Entertainment alle pijlers

Big Brother 2021 deel 2 (met spoilers)

25-02-2021 10:28 2680 berichten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Liv8 schreef:
06-04-2021 19:52
De producent zegt dat het goed komt in de live uitzending. De halve uitzending zal in het teken staan van de exit van Michel. Zelfs snapt hij niks van de ophef, ze hadden het toch aangekondigd :facepalm: (bron ad)
Wat is hier eigenlijk van terecht gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Liv8 schreef:
09-04-2021 10:09
Wat is hier eigenlijk van terecht gekomen?
Niks. “ Michel je moest dinsdagmiddag het huis verlaten, hoe gaat het nu met je ..” klein riedeltje en door... zo ging het ongeveer.

En dat gezicht van Naomi toen Jill als winnaar bekend werd gemaakt. Jaaa we houden allemaal van elkaar :-D
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-04-2021 10:06
Heb je bewijs? Ik vind het alleen maar achterdocht en aannames van iedereen hier. Als de een begint, volgt de rest. Maar niemand kan iets bewijzen.
Heb jij überhaupt gekeken of alleen maar onder je steen gelegen?
Alle reacties Link kopieren
Ja staat gewoon in de krant: "de notaris heeft aan de hand van de laatste tussenstand de winnaar bepaald”, aldus een woordvoerder van BB. Dus dat is bewijs dat het geen eerlijke stemming is geweest. Als je op 3 mensen mag stemmen, is de uitkomst anders dan dat je op 2 mensen mag stemmen. Ik denk zelf dat Nick bijna alle Liese-stemmen wel zou hebben gekregen.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
09-04-2021 10:30
Ja staat gewoon in de krant: "de notaris heeft aan de hand van de laatste tussenstand de winnaar bepaald”, aldus een woordvoerder van BB. Dus dat is bewijs dat het geen eerlijke stemming is geweest. Als je op 3 mensen mag stemmen, is de uitkomst anders dan dat je op 2 mensen mag stemmen. Ik denk zelf dat Nick bijna alle Liese-stemmen wel zou hebben gekregen.
O_O

Wat slecht zeg.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-04-2021 10:06
Heb je bewijs? Ik vind het alleen maar achterdocht en aannames van iedereen hier. Als de een begint, volgt de rest. Maar niemand kan iets bewijzen.

En jij kan net zo min bewijzen dat het wél eerlijk is gegaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Liv8 schreef:
09-04-2021 10:09
Wat is hier eigenlijk van terecht gekomen?

In de uitzending van woensdag is er wel veel tijd aan besteed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-04-2021 10:37
En jij kan net zo min bewijzen dat het wél eerlijk is gegaan.
Inderdaad. Maar ik ben wat positiever ingesteld dan jij en minder achterdochtig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ikbenikenjijbentjij schreef:
09-04-2021 10:22
Heb jij überhaupt gekeken of alleen maar onder je steen gelegen?
Welke steen? Ik heb alles gekeken, ook de livestreams en ik trek toch een andere conclusie. RaRa...
Alle reacties Link kopieren
Poekie28 schreef:
09-04-2021 10:07
Maar wat ik me dan afvraag: wat zou het de programmamakers boeien wie de winnaar wordt?
Precies. Ze hebben totaal geen reden om iemand voor te trekken. Daarom ga ik er vanuit dat dat ook niet gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-04-2021 10:46
Inderdaad. Maar ik ben wat positiever ingesteld dan jij en minder achterdochtig denk ik.

Ik baseer me op de dingen die ik heb gezien, gehoord en gelezen. En overal was te zien/horen/lezen dat het vrijwel niemand lukte om in te loggen en dus te stemmen. De stemmen waren bepalend voor de uitslag, waardoor de een óf de ander dik € 70.000,- mee kon nemen.

Jij noemt het achterdochtig. Ik noem het reëel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het is toch raar dat BB iedere keer lage kijkcijfers heeft gehaald, maar de site het gisteren ineens niet meer deed? De finale van BB hoorde niet eens bij de top 25 best gekeken programma's van die dag, dus overbelast lijkt me stug.

RTL heeft al heel vaak met stemmingen gewerkt, ook bij vele male populairdere shows (Idols, The Voice etc.) en toen waren er deze issues niet. Ik vind dat hoogst merkwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-04-2021 10:48
Welke steen? Ik heb alles gekeken, ook de livestreams en ik trek toch een andere conclusie. RaRa...
Dan ben je wel de enige. Het was op een gegeven moment overduidelijk dat Jill moest gaan winnen. Hoe ze werd neergezet in de reguliere uitzending tov de streams. Hoe haar de hand boven het hoofd werd gehouden terwijl ze echt heel naar gedrag vertoonde naar medebewoners.
Niet kunnen stemmen in de laatste stemronde. De Jill & Thomas show. Etc. etc.
Ik vermoed dat ze bevriend is met 1 van de medewerkers stagiaires.
...
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-04-2021 10:51
Precies. Ze hebben totaal geen reden om iemand voor te trekken. Daarom ga ik er vanuit dat dat ook niet gebeurd is.

Alsof jij iedereens motieven weet.

Waarom is van Theo wel uitgezonden dat hij homo's als scheldwoord gebruikte en daarvoor een waarschuwing kreeg en van Jill niet?

En dat is slechts 1 voorbeeld, maar er wordt hier al weken lang gezegd dat er nogal geframed wordt door BB. Voor sommige pakt dat heel negatief uit en voor anderen weer heel positief. Wat zou BB daar mee te winnen hebben?

Ik snap dat je een soort van onpartijdig wil zijn, maar ik denk dat je te naïef bent als het aankomt op de makers van BB.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
09-04-2021 10:55
Het is toch raar dat BB iedere keer lage kijkcijfers heeft gehaald, maar de site het gisteren ineens niet meer deed? De finale van BB hoorde niet eens bij de top 25 best gekeken programma's van die dag, dus overbelast lijkt me stug.

Inderdaad. RTL5 is nou niet echt van het kaliber Boeddhistische Omroep, die geen ervaring heeft met online stemmen.

Wat betreft de kijkcijfers: Het late journaal van 23.36 uur staat bijvoorbeeld op plaats 17, gemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid) is 646.000.

De finale van BB komt niet in de top 25 voor. Ze hadden gisteren een kijkdichtheid van 488.000.
In het weektotaal top 100 staat BB op plaats 78, met een gemiddelde kijkdichtheid van 421.000. In de top 100 van de afgelopen maand komt het programma niet voor.

Alvast voor vivamensje: dit zijn de onpartijdige gegevens van de Stichting KijkOnderzoek, www.kijkonderzoek.NL
Deze cijfers worden door alle programmamakers gebruikt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-04-2021 10:52
Ik baseer me op de dingen die ik heb gezien, gehoord en gelezen. En overal was te zien/horen/lezen dat het vrijwel niemand lukte om in te loggen en dus te stemmen. De stemmen waren bepalend voor de uitslag, waardoor de een óf de ander dik € 70.000,- mee kon nemen.

Jij noemt het achterdochtig. Ik noem het reëel.
Maar het zijn nog steeds geen feiten.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-04-2021 11:16
Inderdaad. RTL5 is nou niet echt van het kaliber Boeddhistische Omroep, die geen ervaring heeft met online stemmen.

Wat betreft de kijkcijfers: Het late journaal van 23.36 uur staat bijvoorbeeld op plaats 17, gemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid) is 646.000.

De finale van BB komt niet in de top 25 voor. Ze hadden gisteren een kijkdichtheid van 488.000.
In het weektotaal top 100 staat BB op plaats 78, met een gemiddelde kijkdichtheid van 421.000. In de top 100 van de afgelopen maand komt het programma niet voor.

Alvast voor vivamensje: dit zijn de onpartijdige gegevens van de Stichting KijkOnderzoek, www.kijkonderzoek.NL
Deze cijfers worden door alle programmamakers gebruikt.
Dat zegt mij nog steeds niet dat het doorgestoken kaart was.
Copy/paste Twitter (artikel BB 2005!)

https://www.adformatie.nl/contentmarket ... ig-brother
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
09-04-2021 11:01
Alsof jij iedereens motieven weet.

Waarom is van Theo wel uitgezonden dat hij homo's als scheldwoord gebruikte en daarvoor een waarschuwing kreeg en van Jill niet?

En dat is slechts 1 voorbeeld, maar er wordt hier al weken lang gezegd dat er nogal geframed wordt door BB. Voor sommige pakt dat heel negatief uit en voor anderen weer heel positief. Wat zou BB daar mee te winnen hebben?

Ik snap dat je een soort van onpartijdig wil zijn, maar ik denk dat je te naïef bent als het aankomt op de makers van BB.
Ik ben niet naïef, heb zelf bij tv gewerkt. Misschien moeten een paar journalisten dit eens goed uitzoeken. Als die met bewijzen komen wil het best geloven, maar nu niet.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
09-04-2021 11:29
Copy/paste Twitter (artikel BB 2005!)

https://www.adformatie.nl/contentmarket ... ig-brother
Laat hem maar aangifte doen dan en de bewijzen tonen. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-04-2021 11:29
Dat zegt mij nog steeds niet dat het doorgestoken kaart was.

Het ging over de opmerking over de kijkcijfers. Voor jou heb ik er bij gezet waarbij die cijfers vandaan had gehaald, voor je daar vragen over ging stellen of een opmerking zou maken dat ik het ‘ergens’ had gelezen en het dus geen feiten waren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-04-2021 11:50
Het ging over de opmerking over de kijkcijfers. Voor jou heb ik er bij gezet waarbij die cijfers vandaan had gehaald, voor je daar vragen over ging stellen of een opmerking zou maken dat ik het ‘ergens’ had gelezen en het dus geen feiten waren.
Dat had ik begrepen.
chocolol schreef:
09-04-2021 10:55
Het is toch raar dat BB iedere keer lage kijkcijfers heeft gehaald, maar de site het gisteren ineens niet meer deed? De finale van BB hoorde niet eens bij de top 25 best gekeken programma's van die dag, dus overbelast lijkt me stug.

RTL heeft al heel vaak met stemmingen gewerkt, ook bij vele male populairdere shows (Idols, The Voice etc.) en toen waren er deze issues niet. Ik vind dat hoogst merkwaardig.
Vanwege de lage kijkcijfers en het verloop van de voorgaande stemmingen is het toch net zo aannemelijk dat ze geen voorzorgsmaatregelen hebben genomen als bij The Voice (als het stemmen daar al hetzelfde verloopt; kan dat ook gratis na inloggen e.d.?). En dat soort voorzorgsmaatregelen (extra servers, snellere afhandeling van server calls) kosten geld en die hebben ze mogelijk niet getroffen. Of er heeft iemand op een verkeerd knopje gedrukt. Of er was elders een andere storing die doorwerkte...

Daarbij hadden verschillende socials gisteren ook een storing. Facebook weet toch hoeveel gebruikers ze hebben? Hoe kan het dan dat ze uit de lucht zijn? https://www.nu.nl/tech/6126673/facebook ... oring.html

Het kan doorgestoken kaart zijn, maar RTL heeft er meer belang bij geen gezeik te hebben dan bij een specifieke winnaar tussen die 2.

En dat Jill te ontspannen leek is 1) interpretatie en 2) misschien interesseerde winnen haar écht minder dan Nick? Kan gewoon en ligt ook in lijn met hoe ze zich in het huis profileerden.

Nee, het verdient geen schoonheidsprijs. Maar deze conspiracytheorieen doen met denken aan Trump. Ik kan niet met stelligheid zeggen dat het doorgestoken kaart is. Ook niet dat het geen doorgestoken kaart is. Rationeel lijkt die kans echter een stuk kleiner. En dan pak ik graag het scheermes van Occam erbij.
Ik vind toch dat ze het eerlijk hadden moeten doen met die stemmen. Naar mijn idee had Jill nooit middels stemmen die binnen 'n kwartier gedaan moesten worden kunnen winnen.
Alle reacties Link kopieren
Ikbenikenjijbentjij schreef:
09-04-2021 09:58
Precies! Het is niet dat we het Jill niet gunnen.
Het gaat erom dat nu uitkomt wat we hier al weken zeggen. Het is doorgestoken kaart. Het was vooraf al duidelijk dat Jill zou gaan winnen. En het lijkt er steeds meer op dat ook zij dat al wist.
Of het doorgestoken kaart was allemaal , geen idee . Wat ik wel raar vond aan alle 'stemrondes'dat je nooit het officiele resultaat van de stemming hoorde maar alleen het resutaat zag door de nominaties , zo heb ik ook niet gezien hoe het komt dat Michel de minste stemmen van de 4 overgebleven personen had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven