Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
zondag 9 maart 2025 om 22:06
Jaaa Huub is leuk!

Ik vond eigenlijk alle mannen bij Deedry wel leuk/schattig (Huub wel de leukste). Alleen rapper Roy vond ik te "glad". Maar goed, Deedry viel er wel meteen voor.
Met John en zijn vrouwen heb ik niet veel. Allemaal zó sociaal, enthousiast, hardwerkend, succesvol en druk. De 100 uur werkende vrouw (Karin of Karen?) spande wel de kroon. Hoezo honderd uur werken in de week? Dan slaap je dus niet of nauwelijks. En ik werd onrustig van haar drukke gebaartjes en mimiek. Maar goed, wie weet levert het leuke tv op.

Bij Julius vond ik de hakende/breiende onderwijzeres erg leuk. De andere dames ook wel, maar zij had zo'n leuke uitstraling. Ik ben ook wel benieuwd naar de dame uit Noorwegen.
Ik kijk uit naar volgende week. Ik ben benieuwd of die dame die de toekomst had uitgeschreven met Jan ook doorgaat naar de logeerweek (zal vast ook wel leuke tv opleveren).

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zondag 9 maart 2025 om 22:06
Oh, ik denk dat de rode blouse wat tegenviel en Linda - zo heette de laatste vrouw, volgens mij - juist positiever uit de bus kwam. Leek mij wel een relaxed type.Karrota schreef: ↑09-03-2025 21:27Ja ik had echt rood gestreepte blouse wel verwacht en die laatste vrouw niet!
Vond het wel positief dat hij de 80-100 uur per week werkende vrouw koos, want dat staat hem dus totaal niet tegen. Dat leek door zijn vragen wel een beetje zo.
(Mensen die zeggen 100 uur per week te werken geloof ik trouwens maar zelden, en zijn vooral op een ander vlak nogal typisch, maar dat terzijde)
Die workaholic vond ik gewoon een beetje een vrouwelijke versie van hem. Ik denk dat hij traditionelere denkbeelden heeft dan zij, ik zag dat het haar ook opviel. Ik denk niet dat het een match is, uiteindelijk. Wel een leuke en vlotte vrouw, daar niet van.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 9 maart 2025 om 22:09
Mwah, ik had het idee dat hij ook wel wat herkenning bij haar vond. Ze leek ook we vrij nuchter, vindt hij volgens mij ook wel prettig.ingelke_kepringelke schreef: ↑09-03-2025 21:31Eileen heeft een leuke outfit!
Snap alleen de keuze niet zo. Van al die vrouwen, waarom een pas gescheiden vrouw met jonge kinderen kiezen?
Als ze blond was geweest, was ze niet gekozen denk ik.
zondag 9 maart 2025 om 22:12
Er is eens in de zoveel tijd een serie waar dit voor (vrijwel) iedereen geldt. Ik zie het probleem niet zo. Het leek me ook wel iemand die er goed over nagedacht heeft.
zondag 9 maart 2025 om 23:03
Bij het keuzemoment ben ik in slaap gevallen. Ik ben herstellende van de griep, dus ik heb een goed excuus. Ik moet wel toegeven dat het mij niet echt boeide. Als de logeerpartijen beginnen, zal ik het vast interessanter gaan vinden. Of....het is gewoon klaar voor mij. Ik ga volgende week kijken. Wie weet word ik blij verrast.
zondag 9 maart 2025 om 23:07
Ik vond Eileen juist niet zo leuk. Wel prachtig haar
(maar dat is niet voldoende basis voor een relatie, dus nee)
Ik vond de lerares die haakte wel heel leuk. Maar ik heb nog niet duidelijk wie voor wie schreef. Zat er ook niet helemaal lekker in, toen de eerste man aan kwam lopen met twee vrouwen dacht ik ‘huh dat lijkt wel een man’

Ik vond de lerares die haakte wel heel leuk. Maar ik heb nog niet duidelijk wie voor wie schreef. Zat er ook niet helemaal lekker in, toen de eerste man aan kwam lopen met twee vrouwen dacht ik ‘huh dat lijkt wel een man’

Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zondag 9 maart 2025 om 23:33
maandag 10 maart 2025 om 08:59
Hier zie je alle namen. Als je op de boer klikt, zie je de dagdates. https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
maandag 10 maart 2025 om 09:00
Hier heb ik ook gekeken hoor. Ik onthoud al die namen ook niet.Pelle schreef: ↑10-03-2025 08:59Hier zie je alle namen. Als je op de boer klikt, zie je de dagdates. https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
Maar mensen gaan voorbij
maandag 10 maart 2025 om 09:08
Pelle schreef: ↑10-03-2025 08:59Hier zie je alle namen. Als je op de boer klikt, zie je de dagdates. https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
Dank je.
Uiteraard weet ik dat deze info allemaal online te vinden is, maar dan ben ik toch te lui om het zelf op te zoeken

maandag 10 maart 2025 om 10:01
Ik gok:
John: Eileen, Karin en Mira mogen komen logeren
Julius: Myrthe, Kylie en Nora mogen komen logeren
Deedre: Roy, Sjoerd Wesley(?) mogen komen logeren
Roel: Simone, Sandra mogen komen logeren
Martijn: Marleen, Annet mogen logeren
Jan: Anita mag NIET komen logeren, Karina, Dorien en Annick wel
John: Eileen, Karin en Mira mogen komen logeren
Julius: Myrthe, Kylie en Nora mogen komen logeren
Deedre: Roy, Sjoerd Wesley(?) mogen komen logeren
Roel: Simone, Sandra mogen komen logeren
Martijn: Marleen, Annet mogen logeren
Jan: Anita mag NIET komen logeren, Karina, Dorien en Annick wel
vivark wijzigde dit bericht op 10-03-2025 10:02
Reden: -
Reden: -
5.23% gewijzigd
maandag 10 maart 2025 om 18:50
Leuk om te zien Hans en Anette, *ouder seizoen.
https://www.facebook.com/share/v/19oMgcox6v/
*Of is daar een ander topic voor?
https://www.facebook.com/share/v/19oMgcox6v/
*Of is daar een ander topic voor?
Je kon't altaid nog bakker worre
dinsdag 11 maart 2025 om 10:00
Ik denk ook dat hij er twee niet leuk genoeg vond. Als er tien vrouwen zijn, is de kans groter dat je er vijf leuk vindt dan al er zes vrouwen zijn.
Geen motto
vrijdag 14 maart 2025 om 10:09
Foundation die niet de goede kleur had. Misschien in combinatie met de lampen. (Bij schaatsen gisteren had Jutta Leerdam dat ook)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in