Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1266 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 13:23
Zelfkennis, retroperspectief en acceptatie.
Geldt wat mij betreft meer voor John zelf. Die eerste twee elementen dus. En het derde misschien als de vrouwen gillend bij hem weglopen :P

Maar we gaan het zien.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Speculaastaart schreef:
17-03-2025 13:19
Jij zegt dat ze er op de lange termijn iets aan zullen hebben.

Wat zullen ze er dan aan hebben als ze niet hoeven veranderen?
Gewoon, dat ze zich niet hoeven af te vragen waarom ze niet zijn uitgekozen. Denk dat veel mensen dat toch doen, na een afwijzing.
Hij vindt het belangrijk dat hij qua humor op één lijn zit met zijn partner en dat geeft hij aan.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
17-03-2025 14:35
Gewoon, dat ze zich niet hoeven af te vragen waarom ze niet zijn uitgekozen. Denk dat veel mensen dat toch doen, na een afwijzing.
Hij vindt het belangrijk dat hij qua humor op één lijn zit met zijn partner en dat geeft hij aan.
Precies dit.
Ik verbaasde me over het open vuur bij Deedry in de stal. 1 vonkje en je stal is weg :-?
...
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 13:17
Wie zegt dat ze moeten veranderen? Helemaal niemand. Hij legde gewoon duidelijk uit waarom hij minder affiniteit met ze had.

Het vat me echt op dat vrouwen denken dat het een 'wedstrijd' is om een man te vinden, terwijl: chemistry kan je niet afdwingen of beïnvloeden. Het is er of het is er niet.
Dat is ieder jaar zo. Vooral bij de jongere vrouwen en de iets hippere boer (voor een boer dan he)
Die vrouwen doen mee met de wedstrijd, winnen dan uiteindelijk DE Boer, maar dan is het niet leuk meer. Dat geeft ook altijd gedonder op de tripjes, als ze eenmaal 1op1 zijn.
Zij wilde niet de prijs, zij wilde wedstrijd winnen.
Eens.

En als ze worden afgewezen, dan zou het 'te kwetsend zijn om uit te leggen waarom'. Dus moet je maar niks zeggen? En dan zitten ze thuis te miesmuizen 'waarom ze niet leuk zijn'. Nee, je bent even leuk, maar het is wel goed om te begrijpen waarom iemand niet voor je kiest. Dan kan je het gewoon afsluiten en door. Zo zie ik het tenminste.
Lila-Linda schreef:
17-03-2025 16:47
Dat is ieder jaar zo. Vooral bij de jongere vrouwen en de iets hippere boer (voor een boer dan he)
Die vrouwen doen mee met de wedstrijd, winnen dan uiteindelijk DE Boer, maar dan is het niet leuk meer. Dat geeft ook altijd gedonder op de tripjes, als ze eenmaal 1op1 zijn.
Zij wilde niet de prijs, zij wilde wedstrijd winnen.

Inderdaad, zo werkt het vaak wel.
Ergens snap ik ook wel dat het een kick geeft om gekozen te worden, maar ik snap ook dat als het programma dan voorbij is, de ‘magie’ ook weg kan zijn.
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 17:53
Eens.

En als ze worden afgewezen, dan zou het 'te kwetsend zijn om uit te leggen waarom'. Dus moet je maar niks zeggen? En dan zitten ze thuis te miesmuizen 'waarom ze niet leuk zijn'. Nee, je bent even leuk, maar het is wel goed om te begrijpen waarom iemand niet voor je kiest. Dan kan je het gewoon afsluiten en door. Zo zie ik het tenminste.
Dat zegt precies niemand hier. Overdrijven is ook een vak.
Siep zei zelf "feedback had niet gehoeven".
Dat afwijzen is toch eigenlijk ook niks meer dan: Ik vind je een leuke vroue maar de andere net iets leuker. Dat is wat het is lijkt me. Kan je vaak ook niet uitleggen. Het is een gevoel. Zegt niks over die vrouw. Een andere man had weer een andere keuze gemaakt.
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 20:04

Wie is Siep?
Jetje_78 schreef:
17-03-2025 20:41
Wie is Siep?
Even terugbladeren in de topic.
Maar goed, ik heb geen behoefte om de discussie hierover verder te voeren. Meningen mogen verschillen!
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 20:59
Even terugbladeren in de topic.

Oh, haha, ik dacht dat het een deelnemer was aan BzV.
Sorry, ik kan echt enorm sullig zijn soms :facepalm:
Net pas gekeken.

Karina doet me wat aan Nancy denken, van de Luizenmoeder.

Leuk dat de boeren een activiteit mochten kiezen en voorbereiden.

Bij Roel, kickboksen, ze hadden sportkleding bij zich of zouden ze dat gekregen hebben op locatie?
Bij Roel vind ik Simone passen.

Bij Jan vind ik Annick leuk, en Dorien bij hem passen.
Ze dachten dat hij zelf alles schoongemaakt had. Misschien was dat ook wel zo, toen de poetshulp na drie dagen klaar was. Het zou mij niet verbazen.

Bij John denk ik dat Karin de match is.

Julius gaat in eerste instantie iig kiezen voor Kylie. Ik vond Nora bij hem passen en Patricia. Myrte vind ik erg leuk.

En bij Deedry denk ik dat ze Roy in eerste instantie kiest, maar daar toch vanaf ziet. Huub vind ik wel leuk.

En bij Martijn gok ik uiteindelijk op Ciska. Ik had echt verwacht dat het Ilja zou worden, maar die is naar huis.
Ik had het al helemaal uitgestippeld in mijn hoofd ;)
Je kon't altaid nog bakker worre
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 20:04
Euh, ja. Een aantal mensen vindt dat die feedback, op deze manier of zelfs in het algemeen, onnodig was. Bijzonder dat jij dat over één kam scheert met kwetsen. Je haalde er sowieso m.i. nogal veel bij, dus wat mij betreft prima om de discussie te stoppen. Agree to disagree is ook een optie.
canis-felis schreef:
17-03-2025 22:32
Euh, ja. Een aantal mensen vindt dat die feedback, op deze manier of zelfs in het algemeen, onnodig was. Bijzonder dat jij dat over één kam scheert met kwetsen. Je haalde er sowieso m.i. nogal veel bij, dus wat mij betreft prima om de discussie te stoppen. Agree to disagree is ook een optie.
pimpelmeesje87 wijzigde dit bericht op 17-03-2025 22:45
Reden: Ik wil me niet meer mengen in de discussie
5.36% gewijzigd
Ik zie nu een filmpje van een paar dagen geleden op de socials van RTL Boulevard met Wietse en Neeltje. Ze deden mee in 2009 maar zijn daarna altijd in de luwte gebleven.

Ze zijn al 16 jaar samen en Wietse is nog steeds stapelverliefd, zegt hij zelf. :heart:

Leuk om een update van hen te zien!
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Ah zo leuk! Neeltje met haar karaokeset :heart:
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Jetje_78 schreef:
16-03-2025 21:36
Die vrouw met het korte grijze haar bij Jan is pas 48.
Ze lijkt echt veel ouder. Ze ziet er wel goed uit hoor, maar 58 had ik ook geloofd.
haha zie je dat het niet aan mij ligt. Ik riep dat hier thuis ook al: huh, 48? Mijn kinderen vonden het wel meevallen (voor hun is 48 sowieso oud, dus snap dat zij dat niet zo goed kunnen zien. Maar omdat ik zelf ook richting de 48 ga (goed, nog paar jaar) had ik zoiets van: ik zie er nog wel wat jonger uit toch? Of niet?) maar ik zei dat ik 62 ook zou geloven. Goed, niet zo aardig dit, maar zag er gewoon echt geen 48 in.

Wat knap dat jullie alle namen van de vrouwen weten. Ik zit steeds even te spieken op de boer zoekt vrouw website als ik jullie berichten lees (over wie gaat dit?)
_CarmiggelT_ schreef:
17-03-2025 22:44
Ik zie nu een filmpje van een paar dagen geleden op de socials van RTL Boulevard met Wietse en Neeltje. Ze deden mee in 2009 maar zijn daarna altijd in de luwte gebleven.

Ze zijn al 16 jaar samen en Wietse is nog steeds stapelverliefd, zegt hij zelf. :heart:

Leuk om een update van hen te zien!
Ja heel bijzonder. Ik weet nog dat die vrouw die 2e werd heel stekelig zat te zeggen dat hij en Neeltje totaaaal niet bij elkaar pasten.
Mooi om te zien dat het goed met ze gaat. Inmiddels drie kinderen samen en getrouwd.
John is in het echt wel een stuk leuker hoor (al komt hij niet verkeerd over in het programma). Ik ken hem nog van mijn uitgaanstijd. Hij zegt het allemaal wat onhandig.

Leuk van Wietse en Neeltje.
Nu ik weer terug denk aan die tijd, ik kwam Martijn en Marloes ook regelmatig tegen, benieuwd hoe het daar nu mee gaat.
1 van de dates van Martijn is getrouwd met iemand die ik ken.

Ik heb een zwak voor Julius en ben heel benieuwd hoe het bij Jan gaat eindigen. Ik verwacht er niet veel van. Altijd alleen geweest, dan is het moeilijk om je aan te passen en rekening te houden met. Net als dat de poetshulp 3 dagen is geweest, dat is een beetje overdreven. Kan hij dat wel loslaten?

Deedry, volgens mij een schat van een meid. Wat jammer dat ze zo onzeker is.

Martijn heel relaxed, beetje dezelfde houding als Jos? Alleen Jos had het bedrijf heel strak, dat heeft Martijn absoluut niet. Net 1 grote speeltuin.

Roel vind ik leuk en zijn ogen! 😍
Aneliz schreef:
18-03-2025 15:44
John is in het echt wel een stuk leuker hoor (al komt hij niet verkeerd over in het programma). Ik ken hem nog van mijn uitgaanstijd. Hij zegt het allemaal wat onhandig.

Leuk van Wietse en Neeltje.
Nu ik weer terug denk aan die tijd, ik kwam Martijn en Marloes ook regelmatig tegen, benieuwd hoe het daar nu mee gaat.
1 van de dates van Martijn is getrouwd met iemand die ik ken.

Ik heb een zwak voor Julius en ben heel benieuwd hoe het bij Jan gaat eindigen. Ik verwacht er niet veel van. Altijd alleen geweest, dan is het moeilijk om je aan te passen en rekening te houden met. Net als dat de poetshulp 3 dagen is geweest, dat is een beetje overdreven. Kan hij dat wel loslaten?

Deedry, volgens mij een schat van een meid. Wat jammer dat ze zo onzeker is.

Martijn heel relaxed, beetje dezelfde houding als Jos? Alleen Jos had het bedrijf heel strak, dat heeft Martijn absoluut niet. Net 1 grote speeltuin.

Roel vind ik leuk en zijn ogen! 😍
Martijn en Marlies zijn ook nog getrouwd en hebben ook kinderen. Ik dacht 3 dochters.
Tvp
Wat betekent tvp eigenlijk? :$

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven