Entertainment alle pijlers

Blunders, blunders en nog meer blunders!

04-05-2012 17:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het topic 'blunders in alle soorten en maten' zo geniaal vond hier een nieuwe! En aangezien ik gister weer in een situatie terecht kwam die hier perfect past, trap ik natuurlijk af!

Gister eind van de middag ontdekt dat ik nog een brief moest posten. Eentje die echt, echt vandaag binnen moest zijn. (Ja ben soms een beetje laks en kon dit echt niet mailen). Dus ik om 10 voor 6 snel op de fiets gesprongen en als een gek naar de dichtsbijzijnde brievenbus gefietst. Kom ik daar aan, zie ik een man in een tnt jasje bij de brievenbus staan (dacht ik) dus ik nog harder fietsen en tegelijk roepen 'Meneer, meneer, wacht even ik heb nog een brief!!' Kom ikk daar helemaal bezweet en met rode kop aan en geef snel die brief aan die man, begint hij hard te lachen en bleek het dus helemaal geen tnt mannetje te zijn:D
quote:jewelll schreef op 04 mei 2012 @ 17:01:

O 'Meneer, meneer, wacht even ik heb nog een brief!!' Kom ikk daar helemaal bezweet en met rode kop aan en geef snel die brief aan die man, begint hij hard te lachen en bleek het dus helemaal geen tnt mannetje te zijn:DIk zie het helemaal voor mij.
over brievenbussen gesproken.

ben eens een keer van 't postkantoor terug naar de parkeerplaats gelopen. staat daar een auto, midden op straat stil,

echt aso.... mensen wachten, toeteren

er omheen proberen te rijden.

kom ik dichterbij, is het MIJN auto....

handrem vergeten... de straat opgerold...
Twee dagen geleden, een postpakketje retour sturen. Sta netjes te wachten tot ik aan de beurt ben. Dan als ik eindelijk mag, loop ik naar de balie, struikel en gooi het pakketje de hele winkel door.

Wist niet hoe snel ik weg moest daar...
quote:undercoverhippie schreef op 04 mei 2012 @ 17:12:

Twee dagen geleden, een postpakketje retour sturen. Sta netjes te wachten tot ik aan de beurt ben. Dan als ik eindelijk mag, loop ik naar de balie, struikel en gooi het pakketje de hele winkel door.

Wist niet hoe snel ik weg moest daar...Hahahaha, geweldig!!!! Noemen ze dat nou supersnelle bezorging?
Wat grappig Koekie, zoiets heb ik een keer gezien.

Ik kwam terug van het postkantoor, stapte in de auto en plotseling begon een auto te rollen. Deze stond naast het postkantoor.

Ik kon er niet langs. Geen probleem, ik vond het namelijk hilarisch.

Jouw auto?!
Ik ging een keer heel enthousiast naar de sportschool (ik kom er vaker, maar dit keer met een nieuw fitnessprogramma).

Ik liep me uit te sloven op de lopende band, het programma zegt, de oefening is klaar en wat ik dan ontzettend cool vind om te doen is... stil gaan staan tot de band stopt! Dit gaat eigenlijk altijd goed....

Maar dit keer was ik even vergeten de stop-knop in te drukken...

Die fijne lopende band was dus bezig met een cooling-down...

Ik blijf staan...

En pleur zo tegen de muur die erachter stond..

Daarna natuurlijk supercool weggelopen, maar jeetje wat deed mijn schouder pijn... Deuk in mijn schouder, deuk in mijn ego.

Later kon ik er wel om lachen :-)
Boodschappen doen. Kom ik bij supermarkt mn moeder tegen. Woonde toen vlakbij. Lopen al kletsend naar huis. Vlak bij huis krijg ik t gevoel 'iets vergeten'. Heb ik mn hond bij de supermarkt laten staan... schaaaaam
Iknhad gister haast en dacht even snel de stoptrein in de te springen.. Blijft mijn voet haken aan het trapje toen ik mijn ' charmante' sprongetje deed.. Flikker dus languit op de grond.. En ja het was spitsuur
quote:sinnombre schreef op 04 mei 2012 @ 17:20:

Wat grappig Koekie, zoiets heb ik een keer gezien.

Ik kwam terug van het postkantoor, stapte in de auto en plotseling begon een auto te rollen. Deze stond naast het postkantoor.

Ik kon er niet langs. Geen probleem, ik vond het namelijk hilarisch.

Jouw auto?!lichtblauwe opel corsa @ veldhoven??
@plofkipje: haha, genant! En herkenbaar:S Vooral je laatste zin: deuk in mijn schouder, deuk in mijn ego' maakt het helemaal af!

Ook niet al te lang geleden helaas; Avondje stappen, supergezellig, druk kletsend met vriendinnetje lopen we naar buiten, ik met 2 cola achter de kiezen want was bob, blijf met mijn schoen achter de mat hangen en flikker daar zo languit naar voren, zo het trapje af en neem in mijn val nog even een bord mee ook. Kreeg wel applaus toen ik buiten was:)
Ik heb eens, toen ik jong was, een sollicitatiebrief gestuurd; kreeg een nette afwijzingsbrief terug met daarin de toevoeging: 'P.S. U zond per abuis uw telefoonnota mee. Daarom deze hierbij retour'.

What was I thinking?!
Leuk! Ik lees weer mee!
quote:Aureel schreef op 04 mei 2012 @ 17:37:

Ik heb eens, toen ik jong was, een sollicitatiebrief gestuurd; kreeg een nette afwijzingsbrief terug met daarin de toevoeging: 'P.S. U zond per abuis uw telefoonnota mee. Daarom deze hierbij retour'.

What was I thinking?! Hahahaa briljant!
Hahahaha Aureel!!!
quote:Aureel schreef op 04 mei 2012 @ 17:37:

What was I thinking?!
Vandaag in een grote campingzaak ga ik even de veldbedden uitproberen. Ik heb er al twee gehad en wil op de derde gaan liggen, maar deze staat een beetje strak tussen de andere twee. Ik zeg nog tegen mijn man: "Ik moet nu wel voorzichtig gaan liggen, anders zul je zien dat 'ie in elkaar klapt." Ik ga heel voorzichtig in het midden zitten, wil net mijn hoofd neerleggen en KLAP, daar lag ik! Uiteraard stonden er een stuk of 10 mensen om mij heen. Nadat we het bed weer overeind gezet hadden was het helemaal leeg om ons heen. Best jammer dat ik toen niet door het bed zakte.
quote:jewelll schreef op 04 mei 2012 @ 17:36:

@plofkipje: haha, genant! En herkenbaar:S Vooral je laatste zin: deuk in mijn schouder, deuk in mijn ego' maakt het helemaal af!

Ook niet al te lang geleden helaas; Avondje stappen, supergezellig, druk kletsend met vriendinnetje lopen we naar buiten, ik met 2 cola achter de kiezen want was bob, blijf met mijn schoen achter de mat hangen en flikker daar zo languit naar voren, zo het trapje af en neem in mijn val nog even een bord mee ook. Kreeg wel applaus toen ik buiten was:)Een 10 voor de afsprong, een 1 voor de landing :-)
Vorig jaar met een paar collega's gaan bowlen. Gezellig, paar (...) drankjes erin en lol maken maar. Wil ik heel charmant gaan gooien, zet net een stap te ver, glijden m'n voeten onder me vandaan en ga dus op m'n kont een paar meter de baan over, met de bal nog aan m'n vingers....Dat heb ik nog een tijdje moeten aanhoren
Ik heb nu mijn jas in de wasmachine zitten Ik pakte iets te enthousiast de puntzak friet aan waardoor de bovenste laag incl mayonaise op mijn arm viel.
Jaren geleden, broer en ik kopen een gebraden kippetje om 's avonds te eten. Ineens valt me op dat er een gaatje door die kip zit. Dus ik zeg dat tegen broer, waarop die antwoord: "joh, dat is het gat van de kogel waarmee ze die kip hebben neergeschoten".

Ik: "oh, ja, logisch".

En maar niet snappen waarom hij ineens onder de bank lag van het lachen.....
@ grobbekuiken, geweldig!!! Zo heerlijk simpel :-)
Twee dingen:

1: kwam met twee smoothies en een wrap het terras op, struikel over een probeerde het dienblad nog te balanceren wat niet echt lukte, een van die smoothies kwam bij een vrouw In haar openstaande tas terecht!! Echt alles onder!!!! Het was ook nog met oranje vruchten. Die vrouw had zon natuurvriebdelijke linnen-achtige tas (snappen jullie welke tas ik bedoel?) Gelukkig zat er geen electronisch apparatuur in.

2: gisteren na de film loop in het halfdonker het trapje af, sla een trede over. Als gevolg vloog ik met m'n bak popcorn de trap af. Bak was leeg en ik heb een dikke knie met blauwe plek.
Wat een heerlijk hilarische verhalen weer! Ik lees mee en als ik weer op een blunder van mezelf kan komen, dan post ik
hahaha, die 'val'blunders zijn altijd hilarisch he! jeezzz, en wat kun je je dan schamen!

@salsagirl: hoe reageerde die vrouw? Tas moet volledig geruineerd zijn of niet?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven