Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
vrijdag 23 mei 2025 om 19:13
Dat denk ik ook, en dat zij daar het meest pijn van heeft van hen tweeën.
Hij kwam wat mij betreft niet verliefd over.
Maar wie weet.
Wat zou de verrassing van het seizoen zijn?
Als Roel er toch een relatie aan overgehouden heeft met Simone, denk ik.
Of als Karina toch Jan weer heeft geappt.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
vrijdag 23 mei 2025 om 19:13
Dat denk ik ook.
Of toch die Anita, die had het al uitgestippeld..
Maar dan zou hij zelf contact moeten hebben gezocht, of het programma, denk ik eerder.
Want niemand wist hoe het ging in de logeerweek.
Je kon't altaid nog bakker worre
vrijdag 23 mei 2025 om 19:19
Ik hoop eerlijk gezegd ook van niet, voor Eileen. In die vooruitblik weer zo'n nare uitspraak van John en wat zegt zij? "Wat lief". Ik zou het feit dat hij dit soort uitspraken blijft doen met twee handen aangrijpen om weg te wezen, want ik vrees dat het een groot gaslightingfestijn gaat worden. Ik krijg er in ieder geval de rillingen van. Waarschuwing voor het Dateverkeer, met toeters en bellen.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
vrijdag 23 mei 2025 om 19:21
vrijdag 23 mei 2025 om 19:22
Ik heb bij haar heel erg het gevoel dat zij zich gedraagt naar wat John wil.canis-felis schreef: ↑23-05-2025 19:19Ik hoop eerlijk gezegd ook van niet, voor Eileen. In die vooruitblik weer zo'n nare uitspraak van John en wat zegt zij? "Wat lief". Ik zou het feit dat hij dit soort uitspraken blijft doen met twee handen aangrijpen om weg te wezen, want ik vrees dat het een groot gaslightingfestijn gaat worden. Ik krijg er in ieder geval de rillingen van. Waarschuwing voor het Dateverkeer, met toeters en bellen.
vrijdag 23 mei 2025 om 19:48
Welke opmerking van John was dat?canis-felis schreef: ↑23-05-2025 19:19Ik hoop eerlijk gezegd ook van niet, voor Eileen. In die vooruitblik weer zo'n nare uitspraak van John en wat zegt zij? "Wat lief". Ik zou het feit dat hij dit soort uitspraken blijft doen met twee handen aangrijpen om weg te wezen, want ik vrees dat het een groot gaslightingfestijn gaat worden. Ik krijg er in ieder geval de rillingen van. Waarschuwing voor het Dateverkeer, met toeters en bellen.
vrijdag 23 mei 2025 om 19:49
Echt bizar wat er telkens weer uit zijn mond komt en waar niemand iets van zegt. Inderdaad deze opmerking ook weercanis-felis schreef: ↑23-05-2025 19:19Ik hoop eerlijk gezegd ook van niet, voor Eileen. In die vooruitblik weer zo'n nare uitspraak van John en wat zegt zij? "Wat lief". Ik zou het feit dat hij dit soort uitspraken blijft doen met twee handen aangrijpen om weg te wezen, want ik vrees dat het een groot gaslightingfestijn gaat worden. Ik krijg er in ieder geval de rillingen van. Waarschuwing voor het Dateverkeer, met toeters en bellen.

vrijdag 23 mei 2025 om 20:33
Dat zie ik helemaal niet zo; eerder andersom._CarmiggelT_ schreef: ↑23-05-2025 19:22Ik heb bij haar heel erg het gevoel dat zij zich gedraagt naar wat John wil.
vrijdag 23 mei 2025 om 23:38
Oh, dan heb ik het niet goed verstaan. Maar dan nog vind ik het een rode vlag. Hoe hij af en toe ook kijkt, brrr. Berekenend of zo, alsof het een project is i.p.v. een gelijkwaardige relatie.
Ik sla er ook wel op aan omdat het me aan een ex van me doet denken. Bij strubbelingen ging het altijd enkel en alleen over mijn "eigenschappen". Als hij dat ook zo mooi vooraf had benoemd, had me dat het een en ander aan ellende gescheeld

vrijdag 23 mei 2025 om 23:39
Interessant.
zaterdag 24 mei 2025 om 09:53
Zoiets zei hij ook al vlak na het keuzemoment.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in