Entertainment alle pijlers

Big Brother 2021 deel 2 (met spoilers)

25-02-2021 10:28 2680 berichten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
25-02-2021 14:57
Ja, waar ze horen wat de argumenten van de anderen waren om op ze te stemmen. En misschien een filmpje van hun dierbaren zien.
Ik heb trouwens gemist waarom niet iedereen op Michel gestemd heeft. Dat wilde hij toch graag? Dan zou hij tegenover Matt komen te staan en die zou er dan uitgestemd worden.
Kwam dat niet doordat Mike ze had verteld dat Jill en Thomas allebei meer volgens op insta hadden dan big brother zelf. En daardoor kwam de theorie dat ze alleen maar uit te werken zij. Door ze tegenover elkaar te zetten.
Vivamensje schreef:
25-02-2021 14:57
Ja, waar ze horen wat de argumenten van de anderen waren om op ze te stemmen. En misschien een filmpje van hun dierbaren zien.
Ik heb trouwens gemist waarom niet iedereen op Michel gestemd heeft. Dat wilde hij toch graag? Dan zou hij tegenover Matt komen te staan en die zou er dan uitgestemd worden.
Dat plan was allang van de baan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt zo’ n gevoel dat er iets gaat gebeuren dat Jill en Thomas allebei mogen blijven, ik hoop het echt niet. Maar volgens mij wil BB ze er echt in houden. Hoop dat Jill vertrekt anders gaat ze waarschijnlijk door met haar kinderachtige gedrag met Matt
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook echt niet.
Alle reacties Link kopieren
cilly2 schreef:
25-02-2021 15:58
Ik heb echt zo’ n gevoel dat er iets gaat gebeuren dat Jill en Thomas allebei mogen blijven, ik hoop het echt niet. Maar volgens mij wil BB ze er echt in houden. Hoop dat Jill vertrekt anders gaat ze waarschijnlijk door met haar kinderachtige gedrag met Matt

Jill word al vaker voorgetrokken door BB. Als ze nu beide mogen blijven, dan weet je dat je als kijker niet serieus wordt genomen en dan zie ik geen nut meer in nog te blijven kijken.

Een van hun moet echt wieberen zodat de dynamiek in het huis weer verandert.
Alle reacties Link kopieren
Ja mee eens chocolol
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd vanavond! Ik heb op Jill gestemd om te blijven. Puur omdat ik vind dat er nu ook wel eens een belg uit mag.
Alle reacties Link kopieren
such_preggers schreef:
25-02-2021 11:23
Zou geweldig zijn als Jill en Thomas hierdoor mogen blijven.
We zijn de enige hier die daar op hopen geloof ik;)
Maar ik vind Jill en Thomas ook gewoon leuk.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
25-02-2021 15:35
Dat plan was allang van de baan.
O, dat heb ik dan gemist.
Ik vond Jill in het begin heel leuk. Heel vrolijk, verfrissend. Maar ze gedraagt zich de laatste tijd steeds zo verongelijkt en doet echt niet leuk tegen Matt. Maar kruipt wel met hem in bed..En ze zondert zichzelf zo af. Ik denk dat het voor Thomas en Matt beter is, dat zij eruit gaat. Al betekent dat helaas weer een Nederlander exit.
Alle reacties Link kopieren
Net ff zitten livestreamen, maar snel weer uitgezet. Mike zat weer te bladibladibladiblaën, ik kan die man echt niet meer aanhoren. Wat een gezwets 🙄
...
Alle reacties Link kopieren
cilly2 schreef:
25-02-2021 15:58
Ik heb echt zo’ n gevoel dat er iets gaat gebeuren dat Jill en Thomas allebei mogen blijven, ik hoop het echt niet. Maar volgens mij wil BB ze er echt in houden.
Hier ben ik ook bang voor. Alles voor Jill en Thomas. Ik schrok ook gelijk toen ze net op de livestream zei: dit is niet mijn koffer.

Aan de andere kant denk ik echt niet dat de kijker dat waardeert.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
25-02-2021 17:53
Net ff zitten livestreamen, maar snel weer uitgezet. Mike zat weer te bladibladibladiblaën, ik kan die man echt niet meer aanhoren. Wat een gezwets 🙄
Ik snap nu zijn tactiek: iemand (Bv Julie) zegt tegen hem: “Je hebt me gekwetst, “ en dan zegt hij :” ik vind je zo’n fantastische vrouw “ en nog honderd complimenten, dan heeft hij haar aandacht, en dan een onzinredenering waarom hij haar heeft gekwetst. Hij heeft het ook zo moeilijk, en werd vroeger gepest, enz. Hij biedt NOOIT zijn excuses aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee!
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Hoop dat Mike gaat wieberen.
Alleen als dan Jill of Thomas er ook uit gaat wordt het wel saai denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Was jullie even kwijt :hello:

Kijk nog steeds en zat echt in dubio op wie te stemmen. Uiteindelijk op Jill, omdat ik denk dat ze hier nog meer uit kan halen. Thomas hangt er maar een beetje bij naar mijn idee.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik ben te lui om te stemmen deze keer.
Maakt mij niet uit wie van de 2 gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog stemmen, op wie moet ik stemmen? Ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
25-02-2021 19:13
Was jullie even kwijt :hello:

Kijk nog steeds en zat echt in dubio op wie te stemmen. Uiteindelijk op Jill, omdat ik denk dat ze hier nog meer uit kan halen. Thomas hangt er maar een beetje bij naar mijn idee.
Ik vind dat juist andersom, dat Jill er maar een beetje bij hangt en nergens moeite voor doet
Alle reacties Link kopieren
Jill brengt naar mijn mening echt de sfeer naar een nulpunt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
25-02-2021 19:49
Ik vind dat juist andersom, dat Jill er maar een beetje bij hangt en nergens moeite voor doet
Ik kijk alleen op tv, en heb gestemd na de aflevering van gisteren waar (na wel wat geklaag) Jill toch een mooi bedrag binnen haalde met de opdracht.
Geloof niet dat Thomas daar iets gedaan heeft, alleen Jill d'r cheerleader zijn. Is ie nog op dat kapotte veldbed gaan slapen nadat hij niet heeft meegeholpen met het ontbijt?
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Preggie90 schreef:
25-02-2021 19:19
Ik moet nog stemmen, op wie moet ik stemmen? Ik weet het niet.
Ik heb net toch maar gestemd op Thomas. Ik vind Jill het meest negatief van die twee. En ik vrees voor Matt dat hij enorm gebruikt gaat worden door Jill als zij mag blijven en ik gun hem wel beter dan dat. En in het restaurantje van laatst tussen Thomas en Liese heeft Thomas een heel klein beetje laten zien van de persoon die hij is zonder Jill en met een goede gesprekspartner, ik gun het hem ook wel als dat er misschien nog iets meer uit komt.

Maar ik ben sowieso blij vanavond na het vertrek van één van beide.
Een boel gemist vandaag lees ik. Zal wel maandag pas in de uitzending komen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op thomas gestemd
Zodra hij weg is, slaat jill haar klauwen in Matt ben ik bang

Dat gejank van Jill de hele avond
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nou zo kan ik ook een aflevering vullen pffffffff....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven