Entertainment alle pijlers

Brut - iemand die kijkt?

13-01-2021 22:13 99 berichten
Ik zag geen topic. Misschien kijkt er niemand :)

Ik probeer het gewoon. Iemand die kijkt? Wat vind je er van?

In een nieuwe post schrijf ik even over de uitzending van vanavond. Moet me even iets van het hart over een bepaald fragment.
Brut staat nu met een frietkar op verschillende plekken in de buurt.
Candy2020 schreef:
04-02-2021 15:47
Hij zei dat al zijn kinderen (zo noemde hij de koks) bij hem zouden komen werken?
Dat is 180 km verderop.
Zal de nieuwe eigenaar blij mee zijn, zijn voormalige sous-chef.
Nee hoor dat was ook in Limburg niet ver daar vandaan
Candy2020 schreef:
04-02-2021 17:23
Sergio heeft net als Hans ook een oude boerderij op het oog
https://www.pzc.nl/zeeuws-vlaanderen/se ... ing.com%2F
Ook lullig ellemieke woont in Knokke met de kinderen dacht ik ?
Elfje* schreef:
04-02-2021 18:42
Brut staat nu met een frietkar op verschillende plekken in de buurt.
Friet met iets speciaals?
Miss-Pippilotta schreef:
04-02-2021 18:44
Friet met iets speciaals?
Geen idee. Ben er niet geweest, veel te druk!
https://www.facebook.com/16686034467652 ... 969832893/

Zie hier de friet
Yildizlar schreef:
04-02-2021 18:44
Ook lullig ellemieke woont in Knokke met de kinderen dacht ik ?
Haar familie woont toch in Nederland dus ik denk dat zij ook wel hierheen zal verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Candy2020 schreef:
04-02-2021 17:19
In die aflevering zei hij van wel.
Tja je mag ontslag nemen en bij een ander (je ex baas) gaan werken toch?
Ik weet niet onder welke voorwaarden Beluga verkocht is, maar kan me voorstellen dat daar iets van een concurrentiebeding in staat, want als
Je al het personeel ineens weghaalt, lijkt me dat een fikse klap voor Servais.
Yildizlar schreef:
04-02-2021 19:04
https://www.facebook.com/16686034467652 ... 969832893/

Zie hier de friet
Grappig..
Ik las dit ook nog:
https://www.1limburg.nl/sterrenchef-met ... -provincie
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
04-02-2021 18:44
Ook lullig ellemieke woont in Knokke met de kinderen dacht ik ?
Hoezo is dat lullig? Het zal hooguit 15 kilometer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel mooi geworden. Eerlijk is eerlijk.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nou, prachtig inderdaad! Ik krijg zin om uiteten te gaan :kwijl:
Zeker mooi geworden.
Maar wat zijn ze inmiddels al lang dicht... dat is toch wel heftig voor zo’n zaak met deze kosten/lasten...

Die buurman vind ik lief...

Ook leuk om te zien dat een aantal van die echte topkoks goede vrienden zijn (meer vrienden dan echt concurrenten).
Ik was op tweede kerstdag wandelen in reymerstock en heb er toevallig friet gegeten omdat er verder in de buurt niks open was. Er was geen hond, een maand later staan er grote rijen (denk ook door het programma). Was heerlijk en echt wel anders dan van de frituur, daar niet van, maar sinds het zien van de serie heb ik zo'n afkeer van de man gekregen. Ik zou er nooit gaan eten.
Buurman Piet heeft hem er trouwens (niet heel bewust) bij gelapt maar dat laten ze niet zien in de uitzending haha

Sowieso als je in zo'n dorp gaat zitten is 'jullie bepalen niet wat ik ga doen' de absoluut verkeerde instelling. In die dorpen wordt ook verwacht dat je meehelpt met de vele evenementen en gebruiken. Dat zit er bij hem niet in.
Volgens mij zag ik vrijwel de hele garde van Beluga daar werken.
Hij heeft mazzel met deze tv afleveringen levert hem een lekker centje op en een hoop reclame voor zijn zaak in de middle of een gehucht.
Het zit hem ook flink tegen,eerst de bestemming,dan een nieuw dak van 4 ton,pop shop die sluiten moest,dan die stortbui en dan nog als kers op de taart covid19. Ben benieuwd hoe die verdere rechtszaak is afgelopen.
Neoflux schreef:
18-02-2021 08:30
Ik was op tweede kerstdag wandelen in reymerstock en heb er toevallig friet gegeten omdat er verder in de buurt niks open was. Er was geen hond, een maand later staan er grote rijen (denk ook door het programma). Was heerlijk en echt wel anders dan van de frituur, daar niet van, maar sinds het zien van de serie heb ik zo'n afkeer van de man gekregen. Ik zou er nooit gaan eten.
Buurman Piet heeft hem er trouwens (niet heel bewust) bij gelapt maar dat laten ze niet zien in de uitzending haha

Sowieso als je in zo'n dorp gaat zitten is 'jullie bepalen niet wat ik ga doen' de absoluut verkeerde instelling. In die dorpen wordt ook verwacht dat je meehelpt met de vele evenementen en gebruiken. Dat zit er bij hem niet in.
Hoe dan?

Ik krijg juist zin om een keer daar te gaan eten na de pandemie. Wat 'n mooie tent en wat 'n passie heeft die man voor zijn vak.
Laat die foodtruck maar deze kant op komen, dan zou ik ook zeker wat gaan afhalen.
Candy2020 schreef:
18-02-2021 11:34
Volgens mij zag ik vrijwel de hele garde van Beluga daar werken.
Hij heeft mazzel met deze tv afleveringen levert hem een lekker centje op en een hoop reclame voor zijn zaak in de middle of een gehucht.
Het zit hem ook flink tegen,eerst de bestemming,dan een nieuw dak van 4 ton,pop shop die sluiten moest,dan die stortbui en dan nog als kers op de taart covid19. Ben benieuwd hoe die verdere rechtszaak is afgelopen.
Hij valt waarschijnlijk ook buiten al die regelingen omdat hij in het kwartaal voor de lockdown geen inkomsten had.
Echt vreselijk moet dat zijn als je zoveel geld hebt geinvesteerd.
Hij had ook na die verkoop van Beluga lekker makkelijk kunnen gaan foodtrucken en rentenieren zonder z'n kapitaal op 't spel te zetten.
redbulletje schreef:
18-02-2021 12:10
Hoe dan?

Ik krijg juist zin om een keer daar te gaan eten na de pandemie. Wat 'n mooie tent en wat 'n passie heeft die man voor zijn vak.
Laat die foodtruck maar deze kant op komen, dan zou ik ook zeker wat gaan afhalen.
Hans wilde hem niet vertellen wat hij van plan was (met de verbouwing). Dus Piet is navraag gaan doen bij de gemeente waar Hans mee bezig was. Gemeente was verbaast omdat vergunningen dus nog niet rond waren en toen is de verbouwing plat gelegd.
Het zal er vast heerlijk zijn, maar ik vind zijn gedrag geen passie meer weerspiegelen maar erg vol van zichzelf. Hij zet zich constant boven iedereen, alsof hij wat 'meer' is. Hou ik niet zo van.
Candy2020 schreef:
18-02-2021 11:34
Volgens mij zag ik vrijwel de hele garde van Beluga daar werken.
Hij heeft mazzel met deze tv afleveringen levert hem een lekker centje op en een hoop reclame voor zijn zaak in de middle of een gehucht.
Het zit hem ook flink tegen,eerst de bestemming,dan een nieuw dak van 4 ton,pop shop die sluiten moest,dan die stortbui en dan nog als kers op de taart covid19. Ben benieuwd hoe die verdere rechtszaak is afgelopen.
Sorry hoor, maar bij zo'n gebouw wéét je gewoon dat er een hele grote kans op asbest is. Dat had ook echt wel uit een bouwkundige keuring naar boven moeten komen dus dat vond ik wel een beetje naïef van hem. Die pop-up was ook écht niet netjes zo vlak bij Beluga. Het enige wat misschien wel sneu is dat is corona ja.
https://belugalovesyou.com/

01
GEPEKELDE RUND
piccalilly | eidooier | gepofte ui
02
POMPOEN KOKOSSOEP
citroengras | rode peper
03
KABELJAUW
ras el hanout | kikkererwten | koriander | spicy wortel | couscous
04
WITTE CHOCOLADE
citrus | rood fruit compote

49 euro Wie heeft het al laten bezorgen?
Candy2020 schreef:
18-02-2021 16:53
https://belugalovesyou.com/

01
GEPEKELDE RUND
piccalilly | eidooier | gepofte ui
02
POMPOEN KOKOSSOEP
citroengras | rode peper
03
KABELJAUW
ras el hanout | kikkererwten | koriander | spicy wortel | couscous
04
WITTE CHOCOLADE
citrus | rood fruit compote

49 euro Wie heeft het al laten bezorgen?
Kikkererwten en couscous? Dacht dat ie Franse keuken deed. Zou daar dus echt op afknappen.
Candy2020 schreef:
18-02-2021 16:53
https://belugalovesyou.com/

01
GEPEKELDE RUND
piccalilly | eidooier | gepofte ui
02
POMPOEN KOKOSSOEP
citroengras | rode peper
03
KABELJAUW
ras el hanout | kikkererwten | koriander | spicy wortel | couscous
04
WITTE CHOCOLADE
citrus | rood fruit compote

49 euro Wie heeft het al laten bezorgen?
Dit is toch zijn oude tent nu van Servais ?
Brut172 krijgt wel 2 Michelen sterren!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
27-03-2021 23:02
Brut172 krijgt wel 2 Michelen sterren!

Zo, wat goed zeg! En dat met een dicht restaurant :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven