Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
woensdag 23 april 2025 om 13:42
Eens, bij Roel ook nog denk ik.Vlaginvaas schreef: ↑23-04-2025 13:10Allemaal de verkeerde weggestuuurd….in ieder geval Jan, Martijn en John.
Alleen bij Deedry zie ik de ‘kanshebbers’ nog.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
woensdag 23 april 2025 om 15:49
Precies. Ik moet eerlijk zeggen dat Roy in het begin ook wel overkwam als een praatjesmaker en ik vroeg me af of hij wel serieus was. Maar ik moet zeggen dat hij het echt wel probeert. Hij probeert gesprekken aan te gaan die dieper gaan dan 'mooi weer he' en hij probeert contact te zoeken met Deedry, hij maakt een fotoboekje in de hoop op een ingang.meisje85 schreef: ↑23-04-2025 09:07Ja, dat vind ik ook. En ik ben bij Sjoerd nog niet vergeten dat hij pas later met zijn kind op de proppen kwam, dat zegt mij toch ook wel iets over zijn diepgang. In de zin van dat het voor hem blijkbaar niet gek is om zoiets essentieels eerst gewoon een tijdje stil te houden, terwijl het toch iets is waar Deedry een bewuste keuze in mag maken en waarbij hij als vader toch ook verder nagedacht zou moeten hebben over de praktische uitvoering, zou je denken.
Tja, het is niet perse mijn type, maar ik vind wel dat hij echt zijn best doet om er achter te komen wie zij is en te laten zien wie hij is.
woensdag 23 april 2025 om 17:02
Helemaal eens! Ik vind Karin leuk en ook te leuk voor John. John vind zichzelf vooral erg leuk, geen idee waarom.
Ben ik de enige die denkt dat Julius juist valt op Myrthe? Ik zie niets tussen hem en Kylie, wat mis ik?
woensdag 23 april 2025 om 17:17
Nee, ik noemde het ook al. Ik heb het idee dat hij voor Myrthe valt en haar veel vrolijker, zorgzame en positiever vindt dan Kylie maar dat hij bang is dat ze op te onbekend terrein is. Myrthe benoemt dat zelf ook wel, dat er met Kylie meer gespreksstof is over koeien en paarden maar ja, dat is puur praktisch dus. Om het maar ergens over te hebben.
Ik zie hem vrolijk worden van Myrthe

woensdag 23 april 2025 om 17:36
woensdag 23 april 2025 om 17:39
Ja precies dit vind ik ook. Ik vind haar dus ook vermoeiend en zijïg, ze heeft constant zo'n huilerig gezicht en haar gedrag vind ik ook vervelend. Helemaal niet aantrekkelijk. Dan vind ik Karin een stuk aantrekkelijker maar die vind ik ook lastig. Die vrouw die hij wegstuurde vond ik de leukste en ook het beste bij hem passen.
woensdag 23 april 2025 om 18:29
woensdag 23 april 2025 om 20:23
Ik krijg bij Eileen steeds meer het gevoel dat je het bij haar nooit goed kunt doen. Zondag op de tractor had ze het ook tegen John alweer dat ze ook een andere kant heeft en dat ze ook los en leuk kan zijn.
Laat het dan zien! Als je 1 Karin al niet aankunt, hoe wil je dat straks doen dan bij familiefeestjes of onder vrienden? Elke keer als je te weinig aandacht krijgt/het gevoel hebt dat je niet ‘gezien’ wordt weer dat pruillipje opzetten?
Ik gok dat het zowel met Eileen als Karin niets wordt. Maar ik denk dat John met Karin in ieder geval een leukere citytrip heeft.
Laat het dan zien! Als je 1 Karin al niet aankunt, hoe wil je dat straks doen dan bij familiefeestjes of onder vrienden? Elke keer als je te weinig aandacht krijgt/het gevoel hebt dat je niet ‘gezien’ wordt weer dat pruillipje opzetten?
Ik gok dat het zowel met Eileen als Karin niets wordt. Maar ik denk dat John met Karin in ieder geval een leukere citytrip heeft.
woensdag 23 april 2025 om 20:47
Geweldig hè, dan heet je Eileen en ga je naar eierboer John. Alleen daarom moet het al wat worden.
Ik heb de tranen niet gezien. Ik loop een aflevering achter denk ik.
Karin doet veel leuker, is makkelijker in de omgang, maar denk dat Eileen best leuk is maar niet op haar gemak. Hele mooie vrouw trouwens, mooi haar ook.
Ik heb de tranen niet gezien. Ik loop een aflevering achter denk ik.
Karin doet veel leuker, is makkelijker in de omgang, maar denk dat Eileen best leuk is maar niet op haar gemak. Hele mooie vrouw trouwens, mooi haar ook.
woensdag 23 april 2025 om 20:58
Nee, ik denk juist met Eileen omdat ze dan 1 op 1 zijn. Ik denk dat juist Karin goed gedijt in een gezelschap maar "moeilijker" als het een 1 op 1 tripje is. Bij Eileen andersom, haar vind ik meer een type om zoveel mogelijk 1 op 1 te doen.Anaïs schreef: ↑23-04-2025 20:23Ik krijg bij Eileen steeds meer het gevoel dat je het bij haar nooit goed kunt doen. Zondag op de tractor had ze het ook tegen John alweer dat ze ook een andere kant heeft en dat ze ook los en leuk kan zijn.
Wat je daarboven schrijft zou inderdaad wel kunnen, hoe is dat straks onder vrienden of bij familiefeesten met een hoop gelach, slap gelul en grapjes. Ik kan me voorstellen dat Karin zich daar meer op haar gemak zou voelen dan Eileen.
woensdag 23 april 2025 om 21:37
woensdag 23 april 2025 om 21:57
woensdag 23 april 2025 om 22:34
Ik vond het ook best saai.
Roy is erg knap en lijkt me aardig. Of hij echt leuk is weet ik nog niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in