Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Tavistock schreef:
23-05-2025 12:35
Ik zit niet op TikTok dus weet niet wat ze doet daar, maar is het voor haar bedrijf niet gewoon handig om daarop te zitten?
Dat is idd heel normaal.
Flashy schreef:
23-05-2025 16:48
Dat is idd heel normaal.
Volgens mij werd gedoeld op haar bijdragen daar, niet het feit dat ze op Tiktok zit.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Courage schreef:
23-05-2025 16:08
Ik denk niet dat John en Eileen nog samen zijn komende zondag.
Dat denk ik ook, en dat zij daar het meest pijn van heeft van hen tweeën.
Hij kwam wat mij betreft niet verliefd over.
Maar wie weet.

Wat zou de verrassing van het seizoen zijn?
Als Roel er toch een relatie aan overgehouden heeft met Simone, denk ik.

Of als Karina toch Jan weer heeft geappt.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Socie schreef:
23-05-2025 15:58
Ik denk echt dat het Anniek is. Die was zo idolaat van Jan (of het idee dat ze met een boer zou eindigen). Dorien zie ik niet zomaar teruggaan, die had echt wel over haar beslissing nagedacht.
Dat denk ik ook.
Of toch die Anita, die had het al uitgestippeld..
Maar dan zou hij zelf contact moeten hebben gezocht, of het programma, denk ik eerder.
Want niemand wist hoe het ging in de logeerweek.
Je kon't altaid nog bakker worre
Courage schreef:
23-05-2025 16:08
Ik denk niet dat John en Eileen nog samen zijn komende zondag.
Ik hoop eerlijk gezegd ook van niet, voor Eileen. In die vooruitblik weer zo'n nare uitspraak van John en wat zegt zij? "Wat lief". Ik zou het feit dat hij dit soort uitspraken blijft doen met twee handen aangrijpen om weg te wezen, want ik vrees dat het een groot gaslightingfestijn gaat worden. Ik krijg er in ieder geval de rillingen van. Waarschuwing voor het Dateverkeer, met toeters en bellen.
Jan zei "toch weer contact opgenomen", dan zou ik denken dat het om een van de dames gaat die zelf weg is gegaan. Maar ik zou het kansrijker en daarom leuker vinden als het Annick is. Ook al zag ik tijdens de logeerweek de match niet zo.
canis-felis schreef:
23-05-2025 19:19
Ik hoop eerlijk gezegd ook van niet, voor Eileen. In die vooruitblik weer zo'n nare uitspraak van John en wat zegt zij? "Wat lief". Ik zou het feit dat hij dit soort uitspraken blijft doen met twee handen aangrijpen om weg te wezen, want ik vrees dat het een groot gaslightingfestijn gaat worden. Ik krijg er in ieder geval de rillingen van. Waarschuwing voor het Dateverkeer, met toeters en bellen.
Ik heb bij haar heel erg het gevoel dat zij zich gedraagt naar wat John wil.
canis-felis schreef:
Welke opmerking van John was dat?
canis-felis schreef:
Echt bizar wat er telkens weer uit zijn mond komt en waar niemand iets van zegt. Inderdaad deze opmerking ook weer :facepalm:
Heb het even opgezocht. Neem aan dat jullie bedoelen dat hij zegt "ik heb nog niet echt eigenschappen gevonden waarvan ik denk, daar moet aan gesleuteld worden".
Hahahahaha hoe kriiijjjg je het je bek uit zeg...
_CarmiggelT_ schreef:
23-05-2025 19:22
Ik heb bij haar heel erg het gevoel dat zij zich gedraagt naar wat John wil.
Dat zie ik helemaal niet zo; eerder andersom.
Karrota schreef:
23-05-2025 19:48
Welke opmerking van John was dat?
Dat er nog wat eigenschappen zijn waaraan gesleuteld kan/moet worden.
Karrota schreef:
23-05-2025 19:56
Heb het even opgezocht. Neem aan dat jullie bedoelen dat hij zegt "ik heb nog niet echt eigenschappen gevonden waarvan ik denk, daar moet aan gesleuteld worden".
Oh, dan heb ik het niet goed verstaan. Maar dan nog vind ik het een rode vlag. Hoe hij af en toe ook kijkt, brrr. Berekenend of zo, alsof het een project is i.p.v. een gelijkwaardige relatie.

Ik sla er ook wel op aan omdat het me aan een ex van me doet denken. Bij strubbelingen ging het altijd enkel en alleen over mijn "eigenschappen". Als hij dat ook zo mooi vooraf had benoemd, had me dat het een en ander aan ellende gescheeld :P
Pimpelmeesje87 schreef:
23-05-2025 20:33
Dat zie ik helemaal niet zo; eerder andersom.
Interessant.
Karrota schreef:
23-05-2025 19:56
Zoiets zei hij ook al vlak na het keuzemoment.
Het was een dodelijk saai seizoen maar ik kijk reikhalzend uit naar morgen.
Op 14 juli weer B&B Vol liefde, ik kijk uit naar reuring haha.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven