Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Aflevering van de citytrips

Gelijk Wietse en Neeltje!!!!

Eerste keer vakantie met vrouw: ahhhhhhhh. Leuk voor Wietse dat ie voor het eerst gaat; met een vrouw en met de vliegtuig.

Hahahahaahha!!! Peter rijdt de bagagekoffer met Hanneke voorop. Wat een superleuk stel!!

The farmer couple Nou, dank je wel zeg.

"Om de romantiek aan te wakkeren" Lees, hopen dat de stellen keihard met elkaar gaan rampetampen

Oe!!!!!!! Welke kant van het bed; dus zij hebben nog niet samen geslapen?? Schandalig

Ja dus, wordt gelijk bevestigd door Astrid.

Whahahahahahaha!!! Peter ligt lekker met zijn benen wijd in bad

Ohhhhh, bubbels

"Ik heb je wel gemist Peter. Ja, daarom liggen we hier in Riga" Peter, je wilt haar gewoon neuken

Trouwens, het bed/de kamer ziet er echt fantastisch uit!!

Wow! Wietse en Neeltje hebben rozenblaadjes op bed

Is Wietse nog nooit op vakantie geweest ofzo???? Of alleen met paps en mams op de camping in Frankrijk?? Hij lijkt wel wereldvreemd.......

Ohhhh, die mozaikramen van het hotel van Jos en Dycke. En de kamer Prachtig!!!

En toe maar, Hans en Audrey ook een mooie kamer+prachtige bed De KRO heeft goed zijn best gedaan en het is ook echt geslaagd.

Audrey vraagt of het goedgekeurd is (ik neem aan de kamer, maar misschien bedoelde ze het bed.....) En daarna zei ze dat de gordijnen ook dicht kunnen...... Volgens mij heeft Audrey iets in gedachten

Wat een boer kent, vreet ie niet he??

"Valt best mee" Hoppa, naar binnen gieten dan.

Oef, geef mij maar een vent die ook wat groenten eet.... Verschrikkelijk. Nee, een man moet wel normaal eten.

Whahahahahaha!! Wietse houdt de deur niet voor haar open bij het verlaten van het hotel, maar gelukkig maakte hij dat goed bij de auto.

Wietse kan geen Engels......

Ah gos, Wietse is hartstikke verliefd en laat dat wel merken aan Neeltje

*krijgt hier plaatsvervangen kriebels in de buik*

High tea; leuk!!!!!

Ahhhh, Wietse wilt het liefst het zo dicht mogelijk bij Neeltje zijn; wat lief

Neeltje heeft wat meer tijd nodig, dat kan.

Hmmm, ik herken dat gedrag van Neeltje wel.....

Jos en Dycke zijn zo op elkaar, dat ze gaan twijfelen of alles wel echt is. Kan me dat wel voorstellen.

Een en al romantiek. De liefde spat gewoon van mijn beeldscherm af!!!!!

Het is fantastisch om zo'n verliefd stel te hebben en het ziet eruit dat het wel blijvertje is. Ondanks :puke: Jos. Blijf hem wel een gladjakker vinden.

Saaaaaaaaaai het kajakken. Kom op, spanning en sensatie. Speeksel uitwisslen stoute blikken willen we!!!!!

Ik hoop dat Wim vanavond een "stijve spier" voor je heb Astrid

Vastpakken=neuken

Ahhhh, dat is superleuk en romantisch; een ritje met de koets.

En wat gaan we wensen? Natuurlijk eeuwige liefde, gezondheid en geluk!!!!!

Wim is een vuilnisvat

Ahhhhh, dat is wel weer leuk en het heeft wat: samen afhaal Chinees eten.

Oh, dat had ik niet verwacht van Peter; dat ie het toch probeert te eten. Hollandse pot is saaaaaaaaaaai!!!!

"Neeltje wijdt Wietse in met een nieuw fenomeen" Dachten jullie ook wat ik dacht

Ah, Wietse heeft er wel zin in.

Whahahahahahaha!!! Neeltje heeft flink wat bier nodig

Oef, beetje arrogant van Neeltje dat ze ervan is uitgegaan dat ze zou winnen....

Woehahahahahahahahah!!!!! Een zoen!!!!!

Black balsem??? Klink heftig.

Whahahahaha, wat een grappige scene

Whahahahahahahaha!!!! Die Wim

Brrrr......Een halfnaakte Hans is niet zo goed voor mijn maag.

Goed geslapen??? Geen sex gegeven Audrey??? Whahahaha, ben nogal sexueel gericht denk ik

Oef, Peter in boxershort.....brrrrrr.

Ohhhhh, Hanneke verwachtte wat, maar Peter voelde de alcohol zitten hihi.

Ahhhh, Wim en Astrid zijn leuk

Pittige woorden Hans.... Hij wilt wat tegengas en ja, Audrey is wat liefjes en meegaand. Hmm, ik vraag me af wat Hans specifiek bedoel.... Wilt ie een stoerdere/brutalere vrouw? Of wilt ie iemand die wat meer op de voorgrond treedt. Mischien denkt ie wel dat hij de kar de hele tijd trekt.

Wat een zwaar gesprek.

Whahahahahahaha!!!! Die vrouw, grappig.

En dat zegt wel wat, dat anderen hun liefde zien en dat ze gewoon stralen. Lief!!!!

Ahhhhhh, Lady en de Vagebond scene Elkaar hapjes voeren.

DE Toekomst, poef! Daar moet nog een keer goed over gepraat worden, ooit.

Neeltje wilt wel heel snel samenwonen!!! Voor iemand zoals Wietse gaat dat veel te hard joh!!!

Wel romantisch zeg tussen dat gras, ik krijg er kriebels van.

Pffff, Neeltje pusht een beetje teveel....

Hmm, wat heeft samenwonen met 100% ervoor gaan te maken?? Denk dat Neeltje een beetje te hard van stapel loopt.

Hmm, ik zie gewoon aan Neeltje dat ze het moeilijk heeft om toe te geven aan haar gevoelens. Ze durft Wietse amper (lang) aan te kijken.

Whahahahaha!!! Peter is gelijk bang dat Hanneke de trouwbevlieging krijg : "Ik ga nooit voor de bijl"

Ahhhh, wat een lief gesprekje op het eind

Awwwwww, die scene van Jos en Dycke Met name het moment dat de tranen in de ogen van Dycke springen; want toen ging ik ook

Zo, dat was 1 aflevering

Dan nog de weddenschap van hoelang Neeltje en Wietse bij elkaar blijven:

Friezinnetje= na de citytrip

Lovestar= na de citytrip maximaal 6 maanden

Toet+Tinkeldel=halverwege citytrip

Nostradame+Chardonnay+AgentL= liefdesbaby

Misschicken= tot aan de citytrip

JoBC= tijdens citytrip of vlak daarna

odi=tot na de citytrip (verder met Iris)

Na DWDD kan staan deze nog:

Lovestar= na de citytrip maximaal 6 maanden

Nostradame+Chardonnay+AgentL= liefdesbaby

odi=tot na de citytrip (verder met Iris)
Alle reacties Link kopieren
He Lovestar: De weddenschap ja! haha er zijn nog een paar in de race voor de hoofdprijs

Je hebt het weer prachtig en bondig geschreven de hele aflevering.
Dank je wel Friezinnetje Heb me in ieder geval erg mijn best op gedaan en lekker ongezouten mijn mening gegeven

De laatste aflevering van de reunie komt eraan
De reunie!!!!!

die trui van Astrid. Dat kan echt niet hoor!!!

:puke: het gaat de hele tijd goed met Astrid (en Wim). Wordt nu onderhand wel een beetje moe van dat antwoord.

Ahhhh, wel leuk om die 1e ontmoetingen terug te zien

Brrrrr, kreeg net een rilling+kippenvel van de psycho/puppyogen van Hans..... Dat is gelijk het eerste wat me opviel. Ik vind dat nu toch echt minder van hem. Hmm, bedenk me opeens dat dat vooral was in de eerste afleveringen, later had hij die ogen minder.

De rode laarsjes van Yvon zijn echt keigaaf!!!!

Ja duh, anders komen ze niet hand en hand aanlopen als het niet dik aan was. Je gaat ook niet half op elkaars schoot zitten en handje vasthouden als het over was.

Ohhhhh, leuk hoor dat terugblikken

Er werd wel heel wat afgekust

Ik had stiekem "per ongeluk" een keer een kus geplant midden op de mond..... Alleen om de reactie te checken

Wim is zo schattig met zijn rode koontjes

oooo, die stiltes van Wietse. Dat was gewoon te ...... (kan niet eens omschrijven) om aan te zien, laat staan horen

Whahahahahahaha!!! Hans met zijn friet

Leuk!!!!!!!!!!! De andere 5 boeren!!!!! Daar heb ik nou echt zin in om hen terug te zien en hoe en wat te horen

Iehw!!!!!!!! Kust die ene boer nou Audrey en dus ook de andere vrouwen??? Ik had heel snel mijn hand rechtuit gestrekt uitgestoken.....

Droog koekje of appeltaart

OMG Richard met Ruchama.... Of hoe hij het uitsprak. Continu verkeerd

Awwwwwwwwwwwwwwwwwww *smelt*

Richard heeft zijn vrouw gevonden. En zo te zien ook een hele leuke vrouw. En wauw, blijkbaar liefde op het eerste gezicht

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!

Richard wordt vader!!!!!!!! Ik ben buiten mijn zinnen.........

Wat een fantastisch nieuws!!!!

Onze eigen "bamischijf"

En Frits De 11e boer.Lief hoor.

Awww, wel eerst een kusje voor een snoepie

Als ik Marieke al zie :puke:

Whahahahahahaha!!! Neeltje had haar hele kledingkast meegenomen. Valt me nog mee, dat ze geen vrachtwagen had laten aanrukken

Ik heb precies dezelfde koffer, maar dan in zuurstokroze

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!! *gaap*

Ohhhhh, die Marieke bij de terugblik van het keuzemoment..... Toen ze over haar lelijk gestifte lippen likte :puke: puke: :puke:

Hanneke ziet er stukken beter uit.....Misschien heeft ze advies en tips gekregen nav de uitzendingen.

Oef, trap na van Jos richting Marieke (dat verdiend ze), maar toch. Het siert hem niet echt. Maar ja, het is wel de waarheid (en die is soms hard)

Alweer saaaaaaaaaaaaaaaaaai!!

Nog steeds saaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!!!

Jeeez, wat een flutaflevering.

He he, eindelijk weer wat leuks: de openbaring (of juist (nog) niet) van gevoelens.

"Jij bent een schatje. Ja, jij ook. Dat weet je" Hmmm, toen broeide er wat tussen Hans en Audrey.

Oef, het "pijnlijke" moment. Au............. Nu ik het weer kijk, voel ik weer de minachting voor Hans :puke: Dat ie niet direct eerlijk was geweest. Net als Jos. Die is ook :puke: maar hij had ten minste wel de lef!!

Awwww, Astrid en Wim Toch heel mooi gegaan dat moment.

:puke: openbaring Jos. Zoooooo glad, vies en brrrrrrrr.....

:puke: Hans.

:puke: alsof de stemming er nu beter van werd...... Hypocriet

Ahhhh, mooie scenes van Jos.

Heeft Astrid kinderen??? Of mis ik wat?? Huih??

Oke, dat wordt weer saai. Terugkijken op schoonfamilie. *gaap*

Ah, het ziet eruit alsof Wietse en Neeltje een middenweg gevonden hebben. Neeltje wacht, niet van harte, maar ze wacht.

HALLO!!!!!!!!! Na 2 weken samenwonen; dit is zijn eerste relatie. Logisch dat het te snel voor hem gaat.

Maar Wietse wilt wel samenwonen, dat is te zien aan de blik die hij geeft aan Neeltje. Hij is helemaal in

Poeh, een feestje geven waar 30 vrijgezelle vrouwen op afkomen.... Mij niet gezien. Je kan niet alle vrouwen de aandacht geven en leert ook niet alle vrouwen voldoende kennen.

Weer saaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!

Wel weer leuke verzameling van scenes.

Jeeeeeeeez, 2 afleveringen achter elkaar+de nodige commentaar. Wat een bevalling
Je hoeft geen samenvatting te geven van wat je allemaal gezien hebt hoor, dat hebben we zelf namelijk ook gezien
Voor mij wel Lovestar, ik vind het juist leuk!
sjezus... doe 'es normaal...
Uhh, het is niet een samenvatting hoor, maar mijn commentaar. Maar je hoeft het ook niet te lezen he????
Ach ja, als je alle commentaar onder elkaar zet wat je post tijdens een aflevering, dan krijg je ook dit

Maar goed, nogmaals; alleen lezen als je zin heb
En nog heb ik moeite om Neeltje te geloven, ook na het zien van DWDD. Dat je moeite hebt met jezelf blootgeven voor camera's, kan ik me voorstellen. Maar zeg dan niet twee totaal verschillende dingen! Zeg dan gewoon dat je nog wat terughoudend bent ofzo.. Maar nee, mevrouw is niet verliefd, duwt Wietse van zich af in Belfast omdat ze ruimte nodig heeft, maar vindt hem wel schattig en moet binnen nu en twee weken bij hem intrekken! (Had ze soms al een feestje gepland op de boerderij??)

Ik vond Dycke er bij DWDD nog vermoeider uitzien dan in de laatste aflevering! Houdt Jos haar de hele nacht wakker?
Die is natuurlijk helemaal zenuwachtig om dat ze misschien nog wel meer kadootjes krijgt. Het is tenslotte december.

Denk dat ze toch beter met Sinterklaas had kunnen daten.

Maar dat terzijde
Nou, ik geloof nog steeds helemaal niks van Neeltje, die spoort echt niet volgens mij.. Is media-geil.....

Die wou gewoon 'winnen', en dat zei ze ook letterlijk, kan ze er nu wel heel hard om lachen..."Heb ik dat echt gezegd??" Ja dus...

Ze heeft vooral het beste voor met zichzelf.... en zeker niet met Wietse, die wandelende testosteron-bom had beter voor Iris kunnen gaan... sukkel...
Ik vind het zo sleezy van mezelf, maar steeds als ik Jos en Dycke zie schiet ik vol. De passie straalt er echt vanaf.

Neeltje, tsja, ik denk dat zij gewoon heel graag wíl dat het wat wordt met Wietse, en op die boerderij, het uitzicht op een overzichtelijk leven in een voor haar wellicht wat rommelige periode. Dat komt altijd in me op als ik haar zie op tv. Maar oprecht gevoel voor Wietse, nee, dat zie ik totaal niet. Ze zal zelf misschien heilig geloven dat het wel zo is, maar ik geloof het niet. Zij en Wietse moeten gewoon flink van bil gaan, een paar maanden, een leuke tijd hebben. En dan gaat het uit en moet Wietse na een poosje die andere vrouw bellen. En maar hopen dat zij het nog een kans wil geven.

Bij Peter en Hanneke kan ik me weinig voorstellen. Hoewel... Ik weet het gewoon niet.

Astrid en Wim passen heel goed bij elkaar. Dat zag ik bij de eerste aflevering al, ik wist dat zij het moest worden.

Maar ja, haha, dat gevoel had ik bij Hans en dat andere meisje , dat hij als tweede wegstuurde, ook. Hoe heet ze nou? Hoe dan ook had ik bij haar een beter gevoel, aanvankelijk, als het op matchen met Hans aankwam.

xx lisa.
Heb net DWDD gekeken op uitzending gemist, ik blijf me verbazen over Wietse en Neeltje. Of nee, eigenlijk gewoon alleen maar over Neeltje, ik geloof haar nog steeds niet. Ze zal wel een veilig iets even zoeken, en Wietse is natuurlijk zo stabiel als wat, die wijkt niet af van de rechte lijn en als hij dat wel zou willen, dan zegt hij dat niet.

Jos en Dycke begin ik wat meer te geloven, al blijft het wel erg gezapig allemaal.

Hanneke en Peter zijn echt het leukst, ik ga nog even dat fragment terug zoeken dat Yvon gezegd heeft 'Dat wordt ze!'
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Lovestar schreef op 01 december 2009 @ 11:39:

Ach ja, als je alle commentaar onder elkaar zet wat je post tijdens een aflevering, dan krijg je ook dit

Maar goed, nogmaals; alleen lezen als je zin heb Jij doet nu net alsof het allemaal negatief en saai is. Dat valt ook wel mee hoor. Lekker makkelijk om alles zo af te branden en af te zeiken zeg. Ik lees echt bijna niets positiefs.

Kijk dan niet, als je het allemaal saai en duf en om te kotsen vindt.
En bovendien vind ik het ook wel normaal dat Hanneke er in de uitzendingen op de boerderij anders uitzag. Als je de hele dagen aan het helpen bent, heeft het geen zin om opgetut en strak in de make up te gaan.

Dat ze nu voor deze tv uitzending aandacht voor haar uiterlijk had, is toch logisch? Denk dat ze er nomaal ook leuker uitziet als ze op school aan het lesgeven is, maar op die boerderij boeit dat allemaal minder.
verkeerde topic
Dat nieuwe winterseizoen trouwens, wordt dat nu opgenomen of moeten we nu anderhalf jaar wachten?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Heb het nog niet kunnen vinden. Wil trouwens steeds die filmpjes kijken over hoe goed ze elkaar al kennen, maar die doen het niet
quote:Bonny82 schreef op 01 december 2009 @ 13:51:

ik blijf me verbazen over Wietse en Neeltje. Of nee, eigenlijk gewoon alleen maar over Neeltje, ik geloof haar nog steeds niet. Ze zal wel een veilig iets even zoeken, en Wietse is natuurlijk zo stabiel als wat, die wijkt niet af van de rechte lijn en als hij dat wel zou willen, dan zegt hij dat niet.

Dat heb ik dus ook. Ik vind haar nog steeds schijnheilig. Ze kan zich niet zo goed uiten voor de cameras?! Ze liet het nooit na om voor de camera's haar afkeuring voor Wietse te laten merken: 'heb je nooit een muziekje aan? Ga je niet op wintersport?' Heeft ze eigenlijk wel een baan uberhaupt? Of is haar levensinvulling Wietse omturnen tot haar ideale bierzuipende, wintersportende man?

En diezelfde oorbellen en shirtjes in verschillende kleuren begonnen me ook de keel uit te hangen, ja sorry hoor.
Ik ga ook maar DWDD kijken straks. Hoewel.... ik zie jullie hier vooral roepen: 'hehe eindelijk worden onze vragen gesteld' maar wat de antwoorden nou zijn?? Blijkbaar waren de vragen interessanter dan de antwoorden :-D Dus ik heb eigenlijk niks gemist haha
quote:[message=4542782,noline]JoBC schreef op 01 december

Ik vond Dycke er bij DWDD nog vermoeider uitzien dan in de laatste aflevering! Houdt Jos haar de hele nacht wakker?

Nou dat vind ik dus ook.

Er is toch iets met die vrouw loos.

Zelfs al kijkt ze blij, dan nog is ze getergd.

En die vermoeide blikken, nee die liebe maakt een frau schoon,

echter dit geldt niet voor Dycke.

En kijk eens naar Jos :puke:

Een goeie haan is niet vet.!

Zo......dat lucht op.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Bonny82 schreef op 01 december 2009 @ 15:18:

Dat nieuwe winterseizoen trouwens, wordt dat nu opgenomen of moeten we nu anderhalf jaar wachten?

Dat wordt natuurlijk niet nu opgenomen, dan hadden we toch eerst de voorsteluitzening van de nieuwe boeren moeten hebben? Zodat er brieven geschreven zouden kunnen worden.

Ik denk dat we in oktober 2010 of zo de nieuwe boeren gaan zien, en dan n maand of 4 ? later de uitzendingen die in december2010/jan2011. zijn opgenomn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven