Entertainment alle pijlers

Benelux Next Topmodel

11-09-2010 23:26 2548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jahaaaaa maandagavond half negen bij RTL5 is het weer zover: Benelux Next Topmode (BNTM)l is terug

Kijk, in mijn ogen gaat er niets boven het origineel America's Next Topmodel (en dan vooral Nigel ) maar tot dat programma weer komt, vind ik BNTM een goed alternatief.

Gepresenteerd door Daphne Deckers *zucht, tja ehh niet echt mijn favo tv persoonlijkheid *

De jury bestaat verder uit:

- Bastiaan van Schaik, de überstylist (hij heeft de handtas die ik wil en waar ik gelet op mijn nick recht op heb )

- Geert de Wolf, de Belgische fotoshop expert (volgens de RTL site hè!)

- Jani Kazaltzis, de stijlgoeroe van België (idem)

- Mariana Verkerk, de loopcoach

Wie kijkt er mee?

Ondertussen heb ik verdorie echt geen leven meer: maandag BNTM en Grey's en CSI, dinsdag NCIS, Uitstel van executie, woensdag Trinny & Susannah, Sonja, donderdag Oh oh Cherso, Een dubbeltje op z'n kant, Expeditie Robinson, vrijdag Medium, Fringe, Top Gear, zaterdag Gok Wan, zondag voetbal Tijd voor een tv interventie
toch typisch he, dat er bij Alix niemand komt...
Alix moet niet praten, maar vooral mooi wezen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sneu voor Alix. Daar kan ze toch niks aan doen en dan geeft die gekke Belg nog een sneer ook.
Als Alix niet prachtig aan het lachen is dan zitten haar mondhoeken in haar schoenen. Wat een ontevreden verwend prinsesje.
Ik vind hier dingen van.
quote:koreveen schreef op 01 november 2010 @ 20:45:

[...]

Oh, C'est, bofkont, is dat je love interest????Yep...
quote:S0LEIL schreef op 01 november 2010 @ 21:01:

Ik vind Alix een prachtig gezicht hebben, dus die geef ik wel een kans in de finale hoor.

Ja ze is jong en daardoor soms wat dommig, maar volgens mij zijn ze zulke meiden wel gewend in de modellenwereld. Sommigen starten nog wel jonger. Dat puberale gaat er vast snel vanaf als ze echt aan de bak moet.

Dat geloof ik ook wel. Ben alleen bang dat haar gedrag haar bij deze wedstrijd wel gaat nekken. Maar je hoort toch nooit meer wat van de winnaars van dit soort wedstrijden, dus misschien kan je beter anders doorbreken, haha! Je kan ook denken: lullig voor Alix dat haar mannen niet zijn komen opdagen. Maar ik denk dat ze het gewoon niet goed geregeld heeft, niet duidelijk genoeg vermeld hoe belangrijk het is.

O yes, Bruno Banani, echt zo'n kwaliteitsmerk. Zo smaakvol..
nou ik weet niet of ze er niks aan kan doen, toch toevallig dat ze alledrie bij haar niet komen en bij de rest wel
Uhuh, want parfum ruik je goed op de foto

En lekker snugger ook, parfum in de volle zon. dat kan pigmentvlekken geven op de huid.
Bruno Banani, net zo'n topmerk als C & A en Kruidvat
Als die meisjes pruiken op moeten, geef ze dan MOOIE pruiken. Dit ziet er ZO goedkoop uit!
waarom kan ze niet zelf op zoek naar mannen in de tussentijd, daar in de bar...

niet echt eerlijk dit...
quote:raspberry71 schreef op 01 november 2010 @ 21:03:

nou ik weet niet of ze er niks aan kan doen, toch toevallig dat ze alledrie bij haar niet komen en bij de rest welJa maar, ze is pas 16. Dan zijn sommige dingen toch gewoon nog heel lastig? Hoe zelfstandig en zakelijk ben je nou helemaal op die leeftijd.
quote:c_estelle schreef op 01 november 2010 @ 21:03:

[...]

Yep... go girl!!
Wat doen die meiden moeilijk over die mannen lenen zeg. Je wint een foto echt niet vanwege een mooie/lelijke vent (alhoewel: als zij er stom opstaan, komt die foto nooit op een billboard). Maar Alix kan er ook niks aan doen dat haar die keuze wordt gegeven. Dat moet de rest ook wel even duidelijk hebben.
Anders neemt ze die presentator en de barman toch?
Ik vind hier dingen van.
whahaha die ubergay presentator haha dat dacht ik ook al STC
Volgens mij zat Renée daar lekker te stoken.
Volgens mij zat Renée daar lekker te stoken.
Mijn mannen??? Meiden, die jongens zijn jullie eigendom niet???!!!

Heb een hekel aan Alix, maar in dit geval kan zij er niets aan doen dat die kerels niet zijn komen opdagen.

Rene is Marjolein wel lekker aan het ophitsen...
Sekreet die Renee, zei ik volgens mij vorige week ook al. Lekker stoken bij hoeheetze.
quote:Sabeltandcavia schreef op 01 november 2010 @ 21:07:

Anders neemt ze die presentator en de barman toch?

jani, Bastiaan en die enge Arubaanse nicht...

maar ook al is ze 16, het is een wedstrijd, ik zou ook pissed zijn als ik die andere meiden zijn...in wezen ben ik mss net zo'n bitch

het is te makkelijk zo
Ik snap ook het probleem niet zo. Ze staan toch wel vaker allemaal met hetzelfde model op de foto? En volgens mij zie je alleen torso's.
Ik vind hier dingen van.
Haha we denken er hetzelfde over dus.
bbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr....... ik krijg echt de rillingen van die Renée
quote:Supersoulfighter schreef op 01 november 2010 @ 21:05:

Als die meisjes pruiken op moeten, geef ze dan MOOIE pruiken. Dit ziet er ZO goedkoop uit!Vooral bij marjolein ziet het er raar uit. Haar kuif heeft een andere kleur dan de rest en je ziet ook echt de randen van de pruik lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven