Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik vind het wel een verbetering eigenlijk. Vond het altijd een onaantrekkelijke vrouw maar nu ziet ze er toch wel oke uit.
Tormenta¿ schreef:
07-05-2019 13:40
Hormonen toch?
Edit. Ja dus.
Dat zal ze vast gezegd hebben maar echt niet hoor :) Foutje van een cosmetisch arts
Ik zag trouwens gisteravond per ongeluk een stukje van Eat, love, pray met Julia Roberts. (Mijn man wilde natuurlijk heel graag kijken).

Daar zat Julia net op het randje. Ze zag er nog oké uit, maar het leek toch alsof iemand haar gezicht gephotoshopt had. Hilarisch genoeg zag ze er in de flashbacks naar haar huwelijk (jaren eerder) ouder en rimpeliger uit. Blijkbaar waren die op een ander moment in haar botox-cyclus opgenomen.
merle78 schreef:
07-05-2019 13:34
Dit is zijn nieuwe vriendin nadat Connie hem de deur wees.
Afbeelding
het is een fetish
Sjulia schreef:
07-05-2019 13:58
Afbeelding

Ik vind het wel een verbetering eigenlijk. Vond het altijd een onaantrekkelijke vrouw maar nu ziet ze er toch wel oke uit.
Ze lijkt hier op Rumer Willis.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
07-05-2019 18:03
Ze lijkt hier op Rumer Willis.
Misschien dezelfde chirurg. Rumer Willis zelf lijkt niet eens meer op zichzelf na die verbouwing
lemoos2 wijzigde dit bericht op 07-05-2019 23:05
0.25% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Voornu schreef:
07-05-2019 18:03
Ze lijkt hier op Rumer Willis.
Kijk maar eens naar Ozzy and Jack's American roadtrip.
Dan zie je hoe ze er nu uit ziet.

Op deze foto ziet ze er nog prachtig uit.
Sjulia schreef:
07-05-2019 11:37
Heeft geen traangoten meer. :-o
Ja ze is echt uitgeschoten met de fillers. Beetje jammer, vooral als ze denkt dat dit beter staat dan een paar rimpels.
Maar oh, ik zie nu dat ze dit effect heeft bereikt met een maskertje :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
07-05-2019 18:42
Ja ze is echt uitgeschoten met de fillers. Beetje jammer, vooral als ze denkt dat dit beter staat dan een paar rimpels.
Maar oh, ik zie nu dat ze dit effect heeft bereikt met een maskertje :thumbsup:

Dat is vooral zo verrassend. Dat men denkt dat dit er beter uitziet. Ze zien er niet eens meer uit als zichzelf. Dat je kind van 10 vraagt: mama, wie is die mevrouw op de foto's naast papa toen ik net geboren was..
Later is nu
ik denk dat ze die prikken net had laten zetten, het moet nog wat zakken. is nog gezwollen, want ze had al veel langer fillers
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
07-05-2019 13:34
Dit is zijn nieuwe vriendin nadat Connie hem de deur wees.
Afbeelding
Lijkt wel een jonge Donatella Versace.

Hem vind ik wel een leuke vent om te zien.
Hij heet Eugene :flirting:
merle78 schreef:
07-05-2019 22:16
Hij heet Eugene :flirting:
en hij valt op oude vrouwen
S-Meds schreef:
07-05-2019 21:21
ik denk dat ze die prikken net had laten zetten, het moet nog wat zakken. is nog gezwollen, want ze had al veel langer fillers
Ja dat klopt, ze zag er al langer gek uit, beetje die tijgerlook. Maar dit was wel echt erg.
SallySpectra* schreef:
07-05-2019 23:06
Ja dat klopt, ze zag er al langer gek uit, beetje die tijgerlook. Maar dit was wel echt erg.
wel handig als je dronken met je hoofd op de stoeprand stuitert
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
07-05-2019 23:02
en hij valt op oude vrouwen
Is die neppe donatella oud dan?
karin6789 schreef:
07-05-2019 23:11
Is die neppe donatella oud dan?
Zie jij er iets jeugdigs aan?
SallySpectra* schreef:
07-05-2019 23:06
Ja dat klopt, ze zag er al langer gek uit, beetje die tijgerlook. Maar dit was wel echt erg.
Wrauw the eye of the tiger. Ze had ook een insta #zondermakeup hahaha stijf van de foudation. En permanente make-up is ook make-up
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
07-05-2019 23:12
Zie jij er iets jeugdigs aan?
Ik zie er niks aan, stijl blond haar, grote neus en veel bril.
Maar hoe oud of jong: geen idee.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
07-05-2019 23:14
Ze had ook een insta #zondermakeup hahaha
Niemand die dat gelooft hahaha.
karin6789 schreef:
07-05-2019 23:14
Ik zie er niks aan, stijl blond haar, grote neus en veel bril.
Maar hoe oud of jong: geen idee.
Die is echt niet jong. Ik schat minstens 50-55 aan de hangende wangetjes te zien.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
07-05-2019 23:19
Die is echt niet jong. Ik schat minstens 50-55 aan de hangende wangetjes te zien.
50 is het nieuwe 40!
(hoorde ik vanavond weer iemand zeggen, zo stom, we mogen er gewoon niet meer leeftijdsadequaat uitzien tegenwoordig)
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
07-05-2019 22:16
Hij heet Eugene :flirting:
Yep, Eugene van Dun. Zijn ex heet Ducky. Ducky van Dun klinkt apart :biggrin: overigens heet ze nu weer gewoon Ducky de Vries.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
07-05-2019 23:24
Yep, Eugene van Dun. Zijn ex heet Ducky. Ducky van Dun klinkt apart :biggrin: overigens heet ze nu weer gewoon Ducky de Vries.
Ducky???
Yasmijn valt wel in zijn favoriete leeftijdscategorie. 70+

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven