan me voorstellen dat hij erg op haar valt, en zij niet op hem.Jillian69 schreef: ↑31-07-2025 09:09Ik vind Rinus bij Ingrid ook wel echt vervelend. Hoezo moet hij zich steeds inhouden? Dus het moet alleen maar over een eventuele relatie gaan en hij voelt continue de behoefte haar aan te raken? Hij kent haar nauwelijks. Wat een armoe wanneer je niet eens een vriendschappelijk gesprek kunt voeren en je steeds gefrustreerd bent om dat je niet 'verder' mag gaan. Lijkt zo obsessief. En lijkt ook dat hij dit bij iedere vrouw zou doen die in zijn ogen ook maar een beetje aantrekkelijk is.
Wat is er mis met iemand snel heel aantrekkelijk vinden? Dat is geen misdaad hoor.
donderdag 31 juli 2025 om 09:30
Natuurlijk niet. Maar ik snap niet dat hij niet gewoon een gesprek kan voeren, dat er geen alternatief lijkt te zijn. Ik kan me daar niets bij voorstellen. En ik vind ook dat hij zich mokkerig gedraagt. Ik zou het daar als vrouw heel benauwd van krijgen. Er is niet eens ruimte voor opbouw.Vivamensje schreef: ↑31-07-2025 09:19Nou, nou. Ze heeft net gezegd dat hij een flinke stap terug moet doen en nu klapt hij dicht omdat hij zich niet meer spontaan kan gedragen, hij kan zichzelf niet meer zijn. Ingrid vind het dan weer vreemd dat hij haar ‘s ochtends geen knuffel geeft. Dus ik kan me voorstellen dat hij erg op haar valt, en zij niet op hem.
Wat is er mis met iemand snel heel aantrekkelijk vinden? Dat is geen misdaad hoor.
♥
donderdag 31 juli 2025 om 10:14
Ik hoop dat er nog 1 of 2 komen die wel beter matchen. Ze vond de eerste mannen wel aantrekkelijk (was ik al zeer verbaasd over), misschien hoopte dat ze in real life beter uit de verf kwamen dan op het filmpje? En misschien toch reclame voor haar B&B?LieveMona schreef: ↑31-07-2025 07:51Nee, maar dan is de keuze dus : gewoon elke s*kkel maar laten komen of niet op tv. Maar als je echt meedoet om de liefde te vinden, dan begin jij, een ontwikkelde vrouw als Eveline, toch niet aan zo'n "reis" met een Rob, een Arno en een Arie? Zo'n filmpje is kort natuurlijk, maar wij hebben ook na een paar minuten al gezien dat het geen match is. Dus volgens mij kán Eveline er al niet echt vertrouwen in gehad hebben. Dan begin je eigenlijk al tegen beter weten in aan het programma toch? En dan moet je nog proberen om zelf niet al te hatelijk in beeld te komen, haha. Dus denk dat ik had bedankt als ik haar was.
Maar ik weet ook niet wie er nog komt, hoor.
Ik heb gisteren een stukje van de eerste aflevering teruggekeken, om te zien welke mannen en vrouwen de deelnemers nog op bezoek krijgen. Maar heb alleen nog JP en Illya gezien. Misschien ga ik vanavond nog wel zoeken naar de inzendingen bij Eveline. Bij Illya komen nog de buurvrouw van zijn zus en een blonde, knappe vrouw (ook weer met andere roots). Bij JP moeten ook nog een aantal dames komen (als ze uiteindelijk allemaal komen waarvan hij heeft gezegd: laat maar komen).
donderdag 31 juli 2025 om 10:14
Ik vind erik, 3 relaties 3 scheidingen wel een beetje een rode vlag. Maar wat een leuke vent eerste indruk. En Rinus vind ik echt top gekleed. Viel me nu weer op.
Pettra en Petra zie ik toch wel iets worden samen.
De nieuwe bij Illya mooie dame denk dat veel mannen omver geblazen worden. Maar hoop toch dat hij voor Karina gaat. Ze heeft mijn hart gestolen en ze spreekt zeer goed Nederlands voor die goede gesprekken.
Dick heb ik nog weinig gevoel bij, verhaal pakt me nog niet, hetzelfde bij Eveline bij beide zie ik nog weinig hoopvols.
Pettra en Petra zie ik toch wel iets worden samen.
De nieuwe bij Illya mooie dame denk dat veel mannen omver geblazen worden. Maar hoop toch dat hij voor Karina gaat. Ze heeft mijn hart gestolen en ze spreekt zeer goed Nederlands voor die goede gesprekken.
Dick heb ik nog weinig gevoel bij, verhaal pakt me nog niet, hetzelfde bij Eveline bij beide zie ik nog weinig hoopvols.
donderdag 31 juli 2025 om 10:34
Sommige mensen zijn aanrakerig, mijn man heeft dat ook. Natuurlijk snap je dat niet iedereen dat wil. Maar hij heeft ook gevoel tegen zijn natuur in te moeten gaan en op handen te moeten zitten. Dus ik snap Rinus wel dat je je dan heel geremd voelt en er erg op moet letten. Je moet er dan ook niet te veel achter zoeken maar is andersom ook lastig als je bij aanrakingen er wel alles achter zoekt. Geen match dus.Jillian69 schreef: ↑31-07-2025 09:09Ik vind Rinus bij Ingrid ook wel echt vervelend. Hoezo moet hij zich steeds inhouden? Dus het moet alleen maar over een eventuele relatie gaan en hij voelt continue de behoefte haar aan te raken? Hij kent haar nauwelijks. Wat een armoe wanneer je niet eens een vriendschappelijk gesprek kunt voeren en je steeds gefrustreerd bent om dat je niet 'verder' mag gaan. Lijkt zo obsessief. En lijkt ook dat hij dit bij iedere vrouw zou doen die in zijn ogen ook maar een beetje aantrekkelijk is.
donderdag 31 juli 2025 om 11:29
Hij "kent" haar een paar dagen. Ik mag hopen dat hij niet bij iedere zo goed als vreemde, maar aantrekkelijke vrouw op zijn handen moet zitten om haar maar niet te betasten, en al helemaal als de vrouw in kwestie aangeeft zich er niet prettig bij te voelen. Raar gedoe.Doddieweer schreef: ↑31-07-2025 10:34Sommige mensen zijn aanrakerig, mijn man heeft dat ook. Natuurlijk snap je dat niet iedereen dat wil. Maar hij heeft ook gevoel tegen zijn natuur in te moeten gaan en op handen te moeten zitten. Dus ik snap Rinus wel dat je je dan heel geremd voelt en er erg op moet letten. Je moet er dan ook niet te veel achter zoeken maar is andersom ook lastig als je bij aanrakingen er wel alles achter zoekt. Geen match dus.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in