Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
quote:clemance schreef op 18 april 2017 @ 09:04:

[...]





Als íets een foute club is, is het wel WNF. In de jaren 60 opgericht om de illegale jaag-praktijken van prins Bernard en zijn vrienden te maskeren. En tegenwoordig geven ze clubs als Shell, Monsanto, BP en coca cola een alibi om te 'groenwassen'.



Documentaire, als je interesse hebt:



https://www.npo.nl/zembla/30-11-2012/VARA_101294069

En dit.



Ik steun Natuurmonumenten en Memisa. WNF durf ik niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet volop van dit seizoen, met alle bizarre ontwikkelingen. En minstens zoveel van de posts hier .

Gister heb ik Fleur gespot op een hengstenshow. (Natuurlijk) was Herman er niet bij, had graag zijn nieuwe look bekeken. (Als het nog aan is tenminste, we wachten af).

Vind het wel grappig hoe anders men in het echt kan lijken. Heb al eerder een aantal boeren/vrouwen uit de serie ontmoet/gezien en soms zijn ze precies zo als op tv (Fleur leek ook precies hetzelfde, maar heb niet met haar gepraat natuurlijk. Ik had trouwens niet opgeslagen dat zij ook een 'paardenmeisje' is) en soms lijken ze heel anders. Het zijn net mensen
Valt niemand op dat Anne Kim zo plakkerig is. Ik zou er helemaal kriebel van worden.





Voor Olke vind ik het echt sneu. Alberdien past veel beter bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Wow die ex van Riks is best vlot.



Die zoon van Olke vind ik een zielig ventje met zijn trofeeën . Bah.
Alle reacties Link kopieren
De ex van Riks heeft een neuspiercing! Ik val echt van mijn stoel van verbazing haha. Had me een veel conservatiever type voorgesteld. Mooie schilderijen maakt ze inderdaad!



Het grappige vind ik dat Olke en zijn ex er echt Hollands uitzien. Ik weet nooit waar dat aan ligt, maar je pikt ze er zo uit in een kudde Amerikanen. Hun dochters zijn dan juist weer mega Amerikaans. Blijkbaar zit hem dat dus niet in de genen, maar in de omgeving waar ze opgroeien.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 18 april 2017 @ 09:04:

[...]





Als íets een foute club is, is het wel WNF. In de jaren 60 opgericht om de illegale jaag-praktijken van prins Bernard en zijn vrienden te maskeren. En tegenwoordig geven ze clubs als Shell, Monsanto, BP en coca cola een alibi om te 'groenwassen'.



Documentaire, als je interesse hebt:



https://www.npo.nl/zembla/30-11-2012/VARA_101294069Oh die ga ik eens kijken. Shit, ik heb die club als kind wel gesteund.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 april 2017 @ 12:24:



Sandra vind ik in alles lijken op een vrouw die uitstekend past op een Texaanse farm qua uiterlijk.

Ze doet me heel erg denken aan Sue Ellen van Dallas. Olke heeft echt geen verstand van vrouwen.

Wel van koeien en die vreet hij het liefst op.

.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Olke zo'n vreemde man.

Hij loop raar, hij praat vreemd/ongemakkelijk.

Zou dat door de camera's komen of is hij echt zo?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 18 april 2017 @ 09:53:

Valt niemand op dat Anne Kim zo plakkerig is. Ik zou er helemaal kriebel van worden.





Voor Olke vind ik het echt sneu. Alberdien past veel beter bij hem.



Ja, handje hier, handje daar, en maar aaien.



There is something about AnneKim
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sandra echt niks aan, een echte verlepte ouwe rimpel vind ik het.

Spillebenen als een hert, dunne haartjes en geen leuk karakter.



Daar zitten ze volgens mij in Texas ook niet op te wachten.

Waar wel?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 18 april 2017 @ 09:53:

Valt niemand op dat Anne Kim zo plakkerig is. Ik zou er helemaal kriebel van worden.





Voor Olke vind ik het echt sneu. Alberdien past veel beter bij hem.



Ik heb zo'n idee dat het alsnog wat wordt met Alberdien. Hij komt haar halen o.i.d.

Ik vind haar een lieve vrouw. No nonsense type, maar wel gevoelig.
quote:Eindeloos schreef op 18 april 2017 @ 11:40:

[...]





Ja, handje hier, handje daar, en maar aaien.



There is something about AnneKim Ja dat!! Ik krijg het er plaatsvervangend benauwd van. Zeker in combi met die plaktemperatuur en vliegend en zoemende beestjes.
quote:amarna schreef op 18 april 2017 @ 11:53:

[...]





Ik heb zo'n idee dat het alsnog wat wordt met Alberdien. Hij komt haar halen o.i.d.

Ik vind haar een lieve vrouw. No nonsense type, maar wel gevoelig.



Dat zou leuk zijn. Vind het beide oprechte mensen en goed bij elkaar passen.



Olke had die lasso om Sandra d'r keel moeten werpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 18 april 2017 @ 11:59:

[...]





Ja dat!! Ik krijg het er plaatsvervangend benauwd van. Zeker in combi met die plaktemperatuur en vliegend en zoemende beestjes.De nachten in Afrika kunnen trouwens heel koud zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 18 april 2017 @ 11:53:

[...]





Ik heb zo'n idee dat het alsnog wat wordt met Alberdien. Hij komt haar halen o.i.d.

Ik vind haar een lieve vrouw. No nonsense type, maar wel gevoelig.



Zou ik ook denken, maar volgens Alberdien zelf niet.

“Ik heb geen spijt van mijn besluit, ik denk er nog steeds precies hetzelfde over. Al moet ik wel zeggen, vooral de laatste afleveringen die ik gezien heb, alle mooie dingen die we hebben meegemaakt… Dat vond ik best moeilijk om te zien. Maar dat verandert niets aan mijn besluit. Ik heb de afleveringen met heel veel emotie gevolgd, vooral de picknick bij het meertje, met de koeien. Toen had ik echt iets van: shit, het was toch wel echt gigantisch leuk. Toen voelde ik wel een klein beetje spijt. Maar als ik daar dan realistisch over nadenk dan denk ik: nee, er verandert helemaal niets.”

https://boerzoektvrouw.kr ... l-een-klein-beetje-spijt/
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Eindeloos schreef op 18 april 2017 @ 11:40:

[...]





Ja, handje hier, handje daar, en maar aaien.



There is something about AnneKim Ik vind haar dus ook echt heel vervelend. Zo onnatuurlijk. Grappig dat het zo kan verschillen, want veel mensen hier vinden haar juist heel mooi en naturel enzo. Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar vind haar iets onoprechts hebben. En met die "we willen je wat vertellen" en "dat is wederzijds"-actie heeft ze helemaal afgedaan bij me.
quote:amarna schreef op 18 april 2017 @ 12:01:

[...]





De nachten in Afrika kunnen trouwens heel koud zijn Wordt nog meer aaien dus
quote:Evenaar schreef op 18 april 2017 @ 12:01:

[...]





Ik vind haar dus ook echt heel vervelend. Zo onnatuurlijk. Grappig dat het zo kan verschillen, want veel mensen hier vinden haar juist heel mooi en naturel enzo. Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar vind haar iets onoprechts hebben. En met die "we willen je wat vertellen" en "dat is wederzijds"-actie heeft ze helemaal afgedaan bij me.Helemaal eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 18 april 2017 @ 12:01:

[...]





Zou ik ook denken, maar volgens Alberdien zelf niet.

“Ik heb geen spijt van mijn besluit, ik denk er nog steeds precies hetzelfde over. Al moet ik wel zeggen, vooral de laatste afleveringen die ik gezien heb, alle mooie dingen die we hebben meegemaakt… Dat vond ik best moeilijk om te zien. Maar dat verandert niets aan mijn besluit. Ik heb de afleveringen met heel veel emotie gevolgd, vooral de picknick bij het meertje, met de koeien. Toen had ik echt iets van: shit, het was toch wel echt gigantisch leuk. Toen voelde ik wel een klein beetje spijt. Maar als ik daar dan realistisch over nadenk dan denk ik: nee, er verandert helemaal niets.”

https://boerzoektvrouw.kr ... l-een-klein-beetje-spijt/Misschien wilt ze er heel graag geen spijt van hebben en is het realistisch gezien een goede keuze die ze gemaakt heeft. De liefde laat zich echter niet dwingen of sturen en ik zag weldegelijk liefde tussen die twee. Ik zou het leuk vinden voor beiden.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Opaque schreef op 18 april 2017 @ 12:18:

[...]





Misschien wilt ze er heel graag geen spijt van hebben en is het realistisch gezien een goede keuze die ze gemaakt heeft. De liefde laat zich echter niet dwingen of sturen en ik zag weldegelijk liefde tussen die twee. Ik zou het leuk vinden voor beiden. Liefde doet niks af aan het feit dat zij niet om kan gaan met de realiteit van de veehouderij. En boer zijn zit in Olkes natuur, daar is geen compromis in te bereiken.
quote:Lamis schreef op 18 april 2017 @ 12:47:

[...]



Liefde doet niks af aan het feit dat zij niet om kan gaan met de realiteit van de veehouderij. En boer zijn zit in Olkes natuur, daar is geen compromis in te bereiken.



Mwah, ik vraag me dit af. Volgens mij kun je prima een band op bouwen met alle dieren op de boerderij, behalve de dieren die weg moeten. Ik denk echt dat je leert om een bepaalde afstand te bewaren tot die dieren en je er dan prima mee om kan gaan. De vraag is of ze het wilt en dat denk ik dus niet. Haar goed recht overigens.



Wel jammer, had het leuk gevonden voor ze
quote:Eindeloos schreef op 18 april 2017 @ 11:42:

Ik vind Sandra echt niks aan, een echte verlepte ouwe rimpel vind ik het.

Spillebenen als een hert, dunne haartjes en geen leuk karakter.



Daar zitten ze volgens mij in Texas ook niet op te wachten.

Waar wel?Over dat haar van Sandra: het zit altijd op dezelfde manier opgestoken. Is alles echt of heeft ze een opzetstuk aan de achterkant?
Kan iemand mij vertellen wat voor bedrijf Sandra heeft?
quote:calvijn1 schreef op 18 april 2017 @ 11:32:

Ik vind Olke zo'n vreemde man.

Hij loop raar, hij praat vreemd/ongemakkelijk.

Zou dat door de camera's komen of is hij echt zo?



Dat vind ik ook al, direct vanaf het begin.

Hij is constant in beweging, zwaait met z'n bovenlichaam en loopt te wapperen met z'n armen.... Geen idee hoe dat komt.
quote:deepspace schreef op 18 april 2017 @ 17:23:

Kan iemand mij vertellen wat voor bedrijf Sandra heeft?Ik dacht iets in communikaaaaasie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven