Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1453 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Lebow schreef:
16-03-2025 22:27
Je mag mij best quoten, maar het wordt er niet duidelijker op ;-D Wie hebben we het over?
Excuus, er versprong blijkbaar iets. Ik moest de post boven die van jou hebben, over Simone.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Bij Martijn was ik wel verbaasd dat Ilja niet werd uitgenodigd
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
16-03-2025 22:39

Ik ook, en ze leek zelf ook verbaasd.
Karrota schreef:
16-03-2025 22:22
Ik heb zelf ook niks met John, maar neem het toch even voor hem op.
Dat Karin haar eigen bedrijf heeft vindt hij een ontzettend groot pluspunt, hij valt daar echt op en hij wil absoluut niet dat ze dat opgeeft. Dus hoezo traditioneel?
Het was eerst een beetje onhandig tegen Linda, maar hij zei vooral dat ze andere humor had en hij het idee had dat hun humor niet matchte.
Van mij mag die hele sollicitatiefeedback wel achterwege blijven bij een afwijzing, maar vond niet dat hij echt iets heel raars zei.
Dat maak ik op uit “Je werkt wel veel, zeker voor een vrouw” en of Eileen als vegatariër wel vlees kon bereiden.

Toegegeven, het is net op welke slak je zout legt, maar het sprong er voor mij uit.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zie al in verschillende posts spoilers. Dat mag toch niet in dit topic?
Spoilers? De uitzending is toch afgelopen?
Pimpim schreef:
16-03-2025 23:06
Ik zie al in verschillende posts spoilers. Dat mag toch niet in dit topic?

Volgens mij kan dat helemaal niet, aangezien je dit programma niet vooruit kan kijken.
Ik zie nergens een spoiler.
Ohhh ziet het op het niet spoileren van de volgende aflevering? Dan snap ik hem.

Ik vond het namelijk al zo lastig om wel te praten over de aflevering van vanavond, maar om vervolgens eigenlijk weinig te kunnen zeggen over de keuzes enzo.
Nee hoor, wat in de uitzending voorbij is gekomen mag gewoon besproken. Alleen vooruitkijken niet bespreken (maar kan bij BZV niet) of dat iemand gespot is op het erf na de opnames is ook niet zo leuk.
Rick Evers is weer goed op dreef:

https://www.facebook.com/rickeversbzv/p ... 7iiFNjxMjl
Karrota schreef:
16-03-2025 22:22
Ik heb zelf ook niks met John, maar neem het toch even voor hem op.
Dat Karin haar eigen bedrijf heeft vindt hij een ontzettend groot pluspunt, hij valt daar echt op en hij wil absoluut niet dat ze dat opgeeft. Dus hoezo traditioneel?
Het was eerst een beetje onhandig tegen Linda, maar hij zei vooral dat ze andere humor had en hij het idee had dat hun humor niet matchte.
Van mij mag die hele sollicitatiefeedback wel achterwege blijven bij een afwijzing, maar vond niet dat hij echt iets heel raars zei.
Ik ben het met je eens.
Ik denk dat hij prima voor zichzelf kan zorgen en geen huisvrouw zoekt.

Ik vind het best een leuke vent trouwens.
Ik ben waarschijnlijk de enigste hier, maar ik vind John een leuke vent hoor.
Zo te zien kan hij heel goed voor zich zelf zorgen.

De feedback bij afwijzing had inderdaad niet gehoeven, maar ik denk dat het voor de boeren ook niet mee valt om ze af te wijzen. En je wilt toch wat zeggen denk ik dan. Achteraf denk hij misschien ook wel, niet handig.
Ik verbaasde mij erover dat Jan dus drie dagen en schoonmaakster in huis heeft gehad om zijn huis schoon te maken. En dat terwijl hij dus zelf ook zorgt voor een zeer schoon huis.
Siep schreef:
17-03-2025 11:39

De feedback bij afwijzing had inderdaad niet gehoeven, maar ik denk dat het voor de boeren ook niet mee valt om ze af te wijzen. En je wilt toch wat zeggen denk ik dan. Achteraf denk hij misschien ook wel, niet handig.
Is gewoon onhandig, maar zo'n keuze moment lijkt mij best stressvol zo met de camera's erop. Dat je wat onhandig uitdrukt kan gebeuren. Hij is bovenal gewoon een mens. Daarnaast is alles natuurlijk gemonteerd.
Ik kreeg een beetje een “90 boysband-vibe bij de mannen van Deedry, in ieder geval bij vier van hen. Ik verwachtte eigenlijk een beetje dat ze ineens op zouden springen met die cowboyhoeden op en een dansje zouden doen zingend “🎶I want it that way”…
.
Mij lijkt Wesley van Deedry een leuke jongen.
Phlox24 schreef:
17-03-2025 11:44
Is gewoon onhandig, maar zo'n keuze moment lijkt mij best stressvol zo met de camera's erop. Dat je wat onhandig uitdrukt kan gebeuren. Hij is bovenal gewoon een mens. Daarnaast is alles natuurlijk gemonteerd.
Precies!
Siep schreef:
17-03-2025 11:39

Ik vond het eigenlijk wel verfrissend en duidelijk, dat hij zei waarom ze het niet werden. Misschien is de waarheid een beetje hard, maar op lange termijn hebben ze daar echt wel wat aan. Ik denk dat de meeste vrouwen nog maanden zouden overanalyseren, dus ik vind dit eigenlijk beter.
Ja dat is ook waar Pimpelmeesje, zo kan je zien dat iedereen er anders over denkt.

En ze moeten een keuze maken, en dat maakt het ook heel lastig.
Lebow schreef:
16-03-2025 22:39
Ik ook, had echt het idee dat ze wel een klik hadden.

Over het algemeen vond ik het bij deze dagdates moeilijker dan andere jaren om een beeld te krijgen van de kandidaten en waar er wel of geen chemie misschien al aan het ontstaan is. Het ging allemaal heel vluchtig ofzo, wat we te zien kregen, maar ik weet niet goed waar dat aan ligt. Ik heb het idee dat ik andere jaren veel meer (één op één) interactie zag tussen de boeren en hun dates, ipv meer in het algemeen zien dat men cowboyhoeden aan het versieren is, bijv.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij :)

Wel weer leuk om te zien en ik ben blij dat Myrthe er bij Julius nog in zit. Ik vind haar met afstand echt de leukste. Heel benieuwd hoe het verder gaat allemaal.
Phlox24 schreef:
17-03-2025 11:41
Ik verbaasde mij erover dat Jan dus drie dagen en schoonmaakster in huis heeft gehad om zijn huis schoon te maken. En dat terwijl hij dus zelf ook zorgt voor een zeer schoon huis.
Jan neigt misschien een klein beetje naar smetvrezerig :idea:
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 12:22
Ik vond het eigenlijk wel verfrissend en duidelijk, dat hij zei waarom ze het niet werden. Misschien is de waarheid een beetje hard, maar op lange termijn hebben ze daar echt wel wat aan. Ik denk dat de meeste vrouwen nog maanden zouden overanalyseren, dus ik vind dit eigenlijk beter.

Die dames zijn goed zoals ze zijn. Zij hoeven niet te veranderen om bij John te passen, dus waarom zou je dat benoemen?

John zag meer in die andere drie, helemaal prima, zijn leven zijn keus.
Speculaastaart schreef:
17-03-2025 13:05
Die dames zijn goed zoals ze zijn. Zij hoeven niet te veranderen om bij John te passen, dus waarom zou je dat benoemen?

John zag meer in die andere drie, helemaal prima, zijn leven zijn keus.
Wie zegt dat ze moeten veranderen? Helemaal niemand. Hij legde gewoon duidelijk uit waarom hij minder affiniteit met ze had.

Het vat me echt op dat vrouwen denken dat het een 'wedstrijd' is om een man te vinden, terwijl: chemistry kan je niet afdwingen of beïnvloeden. Het is er of het is er niet.
pimpelmeesje87 wijzigde dit bericht op 17-03-2025 13:19
0.17% gewijzigd
Pimpelmeesje87 schreef:
17-03-2025 13:17
Wie zegt dat ze moeten veranderen? Helemaal niemand. Hij legde gewoon duidelijk uit waarom hij minder affiniteit met ze had.

Het vat me echt op dat vrouwen denken dat het een 'wedstrijd' is om een man te vinden, terwijl: chemistry kan je niet afdwingen of beïnvloeden. het is er of het is er niet.

Jij zegt dat ze er op de lange termijn iets aan zullen hebben.

Wat zullen ze er dan aan hebben als ze niet hoeven veranderen?
Speculaastaart schreef:
17-03-2025 13:19
Jij zegt dat ze er op de lange termijn iets aan zullen hebben.

Wat zullen ze er dan aan hebben als ze niet hoeven veranderen?
Zelfkennis, retroperspectief en acceptatie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven