Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 2

09-04-2020 12:36 3047 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in de reguliere uitzending te zien is geweest kan hier besproken worden.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
06-05-2020 11:51
Ik ben zo bang dat men op het idee komt dat Geert een leuke t.v. persoonlijkheid is met zijn Oeffelts en dat hij dan gevraagd wordt voor allerlei programma's. Ik wil Geert niet op de buis.
Voor Seats & S... De ultieme bankhanger!!
Everything you see I owe to spaghetti!
_CarmiggelT_ schreef:
06-05-2020 12:12
Mijn voorspelling voor zondag:

Jan en Geert-Jan komen alleen
Geert komt met een nieuwe vriendin
Annemiek is terug bij haar ex
Bastiaan is er met Milou

Nu jullie :)

Wat ik zeker weet:
Bastiaan met Milou en Ronald met Eveline.
Willem met Rieneke, da's een inkopper.

Wat ik hoop:
Ik hoop Johan met Maaike (of Sylvia, maar schat Maaike's kansen hoger in) en John met Anke Marit.
Ik zag Frans alleen, dus ik hoop dat Roland verhinderd was.
Jan hoop ik met Nienke.
Geert Jan hoop ik met een echt leuke vrouw, niet Karine of die oplichtster, maar een hele andere vrouw - misschien wel Mieke?

De verrassingen:
Annemiek
Geert (zou me niks verbazen als hij uun leuuuke wauwie wademee schik hed op zunne kop hep kunne tikke)

En verder:
Of we horen of Steven en Jelte nog bedolven zijn onder de brieven, en misschien ook wel over Vera Vegan, Froukje, Betty, Jacqueline, Esther, Erik en Madeleen. Madeleen vind ik nog steeds leuk en stoer!

Van Vera Wulps en Elise weten we dat ze gelukkig zijn in de liefde.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Doorenvogels55 schreef:
06-05-2020 12:29
Waarom is Jan eigenlijk gescheiden en wanneer?
Zijn vrouw is inderdaad bij hem weggegaan, hij zag het zelf niet aankomen.
Ik had zo het idee dat het nog best wel vers was, ergens in mijn achterhoofd knaagt ten tijde van de start (aug/sept) dat het iets van een jaar, anderhalf jaar geleden was.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
denk dat geert idd ook wel makkelijk een andere vrouw vindt
Annapicobella schreef:
06-05-2020 12:35
:rofl: :rofl: :HA: :proud: :proud: ;-D
koreana schreef:
06-05-2020 12:37
Zijn vrouw is inderdaad bij hem weggegaan, hij zag het zelf niet aankomen.
Ik had zo het idee dat het nog best wel vers was, ergens in mijn achterhoofd knaagt ten tijde van de start (aug/sept) dat het iets van een jaar, anderhalf jaar geleden was.
Koreana, ik vraag me soms heel sneu af wat ik ga doen als bzv is afgelopen, maar over jou maak ik me ook wel zorgen.
Oriander schreef:
06-05-2020 12:40
Koreana, ik vraag me soms heel sneu af wat ik ga doen als bzv is afgelopen, maar over jou maak ik me ook wel zorgen.
haha gekkies
Annapicobella schreef:
06-05-2020 12:35
Geniaal, werk je in marketing?
Oriander schreef:
06-05-2020 12:40
Ah joh dan zijn we weer uit lockdown en heb ik geen tijd meer.
_CarmiggelT_ schreef:
06-05-2020 12:12
Mijn voorspelling voor zondag:

Jan en Geert-Jan komen alleen
Geert komt met een nieuwe vriendin
Annemiek is terug bij haar ex
Bastiaan is er met Milou

Nu jullie :)
Mijn voorspelling:

- GJ heeft een andere vriendin, maar ze wil niet op TV.

- Geert heeft ook een ander en die wil wel op TV.

- Jan en Nienke hebben een tijdelijke break-up. Jan heeft liefdesverdriet en Nienke weet nog niet wat ze wil. Jan is dus alleen.

- Annemiek is aan het daten met iemand van wie ze de naam niet wil zeggen.

- Bastiaan en Milou zijn verliefd en denken voorzichtig aan samenwonen.

- John en Anke-Marit idem.

- Ronald en vriendin ook (naam kwijt). Al denk ik dat het snel weer uit is.

- Willem is verliefd op Rieneke, maar zij niet op hem.
MiniieMouse, waarom denk jij dat Rieneke niet verliefd is om Willem? Volgens mij gaf ze aan dat hij al leuk was bij de kroegdate, en toen ze op de boerderij was geweest, dat ze hem steeds leuker ging vinden.

Ik zie overigens wel een patroon: Eveline, Maaike, Anke Marit en Rieneke hadden niet alleen een date, maar ook een rondleiding over de boerderij. Het lijkt wel als je dat level haalt, je dus werkelijk door bent naar de volgende ronde.
De vraag of ze op 1 kamer wilden slapen zagen we alleen bij Jan en Nienke toch?
Zou dat bewust zo gemonteerd zijn en heeft dat een betekenis die wij nog niet snappen ?
Oriander schreef:
06-05-2020 12:34
Ik heb deze bzv niet vanaf het begin gevolgd, maar uit wat Jan zei tijdens de logeerweek maakte ik in ieder geval op dat zijn vrouw bij hem is weg gegaan. Zelf heb ik ervan gemaakt dat zij iemand anders had, maar dat weet ik dus allemaal niet zeker.
Ik geloof dat het in het interview op de site staat of in het interview met een goede vriend dat daar ook staat. Volgens mij was het ten tijde van de voorstelronde ongeveer een jaar. Ik vond het in ieder geval ,- zeker voor de kinderen - kort geleden om dan op dat moment aan een datingprogramma op tv mree te gaan doen.
Dit staat inderdaad op de site bij Jan:

Hoe zag jouw liefdesleven er tot nu toe uit?
Ik ben tien jaar getrouwd geweest, we zijn in mei 2018 uit elkaar gegaan. Samen hebben we vier jonge kinderen. Drie jongens en een meisje.
nienkejj schreef:
06-05-2020 13:50
De vraag of ze op 1 kamer wilden slapen zagen we alleen bij Jan en Nienke toch?
Zou dat bewust zo gemonteerd zijn en heeft dat een betekenis die wij nog niet snappen ?
Viel mij ook op.
Ik gok dat Geert in die andere kamer heeft geslapen, waar hij vroeg van: issierookunkaggel?
Een al wat ouder bericht maar met een donkerharige Jacqueline!

https://www.ditjesendatjes.nl/geert-jan ... acqueline/
http://www.feetjeblogt.nl/

Geinige blogs
Ik denk dat Annemiek de grote verrassing is. Ze is verliefd! Misschien wel op Jelte.

En Geertjan is met Jaqueline.

Jan of Bastiaan komt alleen. Net iets meer kans dat het Jan is.
watdachtjehiervan schreef:
06-05-2020 14:46
Ik denk dat Annemiek de grote verrassing is. Ze is verliefd! Misschien wel op Jelte.

En Geertjan is met Jaqueline.

Jan of Bastiaan komt alleen. Net iets meer kans dat het Jan is.

Bastiaan zagen we al aan komen lopen in de vooruitblik, samen met Milou, hand in hand
Ik ga een nieuw (laatste?) deeltje openen!
Marana schreef:
06-05-2020 15:11
Ik ga een nieuw (laatste?) deeltje openen!
Jeetje wat ging dat snel!
Dank alvast voor een nieuw topic!
entertainment/boer-zoekt-vrouw-2019-202 ... ges/461866

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven