Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1068 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Vlaginvaas schreef:
23-04-2025 13:10
Allemaal de verkeerde weggestuuurd….in ieder geval Jan, Martijn en John.
Eens, bij Roel ook nog denk ik.
Alleen bij Deedry zie ik de ‘kanshebbers’ nog.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
meisje85 schreef:
23-04-2025 09:07
Ja, dat vind ik ook. En ik ben bij Sjoerd nog niet vergeten dat hij pas later met zijn kind op de proppen kwam, dat zegt mij toch ook wel iets over zijn diepgang. In de zin van dat het voor hem blijkbaar niet gek is om zoiets essentieels eerst gewoon een tijdje stil te houden, terwijl het toch iets is waar Deedry een bewuste keuze in mag maken en waarbij hij als vader toch ook verder nagedacht zou moeten hebben over de praktische uitvoering, zou je denken.
Precies. Ik moet eerlijk zeggen dat Roy in het begin ook wel overkwam als een praatjesmaker en ik vroeg me af of hij wel serieus was. Maar ik moet zeggen dat hij het echt wel probeert. Hij probeert gesprekken aan te gaan die dieper gaan dan 'mooi weer he' en hij probeert contact te zoeken met Deedry, hij maakt een fotoboekje in de hoop op een ingang.
Tja, het is niet perse mijn type, maar ik vind wel dat hij echt zijn best doet om er achter te komen wie zij is en te laten zien wie hij is.
MarindaH schreef:
23-04-2025 10:02
Ik vind Eileen dus heel vermoeiend met haar passief agressieve gedrag en dat zijïge... Benieuwd waar hij uiteindelijk voor kiest! (gaat sowieso doodlopen denk ik)
Helemaal eens! Ik vind Karin leuk en ook te leuk voor John. John vind zichzelf vooral erg leuk, geen idee waarom.

Ben ik de enige die denkt dat Julius juist valt op Myrthe? Ik zie niets tussen hem en Kylie, wat mis ik?
Citterio schreef:
23-04-2025 17:02
Helemaal eens! Ik vind Karin leuk en ook te leuk voor John. John vind zichzelf vooral erg leuk, geen idee waarom.

Ben ik de enige die denkt dat Julius juist valt op Myrthe? Ik zie niets tussen hem en Kylie, wat mis ik?
Nee, ik noemde het ook al. Ik heb het idee dat hij voor Myrthe valt en haar veel vrolijker, zorgzame en positiever vindt dan Kylie maar dat hij bang is dat ze op te onbekend terrein is. Myrthe benoemt dat zelf ook wel, dat er met Kylie meer gespreksstof is over koeien en paarden maar ja, dat is puur praktisch dus. Om het maar ergens over te hebben.

Ik zie hem vrolijk worden van Myrthe :)
Ik heb het idee dat Julius Kylie het aantrekkelijkst vindt, maar omdat hij haar niet kan peilen het niet aandurft, want hij durft het zelf ook nog niet zo goed aan te geven.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
MarindaH schreef:
Ik vind Eileen dus heel vermoeiend met haar passief agressieve gedrag en dat zijïge... Benieuwd waar hij uiteindelijk voor kiest! (gaat sowieso doodlopen denk ik)
Eindelijk iemand die dat ook heeft met Eileen!
MarindaH schreef:
Ja precies dit vind ik ook. Ik vind haar dus ook vermoeiend en zijïg, ze heeft constant zo'n huilerig gezicht en haar gedrag vind ik ook vervelend. Helemaal niet aantrekkelijk. Dan vind ik Karin een stuk aantrekkelijker maar die vind ik ook lastig. Die vrouw die hij wegstuurde vond ik de leukste en ook het beste bij hem passen.
Hier ook hoor, vind Eileen echt heel zijïg (fijn dat dit woord hier zijn plek heeft gevonden). Daar word je volgens mij helemaal niet energiek van.
Eileen vind ik ook heel dramatisch met haar: kan ik je even apart spreken.
En dan huilen.

Echt niet leuk en overdreven.
De meningen zijn hier maar ook op X erg verdeeld over Karin en Eileen. Grappig.
Ik vind Eileen goed om te doen en Karin een verschrikkelijk mens.
Sabine schreef:
23-04-2025 18:07
De meningen zijn hier maar ook op X erg verdeeld over Karin en Eileen. Grappig.
Ik vind Eileen goed om te doen en Karin een verschrikkelijk mens.
Dat is ook weer niet nodig, zo grof uitgedrukt...
Jemig, ‘verschrikkelijk mens’ nog wel….
Ik verschrikkelijk niet erger dan dramatisch, niet leuk, overdreven of niet knap. Het zijn allemaal negatieve meningen.
Nou nou, Karin kan je type niet zijn, maar het is niet nodig om zo grof over haar te spreken. Ze doet verder niets verkeerd ofzo he? En vergeet niet dat dit gewone mensen zijn die geen TV-ervaring hebben.
Citterio schreef:
23-04-2025 18:00
Eileen vind ik ook heel dramatisch met haar: kan ik je even apart spreken.
En dan huilen.

Echt niet leuk en overdreven.
Ik vermoed dat ze dit van de aanwezige crew zo moest aanpakken. Maar daar zullen wij niet achter komen.
Phlox24 schreef:
23-04-2025 18:29
Ik vermoed dat ze dit van de aanwezige crew zo moest aanpakken. Maar daar zullen wij niet achter komen.
Inclusief filmtranen? :roll:
Ik krijg bij Eileen steeds meer het gevoel dat je het bij haar nooit goed kunt doen. Zondag op de tractor had ze het ook tegen John alweer dat ze ook een andere kant heeft en dat ze ook los en leuk kan zijn.
Laat het dan zien! Als je 1 Karin al niet aankunt, hoe wil je dat straks doen dan bij familiefeestjes of onder vrienden? Elke keer als je te weinig aandacht krijgt/het gevoel hebt dat je niet ‘gezien’ wordt weer dat pruillipje opzetten?

Ik gok dat het zowel met Eileen als Karin niets wordt. Maar ik denk dat John met Karin in ieder geval een leukere citytrip heeft.
Geweldig hè, dan heet je Eileen en ga je naar eierboer John. Alleen daarom moet het al wat worden.

Ik heb de tranen niet gezien. Ik loop een aflevering achter denk ik.

Karin doet veel leuker, is makkelijker in de omgang, maar denk dat Eileen best leuk is maar niet op haar gemak. Hele mooie vrouw trouwens, mooi haar ook.
Yvonne komt trouwens ook altijd langs om bij boeren te gaan prikken. Goh, kan je echt niet geloven dat ze je leuk vinden? Denk je zo slecht over jezelf? Jee, wat naar voor je. En dan indringend kijken en hopen dat ze gaan huilen.
Anaïs schreef:
23-04-2025 20:23
Ik krijg bij Eileen steeds meer het gevoel dat je het bij haar nooit goed kunt doen. Zondag op de tractor had ze het ook tegen John alweer dat ze ook een andere kant heeft en dat ze ook los en leuk kan zijn.
Laat het dan zien! Als je 1 Karin al niet aankunt, hoe wil je dat straks doen dan bij familiefeestjes of onder vrienden? Elke keer als je te weinig aandacht krijgt/het gevoel hebt dat je niet ‘gezien’ wordt weer dat pruillipje opzetten?

Ik gok dat het zowel met Eileen als Karin niets wordt. Maar ik denk dat John met Karin in ieder geval een leukere citytrip heeft.
Nee, ik denk juist met Eileen omdat ze dan 1 op 1 zijn. Ik denk dat juist Karin goed gedijt in een gezelschap maar "moeilijker" als het een 1 op 1 tripje is. Bij Eileen andersom, haar vind ik meer een type om zoveel mogelijk 1 op 1 te doen.

Wat je daarboven schrijft zou inderdaad wel kunnen, hoe is dat straks onder vrienden of bij familiefeesten met een hoop gelach, slap gelul en grapjes. Ik kan me voorstellen dat Karin zich daar meer op haar gemak zou voelen dan Eileen.
Eileen is onzeker. Zij is wat rustiger van aard en ziet dat een vrouw die uitbundiger is meer aandacht krijgt. Daarom wil zij aan John laten weten dat ze ook heus wel zo kan zijn.
Jammer want dat heeft ze niet nodig. Ze is anders dan Karin en dat is prima.
En andersom wilde Karin afgelopen uitzending graag benadrukken dat ze ook echt wel een serieuze kant heeft en echt niet alles alleen maar op een lolletje laat uitlopen.

Bij John is de competitie op zijn sterkst voelbaar. Tegenovergesteld aan hoe het bij Roel gaat: oh, kies alsjeblieft die ander!
Ik vind Karin leuker dan Eileen maar in het totaal gezien vind ik dit seizoen weinig aan.

Ik denk wel dat asl Roy het niet wordt, hij zelf veel brieven/reacties gaat krijgen van vrouwelijke vrijgezelle kijkers
Mangogo schreef:
23-04-2025 22:26
Ik vind Karin leuker dan Eileen maar in het totaal gezien vind ik dit seizoen weinig aan.

Ik denk wel dat asl Roy het niet wordt, hij zelf veel brieven/reacties gaat krijgen van vrouwelijke vrijgezelle kijkers
Ik vond het ook best saai.

Roy is erg knap en lijkt me aardig. Of hij echt leuk is weet ik nog niet.
Sabine schreef:
23-04-2025 18:19
Ik verschrikkelijk niet erger dan dramatisch, niet leuk, overdreven of niet knap. Het zijn allemaal negatieve meningen.

Er zit echt nog heel veel tussen 'niet aardig' en 'verschrikkelijk'.
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven