Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 1366 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Snaky schreef:
31-07-2025 08:56
Ik vind Sharon een betwetertje, maar Dick zelf ook.

Ik zou me al vrij snel gaan ergeren aan Sharon denk ik.
Hoe vaak in je leven krijg je een wandeling met gids door zo'n exotisch woud?
Kijk om je heen, neem het in je op, geniet! denk ik dan.
Maar die ratelklep blijft maar gaan.
Het gaat vermoeiend worden denk ik.
Ze is teveel bezig met zichzelf willen laten horen en profileren.
dolfje schreef:
31-07-2025 07:37
Dat om zich heen kijken constant van Jp vind ik zo raar, net alsof hij iets te verbergen heeft.

Of dat hij bang is dat hij ‘iets beters’ misloopt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het juist lekker hypocriet van Dick dat hij wel over zijn passie mag ratelen, maar als Sharon het doet is het teveel. Volgens mjj wil hij zich gewoon graag het mannetje voelen.
Airysuit schreef:
31-07-2025 13:31
Ik vind het juist lekker hypocriet van Dick dat hij wel over zijn passie mag ratelen, maar als Sharon het doet is het teveel. Volgens mjj wil hij zich gewoon graag het mannetje voelen.
Dit. Ik denk dat hij weinig kan verdragen van anderen, te kritisch is (overschat zichzelf) en zich moeilijk kan binden.
Hallodaar schreef:
31-07-2025 09:06
Ik zou me al vrij snel gaan ergeren aan Sharon denk ik.
Hoe vaak in je leven krijg je een wandeling met gids door zo'n exotisch woud?
Kijk om je heen, neem het in je op, geniet! denk ik dan.
Maar die ratelklep blijft maar gaan.
Het gaat vermoeiend worden denk ik.
Ze is teveel bezig met zichzelf willen laten horen en profileren.
Ik zou gillend wegrennen van zowel Dick als Sharon. Haar had ik al meteen in de prullenbak zitten toen ze als een verheven missionaris met die paar speelgoedjes aankwam, bedoeld voor de 70% van de kinderen die in Suriname in armoede leven... Als je zo belerend wil zijn, zorg dan tenminste dat je feiten kloppen ipv vanuit je eigen dommigheid te stigmatiseren. Verder dan tandenpoetsles komt ze niet.
Renske schreef:
31-07-2025 13:41
Dit. Ik denk dat hij weinig kan verdragen van anderen, te kritisch is (overschat zichzelf) en zich moeilijk kan binden.
Hij zoekt zijn voetstukje. Een partner die naar hem opkijkt en hem bejubelt bij elk beestenfeitje dat die fantastische bioloog ten berde brengt.
OlleGrieze schreef:
31-07-2025 13:44
Ik zou gillend wegrennen van zowel Dick als Sharon. Haar had ik al meteen in de prullenbak zitten toen ze als een verheven missionaris met die paar speelgoedjes aankwam, bedoeld voor de 70% van de kinderen die in Suriname in armoede leven... Als je zo belerend wil zijn, zorg dan tenminste dat je feiten kloppen ipv vanuit je eigen dommigheid te stigmatiseren. Verder dan tandenpoetsles komt ze niet.

Ik dacht toen die Action speelgoedjes geëtaleerd werden ook meteen aan dat White savior syndrome.

Sharon heeft overigens al eerder aan een soort jungle expeditie tv programma meegedaan. Zij is dus ook wéér iemand uit de kaartenbak van een castingbureau.
OlleGrieze schreef:
31-07-2025 13:44
Ja dat was ook enorm tenenkrommend... white savior complex.
https://www.google.com/maps/place/Sutop ... FQAw%3D%3D

Je zou denken dat Dick midden in de jungle zit met zijn resort.......dus niet.
Die suggestie wordt wel gewekt.
kataravrouw schreef:
31-07-2025 14:21

Nou, bij mij niet hoor!
Die hut was heel strak en schoon.
En er kwam ook nog een kok voorbij hobbelen. Allemaal hartstikke echte in de jungle. Tuurlijk!
kataravrouw schreef:
31-07-2025 14:21

Huh? Je ziet dat de taxi gewoon via een geasfalteerde weg er heen rijdt en ook regelmatig drone-beelden dat het aan de oever van de rivier staat met bebouwing er omheen.

Hoe bedoel je dat die suggestie van ‘midden in de jungle’ werd gewekt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had ook totaal niet het idee dat hij middenin de jungle zit, of dat dat uitje midden in de jungle was. Het zit er allemaal gewoon gefaciliteerd uit, er is energie, stromend water, normale wegen. Als je echt middenin de jungle zit en buiten slaapt, dan neem je ook wel wat attributen mee om wilde dieren weg te houden e.d. En in de echte jungle ga je ook niet op je blote voeten lopen, tenzij je er echt bent opgegroeid en een soort Tarzan bent.
yasmijn schreef:
30-07-2025 21:44
Het hotel van Daniel is vandaag niet in beeld. Zit je wel in het goede topic?

Ja ik loop paar afleveringen achter haha
yasmijn schreef:
30-07-2025 21:44
Het hotel van Daniel is vandaag niet in beeld. Zit je wel in het goede topic?

Ja ik loop paar afleveringen achter haha
Renske schreef:
31-07-2025 09:05
Misschien is hij bang dat zijn mannelijke lover hem ziet en verraad.
😂😂😂
Airysuit schreef:
31-07-2025 13:31
Ik vind dit niet hypocriet. Het is een passie. Dan wil je daar over praten. En wil je een partner die dat ofwel kan waarderen of deelt. Ik zou de passie van Dick waarderen. De passie van Sharon over tandenpoetsen zal me een worst wezen en 0 interesseren. Prima dat jij dat leuk vindt, maar val mij er niet mee lastig. Sorry, maar dan ben je voor mij exit. Als ik Dick zou zijn dan. Dick zou mogen blijven qua passie en locatie, maar ik vind zijn lach onaantrekkelijk. Dan houdt het ook op.

Maar goed, ik vind hem niet hypocriet. En haar niet irritant. Ik zie de match alleen nog niet. Ben team Karin, maar zij is helaas weg.
Ben er klaar voor.
Geen bijzonderheden
Ik vond Dick’s best wel neerbuigend naar Sharon toen zij de namen van een paar insecten opnoemde was zijn reactie: “Je kijkt zeker veel documentaires”. Niet echt aardig. Hij leek Rob tegen Margot wel.
Omg :calimero:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
31-07-2025 20:40
Omg :calimero:
Wat wat????
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
31-07-2025 20:45
Wat wat????
Die nieuwe Petra zong het deuntje van Calimero. Omdat kalimera goedemorgen is in het Grieks.
Geen bijzonderheden
JP is een parvenu.
Geen bijzonderheden
Jean Paul krijgt heel veel vriendinnen.
Goede keus van Yvonne. JP zag t niet aankomen dit huzarenstukje.
yasmijn schreef:
31-07-2025 20:48
Die nieuwe Petra zong het deuntje van Calimero. Omdat kalimera goedemorgen is in het Grieks.
Haha…… terecht jouw omg

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven