Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
minnimouse schreef:
08-01-2018 23:05
Joris en Renske idd! Zij liep toch op krukken toen?
Precies die ja. Zij kon niet komen logeren omdat ze haar beide enkels had gebroken. De andere twee logees blij omdat ze nog een kans maakten. Koos hij het "gebroken meisje" mee op reis. De reactie van de andere twee meiden was onbetaalbaar. En nog schattiger dat het écht een match bleek toen. En hopelijk nu nog steeds!
:sun:
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
08-01-2018 20:00
Jemig, wat een uitzichtloos bestaan van Johan. Werkelijk nul kraak of smaak in hem noch in zijn leven, zelfs niet in zijn avondeten. En de enige vrouw die er ooit wat jeu in zou hebben kunnen brengen stuurt ie weg.

Wat die David nou voor plan heeft met die varkensboerderij in Roemenie is me nog steeds een raadsel. Ik vermoed geen plan. Wat doet ie daar de hele week dan? En hoezo kan hij ieder weekend naar NL? Wat ziet Mara toch in hem, vind haar wel leuk.

Fleur en Herman nog steeds met stip het leukste setje van afgelopen seizoen. Laat die maar schuiven.
David heeft de opdracht die megastal op te zetten voor een Duits bedrijf. Het opzetten duurt vreselijk lang omdat hij weigert mee te werken aan de corruptie. Als het bedrijf loopt, krijgt hij een andere taak of zoekt een andere baan. Het is dus geen vreemde keuze om vooralsnog gewoon in Nederland te blijven.
Marc is ook een zetbaas die het bedrijf moet opzetten, maar hij is in een Afrikaans land opgegroeid en zal daar waarschijnlijk wel blijven als dit project voor hem voorbij is.
Ik vind dat dit soort tijdelijke projecten wel genoemd moeten worden bij het voorstellen. Immers, degenen die een brief schrijven, schrijven óók voor dat land en van degenen die niet schrijven heeft een deel ervan afgezien wegens bezwaren tegen dat land of de emigratie.
made@kate schreef:
08-01-2018 20:32
Maar als die Johan Ingrid al te frivool vond en doordraait van een keer spaghetti in plaats van friet en ballen dan is het echt totaal hopeloos. Dan wil je ook gewoon zwelgen in eenzaamheid en wegkwijnen in dat uitgewoonde hol dat voor boerderij door moet gaan. Wat zijn goed recht is. Maar ik vraag me dan toch af wat er mis ging in je leven, als dat de enige manier is waarop je je dagen wil slijten.

Dat David in loondienst is had ik niet begrepen. In dat geval zal ie inderdaad wel snel terugkeren. Ik denk niet dat het eeuwige liefde is met Mara.
Hij zei dat hij weer leefde zoals voor BZV en dat dat goed was, zijn eigen stijl. Die nieuwe vriendin is er wel elke dag, maar veilig achter de telefoon. Ik denk dat hij Ingrid uitgekozen heeft omdat ze er als een kleurloze moeke uitzag, zoals zijn eigen moeke, terwijl ze samen lol konden maken. Maar Ingrid bleek een verrassend leuk & actief mens te zijn, die direct aanpakte op de boerderij, in Denemarken begon te integreren en een levendig BZV-facebook-account bij hield. Dat gaf dus reuring op de boerderij. In de scheidingsberichten wekte hij de indruk een burnout te hebben, duidelijk overbelast en niets deugde meer. En nu heeft hij dan wel de gezelligheid van een betrokken vrouw, maar géén verstoring van zijn dagelijkse leven waarin het privéleven uit eten naar binnen proppen & slapen (en bellen) bestaat.

Bij diverse boeren was het wel duidelijk: ze vonden het zo gezellig met die drie vrouwen om zich heen, dat wilden ze wel vasthouden. Als BZV twee weken geweest was, met een pauze ertussen in, hadden ze waarschijnlijk een beter beeld gekregen wie er goed bij ze past.


Volgens mij heeft Wim uit Tanzania wel gezegd dat hij nog met z'n BZV-partner is en dat ze mee is. Dat mee zijn zal wel mee naar Nederland zijn en niet aanwezig op de reünie wegens de sociale contacten. Ik had graag wat meer gehoord over hoe ze het er wonen en werken.
Alle reacties Link kopieren
Die David heeft wel het figuur van een vrouw gekregen overigens.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
08-01-2018 23:12
Precies die ja. Zij kon niet komen logeren omdat ze haar beide enkels had gebroken. De andere twee logees blij omdat ze nog een kans maakten. Koos hij het "gebroken meisje" mee op reis. De reactie van de andere twee meiden was onbetaalbaar. En nog schattiger dat het écht een match bleek toen. En hopelijk nu nog steeds!
:sun:
Die zijn nog steeds heel gelukkig samen. Vorig jaar werden ze genoemd in de 10 jaar boer zoekt vrouw special. De liefde bij hun spatte er ook echt af, begon al met de brief. Met de speeddate was het wel beklonken.
EDIT: Die boerin die het moeilijk heeft om haar bedrijf te laten overleven. Zij is een soort van ambassadrice geworden voor haar sector. Ze was ook eerder in het nieuws van NPO om te vertellen over onduidelijke regels van de overheid. Ik weet zo even niet meer wat, maar de hele sector heeft het daardoor moeilijk. Ze hebben het niet alleen daardoor zwaar gehad, maar vooral door de onduidelijkheid.

Ik dacht dat die David en Marit (even de namen kwijt) terug zouden gaan naar Nederland. Voor haar is er geen werkbare toekomst in Roemenië.
Ze heeft nog geen ervaring opgebouwd en dus gaat ze zich in Nederland wel richting roots van David vestigen. Daarna kijken ze verder.

Maar er waren weer meerdere boeren langs gekomen die opnieuw hun brievenbus open stellen voor fanmail. Op de site zelf zal wel nog veel meer staan.
Johen heeft via die vage uitingen of hij wel of niet iemand heeft. De brievenbus open gehouden voor verrassingen. ..... of juist niet, want bij hem is het nu eenmaal zo. :biggrin:

Nou ja, op naar het nieuwe seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Zo sneu dit:

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... overleden/

Eindelijk de liefde gevonden en dan dit... en zo snel
Heftig! Tja hoopvol voor de toekomst leek me al struisvogelen, want ze zeiden dat de kanker was uitgezaaid en dat is je doodvonnis.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, het is nog maar zo kort geleden dat ze samen in Limburg waren en vol goede moed over de toekomst spraken en dan nu dit bericht.

Vreselijk voor haar kinderen en Olke.
Och, wat sneu.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
06-02-2018 11:14
Heftig! Tja hoopvol voor de toekomst leek me al struisvogelen, want ze zeiden dat de kanker was uitgezaaid en dat is je doodvonnis.
Klopt maar uit die gesprekken vond ik het we overkomen alsof ze nog wat meer tijd had. Ook met uitzaaingen kun je soms nog een aantal jaar doorleven. Ik had dus nog wel een bruiloft en een mooie tijd samen gehoopt.
Vind t echt zielig voor Olke. Erg triest.
Ach jee☹☹☹
Vanaf 13 mei start het nieuwe seizoen weer van Boer zoekt Vrouw. De voorstelronde!
Alle reacties Link kopieren
:hello: Ik heb er weer zin in ! Staat genoteerd !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Ja, ik zag de aankondiging voorbij komen. 13 mei 2018 nieuw seizoen
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
You don't have to fit into the format
Vanavond stellen de boeren zich voor. :yes:
ja, maar weer even kijken, mss zit er nog wat leuks tussen :proud:
:hello:

Yvon begint weer als een kleuterjuf, maar ik vind het nu al leuk.
Alle reacties Link kopieren
:hello:, ik kijk ook mee!
ja ik kijk ook
Alle reacties Link kopieren
Leuk type die Remco.
Alle reacties Link kopieren
Is Remco de broer van Janko?
Ik dacht even dat z’n vader vijf broertjes had gehad.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
13-05-2018 20:26
Leuk type die Remco.
Volgens mij wel een goeie vent met het hart op de juiste plek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven