Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
kopjekoffie70 schreef:
24-02-2019 22:55
Die man en vrouw met de boerderij en de ezels.
Thanks!!
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond alle accommodaties deze week redelijk gelijkwaardig aan elkaar en de gasten zaten ook niet te zaniken over futiliteiten, dus leuke uitzending wat dat betreft.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Viel me overigens ook op dat de nachtzoen die steeds prominent in beeld wordt gebracht, bij de twee mannen ontbrak. Terwijl ook die elkaar heus wel een nachtzoen zullen hebben gegeven. Maar in de eerste B&B waar ze waren werd alleen getoond hoe ze ieder onder hun eigen dekbedje kropen en dat was het, en in de tweede gaven ze elkaar een nachtzoen, maar toen zat het dekbed ervoor dat omhoog werd gehouden en zag je alleen hun hoofden naar elkaar toe bewegen, terwijl van alle andere paren de nachtzoen altijd prominent in beeld wordt gebracht. Viel me gewoon op.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
25-02-2019 19:47
Viel me overigens ook op dat de nachtzoen die steeds prominent in beeld wordt gebracht, bij de twee mannen ontbrak. Terwijl ook die elkaar heus wel een nachtzoen zullen hebben gegeven. Maar in de eerste B&B waar ze waren werd alleen getoond hoe ze ieder onder hun eigen dekbedje kropen en dat was het, en in de tweede gaven ze elkaar een nachtzoen, maar toen zat het dekbed ervoor dat omhoog werd gehouden en zag je alleen hun hoofden naar elkaar toe bewegen, terwijl van alle andere paren de nachtzoen altijd prominent in beeld wordt gebracht. Viel me gewoon op.
Ja viel mij ook op. Kan ook toeval zijn geweest.
Bij de laatste B&B, bij de ezeleigenaren, gaven de mannen elkaar wel een zichtbare kus.
Alle reacties Link kopieren Quote
JustcallmeTuT schreef:
25-02-2019 20:17
Bij de laatste B&B, bij de ezeleigenaren, gaven de mannen elkaar wel een zichtbare kus.
Nou... zichtbaar... half onder het dekbed en je kon raden dat het een kus was. Maar echt niet zo in beeld gebracht als de dikke smakkerds die andere stellen elkaar geven voor het slapen gaan (en natuurlijk zijn die ook fake, want voor de camera, maar waarom dan van twee mannen niet hetzelfde beeld maken? Ze zullen er zelf niet verlegen mee zijn geweest, want ze waren heel de uitzending gewoon open over hoe ze elkaar ontmoet hadden, hoe hun relatie was ontstaan en gegroeid, enz. Dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Is het programma dan zo truttig dat ze twee mannen niet kussend in beeld willen hebben, en zeker niet in bed?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo heb ik het toch echt niet gezien. 1 van de twee heren klikte zelf eerst het nachtlampje uit en boog daarna naar de ander toe voor een kus (die toch ook duidelijk hoorbaar was) Heeft volgens mij niets met truttigheid of montagewerk van Max te maken.
Ik vind dit nogal spijkers op laag water zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die nachtzoenen sowieso erg truttig en ranzig om te zien/horen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
25-02-2019 20:57
Zo heb ik het toch echt niet gezien. 1 van de twee heren klikte zelf eerst het nachtlampje uit en boog daarna naar de ander toe voor een kus (die toch ook duidelijk hoorbaar was) Heeft volgens mij niets met truttigheid of montagewerk van Max te maken.
Ik vind dit nogal spijkers op laag water zoeken.
Is ook geen halszaak, maar het viel me op. Met name omdat áltijd bij álle stellen de dikke nachtzoen prominent in beeld wordt gebracht, en daarna gaat het licht pas uit - nogmaals, uiteraard is dat zo geregisseerd. Viel me gewoon op dat dat bij die mannen opeens niet zo was. Waarom zou de regie bij hén dan opeens niét hebben gezegd: eerst elkaar een flinke smakkerd geven, en lekker slapen zeggen, en dan pas het licht uit?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
hamaika schreef:
25-02-2019 08:55
Zei die ene man nou aan het eind in bed lepeltje-lepeltje ?

Ja was wel n beetje saai gisteravond ja.
Ja; dat zei hij echt. :proud:
kopjekoffie70 schreef:
24-02-2019 22:19
Misschien niet duur, maar volgens mij ben je met een midweek in een centerpark huisje goedkoper uit .p.v. enkele dagen in een b&b.
Zoveel heb ik nog nooit betaald voor B&B en diner. Ik ben dan ook altijd in een B&B veel goedkoper uit dan ik in een huisje zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
25-02-2019 20:57
Zo heb ik het toch echt niet gezien. 1 van de twee heren klikte zelf eerst het nachtlampje uit en boog daarna naar de ander toe voor een kus (die toch ook duidelijk hoorbaar was) Heeft volgens mij niets met truttigheid of montagewerk van Max te maken.
Ik vind dit nogal spijkers op laag water zoeken.

Je weet dat PJK die spijkers bewust zoekt hè. En dat dit nog dagen door kan gaant.
Such fun!1
calvijn1 schreef:
25-02-2019 20:58
Ik vind die nachtzoenen sowieso erg truttig en ranzig om te zien/horen
Wat is er in hemelsnaam ranzig aan een nachtkus? Truttig allah maar ranzig :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren Quote
JustcallmeTuT schreef:
25-02-2019 21:15
Wat is er in hemelsnaam ranzig aan een nachtkus? Truttig allah maar ranzig :sarcastic:
Zo lang ze tong en kunstgebitten binnenboord houden, vind ik het niet ranzig hoor! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
25-02-2019 20:58
Ik vind die nachtzoenen sowieso erg truttig en ranzig om te zien/horen
Haha mijn man en ik doen dit echt altijd! Maar dan staat er ( gelukkig ) geen camera op :smooch:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
25-02-2019 20:59
Is ook geen halszaak, maar het viel me op. Met name omdat áltijd bij álle stellen de dikke nachtzoen prominent in beeld wordt gebracht, en daarna gaat het licht pas uit - nogmaals, uiteraard is dat zo geregisseerd. Viel me gewoon op dat dat bij die mannen opeens niet zo was. Waarom zou de regie bij hén dan opeens niét hebben gezegd: eerst elkaar een flinke smakkerd geven, en lekker slapen zeggen, en dan pas het licht uit?
Die zoen is toch echt gegeven hoor (en nu lekker lepeltje -lepeltje)...werd ook nog gezegd.
Het gaat jou er dus om dat Meneer links, eerst het licht uit deed voordat hij kuste? en dat is beslist zo geregisseerd?
Is het niet wat overdreven om achter bijna alles een bepaalde opzet te vermoeden?
Misschien klikte deze meneer gewoon gedachteloos het licht uit of misschien vonden ze zelf maar overdreven om vol in beeld te smakken!
Nog even over de B&B's zelf, ik vond geen van de drie erg bijzonder of aantrekkelijk. Ik zou er geen boeken.. Ezeltjes wel enorm schattig overigens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik vond de eerste B&B van die twee mannen wel gezellig maar die andere twee maar saai behalve de ezels. Ik vond 95 euro ook erg asn de hoge kant wat dat stel met die jaren zeventig woning vroeg. Maar dan kon er wel een bovenlichtje met afstandsbediening open :hihi: ik vind veel B&B’s trouwens duur.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren Quote
JustcallmeTuT schreef:
25-02-2019 21:15
Wat is er in hemelsnaam ranzig aan een nachtkus? Truttig allah maar ranzig :sarcastic:
Om het op tv te horen.
Dat gesmak......brrrr
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wie kijkt er ook? Geen idee of het een herhaling is. Kijk niet altijd nl.
Ben wel eens in dat onderduikmuseum geweest.
Ik zou trouwens nooit een B&B boeken met een open toilet. Jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou de mannen hebben elkaar gekust... die mythe ook weer ontkracht!
Alle reacties Link kopieren Quote
En daarnaast.... waar is het avond eten na de activiteit????
Alle reacties Link kopieren Quote
Een andere vraag...

Waarom krijgen ze van te voren de prijs te horen Vd kamer?

Je wordt toch gestuurd zo (onbewust) in wat je geeft en wat je het waard vindt?
Alle reacties Link kopieren Quote
godfried schreef:
17-03-2019 20:46
Een andere vraag...

Waarom krijgen ze van te voren de prijs te horen Vd kamer?

Je wordt toch gestuurd zo (onbewust) in wat je geeft en wat je het waard vindt?
Ja dat vind ik ook raar maar als ik mee zou doen zou ik dus echt nooit €95 of meer voor 1 overnachting gaan betalen. Ik zou er altijd een stuk onder zitten in elk geval.
Zo; dat is een zeer luxe ontbijt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven