Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 2

09-04-2020 12:36 3047 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in de reguliere uitzending te zien is geweest kan hier besproken worden.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
10-04-2020 17:16
Tss, echt zo onsympathiek. Ik ben eigenlijk niet iemand die mensen afrekent op hun uiterlijk, maar nu even wel. Denkt hij dan echt dat hij er zo lekker uitziet? Hij is een sliert met een rare platte neus en een lelijk gebit. Dag Ronald.
Nou inderdaad. Sukkel.
Ik geloof dat Willem uit de webserie eigenlijk nog geen van de dames leuk vindt. Hij is overal alweer aan het ontsnappen voordat hij weg is, zeg maar :proud:

Die Sylvia vind ik een erg leuke vrouw. Ik vrees alleen voor haar dat de boer (de eierenbakker) het niet voelde bij haar.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Ronald. In het interview op BZV geeft hij aan dat hij nooit een serieuze relatie heeft gehad, het bleef bij scharreltjes van hooguit een weekend.
En dat voor iemand van 37 jaar...
En voor gegadigden: hij houdt niet van piercings en tattoos. En niet te serieus graag.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
_CarmiggelT_ schreef:
10-04-2020 20:48
Ik geloof dat Willem uit de webserie eigenlijk nog geen van de dames leuk vindt. Hij is overal alweer aan het ontsnappen voordat hij weg is, zeg maar :proud:

Die Sylvia vind ik een erg leuke vrouw. Ik vrees alleen voor haar dat de boer (de eierenbakker) het niet voelde bij haar.
Ik denk ook dat Willem het allemaal iets te eng en te inspannend vind.
Ook al zijn het er maar 6, hij voelt zich overweldigd.
Sylvia is leuk maar inderdaad, is zij de match voor Johan?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
In dat programma van Gijs Staverman (wat leest die man trouwens zijn teksten beroerd voor) is een fragment uit de komende uitzending te horen waarin Karine nogal pinnig is naar GJ. Te vinden via de BZV site.
_CarmiggelT_ schreef:
10-04-2020 20:56
In dat programma van Gijs Staverman (wat leest die man trouwens zijn teksten beroerd voor) is een fragment uit de komende uitzending te horen waarin Karine nogal pinnig is naar GJ. Te vinden via de BZV site.
Volgens mij ziet Karine het sowieso niet zitten. Ze is een enorme twijfelkont eerste klas.

Ik gok dat GJ kiest voor Jacqueline.
Dan zou zijn degene zijn die hem voor de rechter en aan de rand van de afgrond brengt.
Als dat bericht over die rechter en die afgrond niet naar buiten zou zijn gekomen, dan zou ik echt gedacht hebben dat GJ en Jacqueline een heel leuk setje zijn. Ze hebben echt wel een leuke interactie.
Al snap ik nog steeds niet dat hij die kunstzinnige dame na de dagdate naar huis stuurde. Maar ja, dat is een ouwe koe.
MarindaH schreef:
10-04-2020 19:58
Ik verbaas me er hier vooral over dat er een volle week nagepraat kan worden over één aflevering.
Ja sorry, wij hebben geen leven, daarom volgen we ook bzv ;)

En er is nog de webserie! Jammer dat dat zulke korte stukjes zijn.
_CarmiggelT_ schreef:
10-04-2020 21:13
Als dat bericht over die rechter en die afgrond niet naar buiten zou zijn gekomen, dan zou ik echt gedacht hebben dat GJ en Jacqueline een heel leuk setje zijn. Ze hebben echt wel een leuke interactie.
Al snap ik nog steeds niet dat hij die kunstzinnige dame na de dagdate naar huis stuurde. Maar ja, dat is een ouwe koe.
Eens! Maar juist door die geruchten denk ik eerder dat die over Carine gaan. Werd me bij de korte introductie ook niet helemaal duidelijk wat zij precies doet voor de kost.... en je zou denken dat Jacqueline zich als zelfstandige geen negatieve publiciteit kan veroorloven. Vind t wel een interessante twist, je blijft je toch afvragen wie is het? ;)
Karine komt op mij tamelijk onsympathiek over, en lijkt mij het meer berekenende type. Maar...hebben we al een andere bron dan Ditjes en Datjes?
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
10-04-2020 22:27
Karine komt op mij tamelijk onsympathiek over, en lijkt mij het meer berekenende type. Maar...hebben we al een andere bron dan Ditjes en Datjes?
Ik hoop voor GJ dat het gewoon een vette roddel is.
koreana schreef:
10-04-2020 20:51
Ronald. In het interview op BZV geeft hij aan dat hij nooit een serieuze relatie heeft gehad, het bleef bij scharreltjes van hooguit een weekend.
En dat voor iemand van 37 jaar...
En voor gegadigden: hij houdt niet van piercings en tattoos. En niet te serieus graag.
Hij lacht ook de hele tijd zo overdreven.
Echt een bleu menneke die veel te hoog inzet (vermoed ik).

Maar die Evelien is toch geen match? Lijkt me echt niet bij hem passen.
minnimouse schreef:
10-04-2020 23:00
Ik hoop voor GJ dat het gewoon een vette roddel is.
Toch lijkt me dit echt veel te specifiek om een roddel te kunnen zijn.
Ik denk ook dat het om Karine gaat.
Vind het erg vreemd dat je er verder niks over hoorde/las, denk dat de redacteuren van het programma er meteen bovenop zaten, maar er zal vast nog meer info en dirt over naar buiten komen als het programma afgelopen is.
_CarmiggelT_ schreef:
10-04-2020 20:56
Ja klopt, hij maakt een opmerking over opgeblazen petten. Aangezien we geen beeld hebben, vraag ik mij af of zij een of ander vreemdsoortig hoofddeksel op dat moment draagt.
Wel weer lachen: GJ doet een Cruijff goes Barney: "Je wilt toch weten wat voor vis je in de kuip hebt".
koreana schreef:
11-04-2020 09:19
Aangezien we geen beeld hebben, vraag ik mij af of zij een of ander vreemdsoortig hoofddeksel op dat moment draagt.
:rofl:

Nu ik dit fragment heb gehoord, twijfel ik of GJ voor Karine kiest. Het is toch totaal geen match? Maar met Jacqueline spat de warmte er ook niet af. Beide dames steken hun misprijzen niet onder stoelen of banken. En dat is iets anders dan wat GJ zoekt: een vrouw die af en toe zegt ‘houd je kop eens effe’, maar hem wel in zijn waarde laat. Ik zou het zo sneu vinden als GJ kiest op een manier van ‘Ik vind ze allebei niks, maar doe dan die maar’.
GJ had gewoon tijdens de dagdate iets minder hyper moeten zijn en beter moeten opletten/betere vragen moeten stellen.

Ach ja, hij zou de eerste niet zijn die iemand kiest die eigenlijk niet zo goed bij hem past. Vaak genoeg dat de boeren/boerinnen in een tweede ronde brieven of uit de oude broeven nog raak schieten. (Bij boer Henk waar alle dames weggingen kwam een dorpsgenoot op de fiets langs geloof ik. Jan en Pauline zijn al jaren een setj doordat zij een vrouw van Gerard was etc etc)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
11-04-2020 10:43
GJ had gewoon tijdens de dagdate iets minder hyper moeten zijn en beter moeten opletten/betere vragen moeten stellen.
Klopt, best schrijnend als je de beelden terugziet van het taarten decoreren: het gaat hélemaal verkeerd in de interactie. En de vrouwen klagen dat GJ toch wel erg druk is of zie je af en toe geërgerd kijken bij de flauwe grappen,, behalve Mieke: zij is verliefd en dichtgeklapt.
https://www.superguide.nl/nieuws/bzv-ki ... pt-vera-tv
Oh, hier zijn jullie.
:hello:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Willen jullie ajb ophouden te verwijzen naar een artikel over GJ, wat ik expres niet heb gelezen, en over een rechtszaak.

Wat mij betreft valt dat onder spoilers
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Update over Jan en Rianne.
Ignore de interviewster...

https://www.nu.nl/280174/video/hoe-is-h ... zocht.html
vandale schreef:
12-04-2020 14:06
Willen jullie ajb ophouden te verwijzen naar een artikel over GJ, wat ik expres niet heb gelezen, en over een rechtszaak.

Wat mij betreft valt dat onder spoilers
Eens!
C⨀urage schreef:
12-04-2020 14:09
Update over Jan en Rianne.
Ignore de interviewster...

https://www.nu.nl/280174/video/hoe-is-h ... zocht.html
Wat is dat toch een leuk stel.
Jan en Rianne zijn erg leuk. En zij doet dus wel de administratie nu :lightbulb: Maar hoe leuk ik Rianne ook vind, een groot licht is ze niet te noemen. Dus dan past dit leven op een bepaalde manier beter bij haar dan bij iemand als Milou. die meer ambities lijkt te hebben.
jongengrijs schreef:
12-04-2020 15:33
Jan en Rianne zijn erg leuk. En zij doet dus wel de administratie nu :lightbulb: Maar hoe leuk ik Rianne ook vind, een groot licht is ze niet te noemen. Dus dan past dit leven op een bepaalde manier beter bij haar dan bij iemand als Milou. die meer ambities lijkt te hebben.
Ben benieuwd waaruit jij dat vindt blijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven