Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1068 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Vivamensje schreef:
23-04-2025 06:58
Wat bedoel je met “wtf zou je in Karin zien?”

Dit. En: waarom is uiterlijk zo heel erg belangrijk?
Coffee is never my cup of tea
Marianneke schreef:
23-04-2025 08:03
Dit. En: waarom is uiterlijk zo heel erg belangrijk?
Gaat dat wel over uiterlijk? Karin is in haar looks toch helemaal niet onaantrekkelijk? En het gedrag (aanwezig, druk, grappen en grollen) dat moet iets zijn waar je op valt of niet. John lijkt dat toch best wel interessant en leuk te vinden. Maar het is denk ik de vraag of hij het voor nú eventjes leuk vindt of dat hij in haar ook het type vrouw ziet om iets stabiels en serieus mee op te bouwen. Op mij komt Karin daarin niet serieus genoeg over en blijft het een beetje hangen in het grappen. Het feit dat ze dat gesprekje 1 op 1 afsloten met een "boks" vond ik heel veelzeggend. Het oogt mij heel kameraadschappelijk.
Ik denk dat Karin het vooral wat luchtiger wil houden. Aangegeven wat voor haar belangrijk is en tegelijkertijd niet in het drama van de dag ervoor vervallen.

Tja, alle namen en vrouwen in dit seizoen hebben wel iets waar iemand op kan vallen, al zijn ze zeker niet mijn type. Ik denk eigenlijk dat John met een Karin aan zijn zij samen het bedrijf nog verder zou kunnen uitbouwen. Ik denk dat zij hem echt kan uitdagen in ideeën en plannen. En dat het what you see is what you get is. Dat is ook wel prettig transparant.

Maar heb het gevoel dat hij liever en type huisvrouw heeft waar hij een beetje voor kan zorgen en die voor hem kan zorgen.

Uiterlijk speelt natuurlijk wel mee. Wanneer Roel praat over wat hij leuk vindt aan de vrouwen, gaat het alleen maar over uiterlijk. Ik denk dat Deedry ook een beetje van de leg is dat mooiboy Roy er is. John viel op donkere krullen en heeft de donkere krullen nog.
Zeker speelt uiterlijk mee, dat geldt eigenlijk voor alle deelnemers en zie je bij iedereen ook wel terug. Maar ik weet niet of die "wtf waarom zou je op Karin vallen" als sneer naar het uiterlijk toe was bedoeld. Zo vatte ik hem in elk geval niet op.
Luna500 schreef:
23-04-2025 02:44
-Julius & Kylie vrij duidelijk
-Jan voelt wat voor Karina (al wijst alles op Dorien), maar niet wederzijds. Ben benieuwd of Dorien gaat voldoen als tweede keus
-John & Eileen mag ik hopen (wtf zou je in Karin zien) Op dat ene momentje na vind ik Eileen een leuke en zeer knappe vrouw.
-Martijn & Marleen, vind Ciska veeeeeel knapper en beiden gelijk in leuk/niet leuk
-Deedry gevoel Roy, verstand Sjoerd. Roy is druk/ vermoeiend en best een beetje simpel. Sjoerd heeft iets meer rust en beschouwing in zijn donder. Benieuwd waar ze voor kiest.
Ik vind dat Roy tot nu toe meer diepgang probeert te vinden dan Deedry en Sjoerd bij elkaar.
Ja, dat vind ik ook. En ik ben bij Sjoerd nog niet vergeten dat hij pas later met zijn kind op de proppen kwam, dat zegt mij toch ook wel iets over zijn diepgang. In de zin van dat het voor hem blijkbaar niet gek is om zoiets essentieels eerst gewoon een tijdje stil te houden, terwijl het toch iets is waar Deedry een bewuste keuze in mag maken en waarbij hij als vader toch ook verder nagedacht zou moeten hebben over de praktische uitvoering, zou je denken.
Fidanzata schreef:
23-04-2025 08:57
Ik vind dat Roy tot nu toe meer diepgang probeert te vinden dan Deedry en Sjoerd bij elkaar.
Eens! Ik vind het echt een leuke vent.
Hij probeert echt het gesprek aan te gaan met Deedry.
meisje85 schreef:
23-04-2025 09:07
Ja, dat vind ik ook. En ik ben bij Sjoerd nog niet vergeten dat hij pas later met zijn kind op de proppen kwam, dat zegt mij toch ook wel iets over zijn diepgang. In de zin van dat het voor hem blijkbaar niet gek is om zoiets essentieels eerst gewoon een tijdje stil te houden, terwijl het toch iets is waar Deedry een bewuste keuze in mag maken en waarbij hij als vader toch ook verder nagedacht zou moeten hebben over de praktische uitvoering, zou je denken.
Voor mij zou hij daardoor direct afvallen, niet Omdat hij een kind heeft
Maar omdat hij het kind niet als serieus genoeg ziet, om te benoemen.
Dat is op zoveel vlakken vreemd, dat ik echt twijfel aan zijn gezonde verstand.
Dala schreef:
23-04-2025 08:18
Gaat dat wel over uiterlijk? Karin is in haar looks toch helemaal niet onaantrekkelijk? En het gedrag (aanwezig, druk, grappen en grollen) dat moet iets zijn waar je op valt of niet. John lijkt dat toch best wel interessant en leuk te vinden. Maar het is denk ik de vraag of hij het voor nú eventjes leuk vindt of dat hij in haar ook het type vrouw ziet om iets stabiels en serieus mee op te bouwen. Op mij komt Karin daarin niet serieus genoeg over en blijft het een beetje hangen in het grappen. Het feit dat ze dat gesprekje 1 op 1 afsloten met een "boks" vond ik heel veelzeggend. Het oogt mij heel kameraadschappelijk.
Volgens mij wil Karin vooral Winnen, bewijzen dat zij de leukste is.
Ik denk dat Eileen John echt leuk vindt (why?????)
Maar of John dat ziet? Die is zo vol van zichzelf. Ik gok op: met Karin op stedentrip, en dan dikke lol, maar geen relatie na het weekend
Lila-Linda schreef:
23-04-2025 09:14
Voor mij zou hij daardoor direct afvallen, niet Omdat hij een kind heeft
Maar omdat hij het kind niet als serieus genoeg ziet, om te benoemen.
Dat is op zoveel vlakken vreemd, dat ik echt twijfel aan zijn gezonde verstand.
Ja, voor mij ook. En hij zag zijn kind ook maar weinig, ook al vreemd. Roy is in ieder geval duidelijk, hij denkt over de dingen na en lijkt zichzelf best goed te kennen. Mijn man wordt moe van zijn eeuwige gehang tegen hekken en hooibalen, maar dat zou ik hem wel kunnen vergeven. :)
En Jan, tja... ben bang dat beide vrouwen 'te vlot' voor hem zijn.
Julius gaat op trip met Kylie, maar dat loopt ook dood daarna
Martijn, ik vind die 2 dames volledig inwisselbaar. Hij heeft duidelijk een type. Geen idee.
Ik heb Martijn en Marleen elkaar zo vaak aan zien raken, dat ik aanneem dat zij de uitverkorene is.
Ik verwacht dat hij met Dorien op citytrip gaat, omdat die ander nog verder van hem af staat, en dat het dan daarna spaak loopt. Ik kan me ook voorstellen dat dat deels toch ook te maken heeft met het feit dat Dorien verder niet zo uithuizig is en dit alles voor haar toch een flinke omslag moet zijn. Ik vind haar niet heel vlot, eigenlijk. Naast Jan op zich nog wel, maar op grote schaal bepaald niet.
Vivamensje schreef:
23-04-2025 06:58
Wat bedoel je met “wtf zou je in Karin zien?”
Niet zo aardig gezegd maar ik bedoel dat ik Karin een (niet per se onsympathieke maar) erg drukke en vermoeiende vrouw vind waarvan ik me niet kan voorstellen dat hij voor haar gaat kiezen. Misschien leuk voor zijn vriendengroep of een avondje uit maar voor een leven lang?
Fidanzata schreef:
23-04-2025 08:57
Het komt mij wat geforceerd over. Alsof het hier vaker op stuk gelopen is in relaties. Maar dat is slechts een gevoel..
Luna500 schreef:
23-04-2025 09:36
Niet zo aardig gezegd maar ik bedoel dat ik Karin een (niet per se onsympathieke maar) erg drukke en vermoeiende vrouw vind waarvan ik me niet kan voorstellen dat hij voor haar gaat kiezen. Misschien leuk voor zijn vriendengroep of een avondje uit maar voor een leven lang?
Dit vind ik ook.
Ik vind Karin een type die grapjes maakt ten koste van een ander.
Dat ze met niemand levelt vind ik echt veel zeggend.
Luna500 schreef:
Er zal toch ook wel iemand bij Karin passen.
Geen motto
Lila-Linda schreef:
23-04-2025 09:15
Volgens mij wil Karin vooral Winnen, bewijzen dat zij de leukste is.
Ik denk dat Eileen John echt leuk vindt (why?????)
Maar of John dat ziet? Die is zo vol van zichzelf. Ik gok op: met Karin op stedentrip, en dan dikke lol, maar geen relatie na het weekend

Nee dat gevoel heb ik helemaal niet, ze stelt zich op momenten ook best kwetsbaar op. Ik denk echt dat ze verdrietig is als ze niet gekozen wordt.
Such fun!1
Luna500 schreef:

Ik vind Eileen dus heel vermoeiend met haar passief agressieve gedrag en dat zijïge... Benieuwd waar hij uiteindelijk voor kiest! (gaat sowieso doodlopen denk ik)
Such fun!1
MarindaH schreef:
23-04-2025 10:02
Ik vind Eileen dus heel vermoeiend met haar passief agressieve gedrag en dat zijïge... Benieuwd waar hij uiteindelijk voor kiest! (gaat sowieso doodlopen denk ik)
Helemaal off-topic, maar ik gebruikte dat woord laatst en werd aangekeken alsof er water brandde... Blijkbaar een woord wat de meeste mensen niet zo vaak horen :-D
Grappig om dat hier te lezen.
Ik denk dat Karin vooral intens onzeker is. Ik vind het een vermoeiend coping-mechanisme en zou me afvragen of ze ook in staat is het ongemak te ervaren. Misschien is het het format dat dit gedrag uitvergroot. Maar waarom dat gegeneraliseerd moet worden naar "wtf zou je in Karin zien" begrijp ik niet goed.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Duufje schreef:
23-04-2025 10:26
Helemaal off-topic, maar ik gebruikte dat woord laatst en werd aangekeken alsof er water brandde... Blijkbaar een woord wat de meeste mensen niet zo vaak horen :-D
Grappig om dat hier te lezen.
Moet je het (blijkbaar Noord-Hollandse?) "Hij zag er wat afgetrokken uit" eens proberen :D
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Ik vind “wtf zou je in Karin zien” onaardig, zeker ook als het niet alleen over het uiterlijk gaat. Alsof er iets mis is met haar.
Zijïg vind ik Eileen niet, maar zo mooi vind ik haar ook weer niet, alleen haar haar (en John valt op donkere krullen, weten we).
Bij Deedry snap ik best dat Sjoerd niet meteen heeft verteld dat hij een kind heeft, kunnen meerdere redenen voor zijn, waarom meteen iemand daarop afrekenen? Roy vind ik overigens veel leuker dan na de eerste indruk. Hij heeft nogal zijn uiterlijk mee zeg maar, maar het lijkt ook echt een leuke geïnteresseerde gast.
lebow wijzigde dit bericht op 23-04-2025 10:59
1.03% gewijzigd
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
meisje85 schreef:
23-04-2025 09:18
Ja, voor mij ook. En hij zag zijn kind ook maar weinig, ook al vreemd. Roy is in ieder geval duidelijk, hij denkt over de dingen na en lijkt zichzelf best goed te kennen. Mijn man wordt moe van zijn eeuwige gehang tegen hekken en hooibalen, maar dat zou ik hem wel kunnen vergeven. :)

Haha, mijn man ook.
Allemaal de verkeerde weggestuuurd….in ieder geval Jan, Martijn en John.
luca schreef:
23-04-2025 10:59
Haha, mijn man ook.
Ik kan me ook wel voorstellen dat Roy bij de mannen minder lekker ligt. :-D Het is toch echt beetje een mooiboy, die misschien met zijn quasi-nonchalante (tegen hooibalen en stalbeuren leunende) houding het goed doet bij veel vrouwen? Hoewel hij qua innerlijk wel meer onzeker lijkt dan hij op het eerste oog overkomt.

Ik heb hetzelfde bij van die kindvrouwtjes, onschuldig knipperend met de oogjes en zich van de domme houdend, waar veel mannen tot mijn frustratie dan wel voor vallen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven