Entertainment alle pijlers

Breinbreker

13-04-2012 23:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een nummer. In het Frans gezongen. Door een man. En ik weet een woord: aujourd'hui. Dat wordt in het refrein twee keer achter elkaar gezongen.

Ik word gek dat ik het niet kan vinden. Google is niet mijn vriend
Ik moet denken aan Demain J'arrete van Ben L'oncle Soul
Patrick Bruel - Adieu ?

Linkje

Komt niet eens het woord aujourd'hui in voor, dus zal hem wel niet zijn...
Michel Fugain, c'est une bonne romance, d'une belle histoire. C'est une romance d'aujourd'hui
Beiden niet helaas.

Het gekke is: het is een redelijk bekend nummer. Het tweede aujourd'hui wordt overigens met een flinke uithaal gezongen.
Ninon

Hoe kwam je erop?
Le Bal Masqué??

Al gevonden dus
We zijn vorig jaar in Frankrijk geweest en hebben voor onderweg een playlist met Franse chansons gemaakt. Dit liedje staat toevallig al een paar weken op de repeatstand omdat ik 'm inmiddels uit mijn hoofd ken en ik het nogal stoer vind dat ik een Frans liedje mee kan zingen, ahum. Er staat een filmpje op you tube met de songtekst btw

Ik dacht bij jou post, dat moet 'm zijn.
O wat leuk! Bedankt in ieder geval. Ik zit er al de hele dag over te piekeren. Hoorde gister de instumentale versie, herkende het, maar wis alleen dat ene woord nig. En dat schoot niet op. Aan jou heeft een men wat!! :-)
Graag gedaan! Vind het leuk dat iemand anders ook enthousiast van dat liedje wordt. Inderdaad irritant als je het dan niet kan vinden. Veel plezier ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven