Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
zondag 16 maart 2025 om 21:52
zondag 16 maart 2025 om 21:54
Wie is Simone?
Laat maar, ben er al achter
marjon1980 wijzigde dit bericht op 16-03-2025 21:57
11.46% gewijzigd
zondag 16 maart 2025 om 21:57
Maar er stond steeds 'hypisch ondernemer'...
Coffee is never my cup of tea
zondag 16 maart 2025 om 21:58
Zeker moderne spelling.
zondag 16 maart 2025 om 21:59
Ik was ook erg verbaasd. Ze is 15 jaar jonger dan de ene, en 11 jaar dan de andere, dat zou je toch echt niet denken
zondag 16 maart 2025 om 21:59
zondag 16 maart 2025 om 22:00
marjon1980 schreef: ↑16-03-2025 21:55Vinden jullie Kylie bij Julius ook zo onaardig? Ik had nooit gedacht dat hij haar zou kiezen voor de logeerweek.
Dat is die lange dame met lange blonde krullen? Ik had gedacht dat ze zelf zou vertrekken, nog voordat hij een naam moest zeggen.
zondag 16 maart 2025 om 22:02
marjon1980 schreef: ↑16-03-2025 21:55Vinden jullie Kylie bij Julius ook zo onaardig? Ik had nooit gedacht dat hij haar zou kiezen voor de logeerweek.
Ben ook niet kapot van haar.
zondag 16 maart 2025 om 22:03
Marianneke schreef: ↑16-03-2025 22:00Dat is die lange dame met lange blonde krullen? Ik had gedacht dat ze zelf zou vertrekken, nog voordat hij een naam moest zeggen.
Dat dacht ik dus ook, dat ze vrijwillig zou vertrekken.
zondag 16 maart 2025 om 22:12
Goeie zet van de programmamakers dat ze de boer zelf de activiteit laten bedenke. En dat de logeerweek meteen begint is ook fijn. Niet steeds dat begroeten zo lang in beeld.
Verder valt John me deze aflevering een beetje tegen. Hij mag wel een cursus feedback geven krijgen, potjandorie.
En ben benieuwd hoe hij zijn voorkeur voor ondernemende vrouwen combineert met hang naar het traditionele.
Hoop voor Julius dat hij en z’n vrouwen nog een beetje loskomen.
Verder valt John me deze aflevering een beetje tegen. Hij mag wel een cursus feedback geven krijgen, potjandorie.
En ben benieuwd hoe hij zijn voorkeur voor ondernemende vrouwen combineert met hang naar het traditionele.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 16 maart 2025 om 22:15
Toen ze vroegen of ze hun schoenen uit moesten doen binnen.
zondag 16 maart 2025 om 22:22
ingelke_kepringelke schreef: ↑16-03-2025 22:12Goeie zet van de programmamakers dat ze de boer zelf de activiteit laten bedenke. En dat de logeerweek meteen begint is ook fijn. Niet steeds dat begroeten zo lang in beeld.
Les 1:
Soms is feedback geven niet gepast.
Ik heb zelf ook niks met John, maar neem het toch even voor hem op.
Dat Karin haar eigen bedrijf heeft vindt hij een ontzettend groot pluspunt, hij valt daar echt op en hij wil absoluut niet dat ze dat opgeeft. Dus hoezo traditioneel?
Het was eerst een beetje onhandig tegen Linda, maar hij zei vooral dat ze andere humor had en hij het idee had dat hun humor niet matchte.
Van mij mag die hele sollicitatiefeedback wel achterwege blijven bij een afwijzing, maar vond niet dat hij echt iets heel raars zei.
Dat Karin haar eigen bedrijf heeft vindt hij een ontzettend groot pluspunt, hij valt daar echt op en hij wil absoluut niet dat ze dat opgeeft. Dus hoezo traditioneel?
Het was eerst een beetje onhandig tegen Linda, maar hij zei vooral dat ze andere humor had en hij het idee had dat hun humor niet matchte.
Van mij mag die hele sollicitatiefeedback wel achterwege blijven bij een afwijzing, maar vond niet dat hij echt iets heel raars zei.
canis-felis schreef: ↑16-03-2025 22:20Het was een piekmoment aan decibellen, ik vond het wat wonderlijk![]()
Ze waren tamelijk extatisch ja

zondag 16 maart 2025 om 22:23
Zij had een aandoenlijke chemie met Roel en ik vond haar er nu ook weer zo lief bij zitten. Ben benieuwd of zij het wordt.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 16 maart 2025 om 22:27
Je mag mij best quoten, maar het wordt er niet duidelijker opcanis-felis schreef: ↑16-03-2025 22:23Zij had een aandoenlijke chemie met Roel en ik vond haar er nu ook weer zo lief bij zitten. Ben benieuwd of zij het wordt.

Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zondag 16 maart 2025 om 22:28
Ik vond haar wat hoekig/lomp overkomen, ik ging ook uit van spanning of gewoon karakter. Eigenlijk kon ik me daardoor juist iets beter indenken dat ze geschreven had.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in