Boer zoekt vrouw 2015 deel 3

maandag 2 maart 2015 om 13:40
zondag 8 maart 2015 om 21:33
quote:Superhuisvrouw schreef op 08 maart 2015 @ 21:24:
Vraag me wel af of Hetty alles daar in brabant op zou geven voor een leven op de boerderij.En die ex van haar ook je ben getrouwd krijgt samen vier kinderen en dan ben je gek op een man.Heel apart.Apart ? In 2015 nog steeds ? Dat komt wel meer voor hoor.
Vraag me wel af of Hetty alles daar in brabant op zou geven voor een leven op de boerderij.En die ex van haar ook je ben getrouwd krijgt samen vier kinderen en dan ben je gek op een man.Heel apart.Apart ? In 2015 nog steeds ? Dat komt wel meer voor hoor.

zondag 8 maart 2015 om 21:34
Ik denk zomaar dat Ada voor Geert te veel praatjes had ( toen hij voor haar lang boog aan tafel zei ze daar wat van, de kennismaking met zijn vrienden ed)
Ook zei Geert na het keuze moment, nog iets als dat het tijdens de wandeling ervoor was van "Ada dit en Ada dat .... oid. Alsof het gesprek naar zijn zin te veel over Ada ging.
Ook zei Geert na het keuze moment, nog iets als dat het tijdens de wandeling ervoor was van "Ada dit en Ada dat .... oid. Alsof het gesprek naar zijn zin te veel over Ada ging.
zondag 8 maart 2015 om 21:53
zondag 8 maart 2015 om 21:57
zondag 8 maart 2015 om 22:02
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2015 @ 21:57:
Dat hele huis vol van Rianne met foto's, voetbalshirt van haar overleden verloofde viel Jan wel rauw op zijn dak.
En toen de poezen nog, en de file
Kan ik me voor Jan ook wel voorstellen, erg confronrerend
Ik vond Tom echt heel leuk en dan dat poesje
Theo en Nancy zou erg leuk zijn
Dat hele huis vol van Rianne met foto's, voetbalshirt van haar overleden verloofde viel Jan wel rauw op zijn dak.
En toen de poezen nog, en de file
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 8 maart 2015 om 22:03
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2015 @ 21:57:
En toen de poezen nog, en de file Dat dacht ik ook.
Ik vond de foto's van Rianne met haar overleden vriend wel heel speciaal.
En toen de poezen nog, en de file Dat dacht ik ook.
Ik vond de foto's van Rianne met haar overleden vriend wel heel speciaal.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 8 maart 2015 om 22:10
Ik had niet gedacht dat Ada naar huis ging. En ik vond Ada superwijs en begripvol overkomen. Misschien wel té begripvol. Geert en Hetty, ik hoop dat ze heel gelukkig worden. Het was Geert eerst alles wat te deftig bij Hetty.
Toen ik Bertie hoorde zeggen dat ze geen twijfels meer had was ik blij voor haar. Bij de ouders van Esther vond ik haar zelfs goed passen bij Esther.
Leuk Tom en Rimke
Leuk Nancy en Theo
Leuk Jan en Rianne hoewel ik toch wat lichte twijfels heb.
Toen ik Bertie hoorde zeggen dat ze geen twijfels meer had was ik blij voor haar. Bij de ouders van Esther vond ik haar zelfs goed passen bij Esther.
Leuk Tom en Rimke
Leuk Nancy en Theo
Leuk Jan en Rianne hoewel ik toch wat lichte twijfels heb.
LOEP ME MAAR aub.

zondag 8 maart 2015 om 22:12
Geert was wel opvallend rustig tijdens het bezoek bij Hetty.
Heeft Geert geen kinderen?
Waarom was het ondertitled? Ik kon alles zo ook wel verstaan. Het waren anders toch twee verschillende talen. Noord en Zuid. Brabanders passen zich snel aan. Is gezellig in kroegen. Je hebt zo contact, maar dat is ter kennismaking. Ik geef het wel een kans.
Hij was wel stil van de mooie verzorgde inrichting. Alleen het vragen naar hoe moeder was na terugkomst... Beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen dat ik vond. Ach, het knipwerk en voor de camera.
Waarom was het ondertitled? Ik kon alles zo ook wel verstaan. Het waren anders toch twee verschillende talen. Noord en Zuid. Brabanders passen zich snel aan. Is gezellig in kroegen. Je hebt zo contact, maar dat is ter kennismaking. Ik geef het wel een kans.
Hij was wel stil van de mooie verzorgde inrichting. Alleen het vragen naar hoe moeder was na terugkomst... Beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen dat ik vond. Ach, het knipwerk en voor de camera.
zondag 8 maart 2015 om 22:14
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 maart 2015 @ 22:12:
Hij was wel stil van de mooie verzorgde inrichting. Alleen het vragen naar hoe moeder was na terugkomst... Beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen dat ik vond. Ach, het knipwerk en voor de camera.Dat vond ik wel grappig.
Hij was wel stil van de mooie verzorgde inrichting. Alleen het vragen naar hoe moeder was na terugkomst... Beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen dat ik vond. Ach, het knipwerk en voor de camera.Dat vond ik wel grappig.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 8 maart 2015 om 22:20
quote:missie_m schreef op 08 maart 2015 @ 22:03:
[...]
Dat dacht ik ook.
Ik vond de foto's van Rianne met haar overleden vriend wel heel speciaal.Zijn ze ook Missie, maar het was wel veel
[...]
Dat dacht ik ook.
Ik vond de foto's van Rianne met haar overleden vriend wel heel speciaal.Zijn ze ook Missie, maar het was wel veel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 8 maart 2015 om 22:24
quote:calvijn1 schreef op 08 maart 2015 @ 22:02:
[...]
Sorry Calvijn, meestal zijn we het eens
Maar ik vind Nancy vreselijk............
Theo vraagt uiterst beleefd, wààr hij mag gaan zitten
Of er ook vaste plaatsen zijn.
Is keurig...................................
Snapte ze weer niet, '' nee een vaste plaats heb jij hier niet, die moet je eerst nog verdienen""
Doe eens rustig mevrouw rem erop.
[...]
Sorry Calvijn, meestal zijn we het eens
Maar ik vind Nancy vreselijk............
Theo vraagt uiterst beleefd, wààr hij mag gaan zitten
Of er ook vaste plaatsen zijn.
Is keurig...................................
Snapte ze weer niet, '' nee een vaste plaats heb jij hier niet, die moet je eerst nog verdienen""
Doe eens rustig mevrouw rem erop.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 8 maart 2015 om 22:25
quote:Flashy schreef op 08 maart 2015 @ 22:22:
Leuk huis heeft Hetty. Ik snap dat het voor Geert schrikken is.
Ach Flashy, Geert geeft haar gewoon de vrije hand in Mussel
Komt goed.
Leuk huis heeft Hetty. Ik snap dat het voor Geert schrikken is.
Ach Flashy, Geert geeft haar gewoon de vrije hand in Mussel
Komt goed.
zondag 8 maart 2015 om 22:26
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 maart 2015 @ 22:12:
Geert heeft kinderen en kleinkinderen.
Maar vraag mij niet hoe of wat
Geert heeft kinderen en kleinkinderen.
Maar vraag mij niet hoe of wat
zondag 8 maart 2015 om 22:28
quote:minnimouse schreef op 08 maart 2015 @ 21:29:
[...]
Dat gebeurt toch wel vaker?
Hetty is 59, die ex zal dus ook wel ergens rond die leeftijd zijn. In hun jeugd was het nog niet zo gewoon om uit de kast te komen en trouwden ze vaak omdat het hoorde. Zoiets zei die ex toch ook?
Nog maar 59?
Ik vind Hetty en Ada er ondanks hun sportieve figuur niet zo jong uitzien. Of heb ik een verkeerd beeld van plusminus 60 jarigen?
[...]
Dat gebeurt toch wel vaker?
Hetty is 59, die ex zal dus ook wel ergens rond die leeftijd zijn. In hun jeugd was het nog niet zo gewoon om uit de kast te komen en trouwden ze vaak omdat het hoorde. Zoiets zei die ex toch ook?
Nog maar 59?
Ik vind Hetty en Ada er ondanks hun sportieve figuur niet zo jong uitzien. Of heb ik een verkeerd beeld van plusminus 60 jarigen?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 8 maart 2015 om 22:29

zondag 8 maart 2015 om 22:30
Dat tussen Theo en Nancy had ik gemist...
Ik heb wel die schoenen verzameling gezien en hoe ze stonden te kijken. Ja, Theo is nog niet helemaal overstag. Die is nog aan het aftasten. Ik vind hem nog steeds een aardige man. Terughoudend en die trekt zich terug als het teveel is.
Ik begrijp nu misschien wel wat hij bedoelde dat er nog heeeel veel gepraat moest worden.
Is maar goed dat Theo meer dan 50 reacties heeft gehad. Daar zit vast nog wel een paar leuke vrouwen tussen.
Ik heb wel die schoenen verzameling gezien en hoe ze stonden te kijken. Ja, Theo is nog niet helemaal overstag. Die is nog aan het aftasten. Ik vind hem nog steeds een aardige man. Terughoudend en die trekt zich terug als het teveel is.
Ik begrijp nu misschien wel wat hij bedoelde dat er nog heeeel veel gepraat moest worden.
Is maar goed dat Theo meer dan 50 reacties heeft gehad. Daar zit vast nog wel een paar leuke vrouwen tussen.

zondag 8 maart 2015 om 22:33
quote:merano schreef op 08 maart 2015 @ 22:28:
[...]
Nog maar 59?
Ach, dat komt misschien wel door die zware bril.
Hetty in de horeca werkzaam en Geert een boer. Heeft natuurlijk niet genoeg zonbescherming gesmeerd. Krijg je rimpels van.
[...]
Nog maar 59?
Ach, dat komt misschien wel door die zware bril.
Hetty in de horeca werkzaam en Geert een boer. Heeft natuurlijk niet genoeg zonbescherming gesmeerd. Krijg je rimpels van.
zondag 8 maart 2015 om 22:34