Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Jufjoke schreef:
18-04-2019 18:23
Was ze dan niet in de kliniek van Vanessa om iets te laten doen?
ja vanessa heeft d’r helemaal kapot gespoten en toen werd ze heel ziek, vandaar dat ze nooit meer wat laat doen
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-04-2019 18:23
Was ze dan niet in de kliniek van Vanessa om iets te laten doen?
Ja, permanente filler, geen lift. https://www.shownieuws.nl/showflits/201 ... r-fillers/
Nee heb je, ja kun je krijgen
de lippen van vanessa zijn tegenwoordig dikker dan dr tieten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
18-04-2019 18:25
Ja, permanente filler, geen lift. https://www.shownieuws.nl/showflits/201 ... r-fillers/
Wat erg! Maar het was dus dat spul, dat niet deugde. Te vroeg op de markt gebracht? Te weinig getest? In ieder geval niet per se te wijten aan het personeel van die kliniek, lees ik er uit.
Permanente fillers zijn nu sowieso verboden.
Maar wat een vreselijke ervaring voor Janny.
lemoos2 schreef:
18-04-2019 18:25
Ja, permanente filler, geen lift. https://www.shownieuws.nl/showflits/201 ... r-fillers/
geen permanente, volgens mij wordt het zelfs nog steeds gebruikt
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
14-03-2019 11:16
Zou het met de 'verslaafden aan plastische chirurgie' net zo zijn als met anorexiapatiënten?
Echt een ander beeld hebben van jezelf als je in de spiegel kijkt?
Maar dan nog, je ziet toch ook wel eens foto's van jezelf?
En hoe ziet de ene volgespoten ( van gezichtsuitdrukking veranderde) actrice de andere?

Dat denk ik wel.

'Faceliftfreak' Rodrigo heeft na tiende operatie eindelijk zijn poppenneusje https://www.ad.nl/bizar/faceliftfreak-r ... haring_web

Alves ging in 2004 voor het eerst onder het mes omdat hij niet tevreden was met zijn lichaam. Zijn obsessie met Ken liep al snel uit de hand. Twee jaar geleden werd de man gediagnosticeerd met morfodysforie, waarbij iemand een verstoord beeld van zijn eigen lijf heeft. Hij ondergaat bij een psycholoog een behandeling voor zijn aandoening, maar die lijkt niet veel uit te halen. De in Londen wonende Rodrigo gaf al meer dan 383.000 euro uit aan minstens 42 cosmetische operaties. ,,En ik ga door totdat ik een echt mooie man ben'', zo laat hij regelmatig weten.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Collision schreef:
14-03-2019 10:35
Dat is Gaby dus
Dat lijkt een totaal ander persoon, als ik niet beter wist zou ik denk dat het een andere vrouw is :O
Fleurtje_5 schreef:
18-04-2019 19:00
Dat denk ik wel.

'Faceliftfreak' Rodrigo heeft na tiende operatie eindelijk zijn poppenneusje https://www.ad.nl/bizar/faceliftfreak-r ... haring_web

Alves ging in 2004 voor het eerst onder het mes omdat hij niet tevreden was met zijn lichaam. Zijn obsessie met Ken liep al snel uit de hand. Twee jaar geleden werd de man gediagnosticeerd met morfodysforie, waarbij iemand een verstoord beeld van zijn eigen lijf heeft. Hij ondergaat bij een psycholoog een behandeling voor zijn aandoening, maar die lijkt niet veel uit te halen. De in Londen wonende Rodrigo gaf al meer dan 383.000 euro uit aan minstens 42 cosmetische operaties. ,,En ik ga door totdat ik een echt mooie man ben'', zo laat hij regelmatig weten.
Jeetje..
Silvie Meis
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Heeft geen traangoten meer. :-o
Alle reacties Link kopieren
Lijkt net een opgeblazen kogelvis......
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw die naast Silvie Meis, een 'gewone' vrouw maar dat is toch veel mooier. Zonder al die make up en fillers zou Silvie Meis een knappe vrouw zijn.
Sylvie was inderdaad een hele knappe meid tot ze wat te ver ging met Botox en fillers. De huid rond haar ogen staat veel te bol en te strak. Geen idee wat ze heeft laten doen, maar mooi is het in ieder geval niet.

Vanessa ziet er niet uit. Wat een lelijke, gore lippen heeft ze. En haar lippenstift past niet bij haar huidskleur.
Kan wel weer bijtrekken hoor, Yolanthe liep een paar jaar terug ook met zo'n plofkop
Echt zonde van Sylvie. In de tijd dat ze in Costa speelde was ze veel mooier.
Yolanthe vond ik vroeger ook veel mooier.
Murrmurr schreef:
07-05-2019 12:15
Kan wel weer bijtrekken hoor, Yolanthe liep een paar jaar terug ook met zo'n plofkop
Zij was toen toch zwanger?
Marloesjuh51 schreef:
07-05-2019 12:38
Zij was toen toch zwanger?
Toen bij Umberto? Nee dat was iets anders. Scary as hell
merle78 schreef:
07-05-2019 11:35
Silvie Meis
Afbeelding
Ik zie de foto niet meer, dus daarom nog maar eens:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-05-2019 12:48
Toen bij Umberto? Nee dat was iets anders. Scary as hell
Ze zei dat het door de hormonenkuur kwam die ze moest nemen om zwanger te worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh jee, dat hele gezicht beweegt niet als ze een poging tot lachen doet.
Alle reacties Link kopieren
Marloesjuh51 schreef:
07-05-2019 12:38
Zij was toen toch zwanger?
Ze zat toen onder de hormonen die ze slikte om zwanger te worden inderdaad. Daar kun je wel een bol hoofd van krijgen. Sylvie is doodeng geworden zeg :o
Sylvies gezicht is opgeblazen, hopelijk trekt het snel weg.
S-Meds schreef:
18-04-2019 18:28
de lippen van vanessa zijn tegenwoordig dikker dan dr tieten
Afbeelding
Dit is zijn nieuwe vriendin nadat Connie hem de deur wees.
Afbeelding
Ik zag laatst Kelly Osbourne op tv. en schrok gewoon!

Die meid is amper 30 en ziet er uit als een geplastificeerde oma's pop.

Erg zonde.

Ik begrijp uberhaupt niet waarom mensen dat zichzelf aan doen.

Als er een medische reden is of je hebt echt een ongelooflijke haakneus waar je mee gepest wordt of grote flaporen.
Dan begrijp ik het wel.

Maar Kelly Osbourne was altijd gewoon een leuke meid om te zien en nu is ze gewoon niet meer om aan te zien.

Laat ik het maar niet hebben over Farrah Abrahams van Teen Mom :@@:
Murrmurr schreef:
07-05-2019 12:48
Toen bij Umberto? Nee dat was iets anders. Scary as hell
Hormonen toch?
Edit. Ja dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven