Entertainment alle pijlers

Big Brother 2021 deel 2 (met spoilers)

25-02-2021 10:28 2680 berichten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Had Jill trouwens niet gezegd dat ze er uit zou gaan als Thomas weg zou moeten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
25-02-2021 23:17
Rijk en arm volgende week.......dat wordt smullen. Weet nog hoe heftig dat was bij oude edities van BB!
Ik ken het niet, kun je me vertellen hoe dat een beetje gaat?
Alle reacties Link kopieren
Moet toch bijna uitdrogen, die Jill. Drinkt ze wel nog genoeg om al die tranen bij te vullen?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet meer zo goed hoe dat was vroeger met arm en rijk. Ik hoop wel dat ze de groepen dan door elkaar husselen en dan bijv. Jill expres niet bij Matt in de groep en Julie niet bij Michel. Dat levert wel leuke TV op denk ik.
Ik gok dat er een spel aan vooraf gaat. Dat iedere speler dus gewoon zijn plek gaat winnen/verliezen.

Niet dat BB gaat kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Eerst vond ik Jill leuk, maar begin haar steeds minder leuk te vinden. Eigenlijk vanaf het moment dat ze Matt alles liet doen in de keuken en stom zat te grijnzen.

Ze komt op mij ook over alsof ze niet echt geïnteresseerd is in een ander. Als ik kijk hoe de communicatie met Matt is bijvoorbeeld. Hij is enorm lief voor haar, maar vanuit haar komt weinig respons als hij met haar praat. Het is een soort eenrichtingsverkeer.

Moet zeggen dat Matt nu wel bovenaan staat bij mij. Heb het gevoel dat hij de meest oprechte en pure persoon is in het huis. Volgens mij was hij ook degene met zieke ouders etc.
Venusss schreef:
25-02-2021 23:17
Rijk en arm volgende week.......dat wordt smullen. Weet nog hoe heftig dat was bij oude edities van BB!

Ja, slim van BB.
Luci_Mster2 schreef:
25-02-2021 23:31
Ik ben dat 'geween' van Jill nu wel echt zat.

Stom gejank.
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled en er gaat nu idd een lampje branden, Big Brother 3 heette toen BB The Battle. Waarbij het huis al vanaf het begin in 2 delen was opgesplitst (benieuwd hoe ze dat nu opeens gaan doen dan). Dit heb ik even gekopieerd en geplakt:

Het hoofdthema was "The Battle". Twee groepen bewoners, onder leiding van gekozen captains, streden via opdrachten(battles) om een plek in de luxe helft van het huis. Aan de rijke kant ontvingen de bewoners duizend gulden per etmaal om naar eigen inzicht te besteden. Opsparen kon niet, want na die periode kwam het geld te vervallen. De verliezers moesten ondertussen onder armtierige omstandigheden leven in de andere helft. De beide helften waren van elkaar gescheiden door een hek, zodat bewoners niet zomaar van het arme deel naar het luxe deel konden lopen. Dit mocht alleen als een battle werd gewonnen. De winnaar van een battle mocht naar het luxe deel van het huis en de verliezer werd veroordeeld tot het arme gedeelte van het huis. Beide delen hadden ook een eigen dagboekkamer. De dagboekkamer van het luxe deel was een echte dagboekkamer en die van het arme deel was niks anders dan een "telefooncel" waarin via een headset contact gemaakt kon worden met de regiekamer.
Alle reacties Link kopieren
Als Jill serieus vindt dat Thomas moest blijven had ze op moeten stappen.
Wat een gejank zeg....

Ik vind haar respectloos naar Matt. Hij biedt haar zijn luisterend oor aan en ze reageert niet eens.
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
25-02-2021 23:17
Rijk en arm volgende week.......dat wordt smullen. Weet nog hoe heftig dat was bij oude edities van BB!
Was dat niet bij de Gouden Kooi?
vivamensje wijzigde dit bericht op 26-02-2021 00:36
8.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
26-02-2021 00:32
Volgens mij was dat niet bij BigBrother maar bij de Gouden Kooi. toch?
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
26-02-2021 00:01
Ja, slim van BB.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
26-02-2021 00:32
Was dat niet bij de Gouden Kooi?
Nee was big brother the battle.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik in het BB huis zat en Michel een dominante eikel vond :proud: :facepalm:
...
Alle reacties Link kopieren
Was idd BB The Battle.

De mensen die na een spel in het arme gedeelte terecht kwamen hadden het echt niet best. Meubels moesten zelf gemaakt worden van wat boomstammetjes, geen normale bedden, warmte van een vuurtje wat aan moest blijven ( per toerbeurt bij gaan zitten) en als klap op de vuurpijl weinig eten om te verdelen. Zaten ze daar met 4 aardappels voor teveel personen....Je zag de bewoners die lang in het arme gedeelte zaten ook flink afvallen.
Daarnaast konden ze het rijke gedeelte gewoon zien door een hek. Dat maakte het extra zwaar.
Dit is zo'n beetje wat ik me herinner.
Alle reacties Link kopieren
Die versie van BB heb ik geloof ik totaal gemist...

Ben wel benieuwd hoe ze dit aankomende week gaan regelen. Huis lijkt me lastig in 2 gedeeltes op te splitsen.
Alle reacties Link kopieren
Moneypenny36 schreef:
26-02-2021 09:01
Die versie van BB heb ik geloof ik totaal gemist...

Ik ook niet. Misschien regelmatig gevolgd, geen idee. De enige BB die ik me kan herinneren was die met Ruud, Sabine en Bart.
himalaya wijzigde dit bericht op 26-02-2021 09:34
2.32% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
26-02-2021 08:47
Was idd BB The Battle.

De mensen die na een spel in het arme gedeelte terecht kwamen hadden het echt niet best. Meubels moesten zelf gemaakt worden van wat boomstammetjes, geen normale bedden, warmte van een vuurtje wat aan moest blijven ( per toerbeurt bij gaan zitten) en als klap op de vuurpijl weinig eten om te verdelen. Zaten ze daar met 4 aardappels voor teveel personen....Je zag de bewoners die lang in het arme gedeelte zaten ook flink afvallen.
Daarnaast konden ze het rijke gedeelte gewoon zien door een hek. Dat maakte het extra zwaar.
Dit is zo'n beetje wat ik me herinner.
Ja zo was het idd. In dat arme gedeelte was het echt heel erg afzien.
...
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-02-2021 09:05
Ik ook niet. Met schoen niet regelmatig gevolgd, geen idee. De enige BB die ik me kan herinneren was die met Ruud, Sabine en Bart.

Ik kijk tv zonder schoenen, en ik weet het dus nog wel.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Arm en rijk was toen met Kelly (transgender) meen ik mij te herinneren
Frankly my dear, I don"t give a damn
https://en.wikipedia.org/wiki/Big_Broth ... _season_3)
Alle reacties Link kopieren
Zei Thomas op het laatst nou tegen Mike: ik zie je snel als je naar buiten komt, volgende week dus ?

Ben benieuwd wie van de Nederlanders de meeste kans maakt om de finale te halen. De fans van Thomas zullen wellicht proberen om Jill in het huis te houden, afhankelijk van haar verdere gedrag natuurlijk.
Misschien wordt het inderdaad spannender als je kamp rijk en arm krijgt, en er uit beide kampen iemand genomineerd moet worden. En er misschien immuniteit te verdienen valt met proeven.
Soort expeditie robinson dus, maar dan op een parkeerterrein ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bewoners zijn op dit moment allemaal hun koffer aan het inpakken. Ze weten alleen niet waarom.
...
nienkejj schreef:
26-02-2021 10:11
Zei Thomas op het laatst nou tegen Mike: ik zie je snel als je naar buiten komt, volgende week dus ?

Ben benieuwd wie van de Nederlanders de meeste kans maakt om de finale te halen. De fans van Thomas zullen wellicht proberen om Jill in het huis te houden, afhankelijk van haar verdere gedrag natuurlijk.
Misschien wordt het inderdaad spannender als je kamp rijk en arm krijgt, en er uit beide kampen iemand genomineerd moet worden. En er misschien immuniteit te verdienen valt met proeven.
Soort expeditie robinson dus, maar dan op een parkeerterrein ;-)
Dat hoorde ik ook. :-D :-D
Nou, het gaat gebeuren hoor. Inpakken en wachten in de woonkamer.

En ze hebben vanaf nu ook geen huismeesters meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven