Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon verder gaan met wat ze voor Chateau meiland deden. Ondernemen. Met wisselend succes. Ze redden zich wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken maar ben halverwege in slaap gevallen :-$ . Vonden jullie het niet vreemd dat die baby gewoon op tafel werd gelegd en in de bank werd gezet zonder dat er iemand bij bleef? Daar verbaasde ik me nogal over.
Alle reacties Link kopieren
Roerdomp schreef:
27-12-2021 08:40
Gewoon verder gaan met wat ze voor Chateau meiland deden. Ondernemen. Met wisselend succes. Ze redden zich wel.

Er staat vast nog wel wat televisiewerk voor ze op de planken. Ze gaan toch nog a la Froger en Roelvink onder bijstandsniveau leven met de camera's erop?
En er wordt door John vast nog op wat andere ideeën gebroed. Een gans met gouden eieren zet je er natuurlijk niet zomaar uit.
Misschien gaan ze nog enorm scoren, of het dooft allemaal uit als een nachtkaars.
Ze zullen zich hoe dan ook wel redden.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
27-12-2021 09:08
Ik heb ook gekeken maar ben halverwege in slaap gevallen :-$ . Vonden jullie het niet vreemd dat die baby gewoon op tafel werd gelegd en in de bank werd gezet zonder dat er iemand bij bleef? Daar verbaasde ik me nogal over.
Ja, dat viel mij ook op. Had ik nooit gedurfd toen de kinderen klein waren.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
26-12-2021 18:45
Dat is echt niet waar!
Nou, vertel...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
27-12-2021 09:31
Er staat vast nog wel wat televisiewerk voor ze op de planken. Ze gaan toch nog a la Froger en Roelvink onder bijstandsniveau leven met de camera's erop?
En er wordt door John vast nog op wat andere ideeën gebroed. Een gans met gouden eieren zet je er natuurlijk niet zomaar uit.
Misschien gaan ze nog enorm scoren, of het dooft allemaal uit als een nachtkaars.
Ze zullen zich hoe dan ook wel redden.
Het kan prima nog gered worden, als John de Mol gewoon een oud en totaal afgeragd pand regelt waar de Meilandjes dan met veel gemopper en gedoe wat van moeten maken dan gaan de kijkcijfers zo weer door het dak. Een stuk beter dan dat saaie gedoe op hun kantoor.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
27-12-2021 09:08
Ik heb ook gekeken maar ben halverwege in slaap gevallen :-$ . Vonden jullie het niet vreemd dat die baby gewoon op tafel werd gelegd en in de bank werd gezet zonder dat er iemand bij bleef? Daar verbaasde ik me nogal over.
Klopt, ik vond dat ook heel eng, kind zal maar naar voren klappen en doorschuiven, zo face first op de vloer.. Is me wel vaker opgevallen, ook met claire, dat ze heel "los" is in de opvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
27-12-2021 09:08
Ik heb ook gekeken maar ben halverwege in slaap gevallen :-$ . Vonden jullie het niet vreemd dat die baby gewoon op tafel werd gelegd en in de bank werd gezet zonder dat er iemand bij bleef? Daar verbaasde ik me nogal over.
Het kindje lag ook los op de rand van het bed. Eng vond ik het
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ja, op de boot vond ik het er ook eng uitzien. Die wagen met baby stond los aan de rand van de boot, terwijl de familie op de bankjes zat. Het kan gezichtsbedrog zijn geweest, maar één onverwachte beweging en de baby zou in het water liggen, zo zag het eruit.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dit artikel, vind het eigenlijk nogal bot en grof.

https://www.ditjesendatjes.nl/ophef-in- ... e-de-deur/
Alle reacties Link kopieren
Vladimir schreef:
16-02-2022 16:58
Ik lees net dit artikel, vind het eigenlijk nogal bot en grof.

https://www.ditjesendatjes.nl/ophef-in- ... e-de-deur/
Nou inderdaad. Heel grof.
Zou het zelf zo'n licht in de duisternis zijn die slijter?
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben zich de laatste tijd nou niet écht populair/geliefd gemaakt. Uiteraard betekend dat geen vrijbrief om grof en bot terug te doen. Maar ik begrijp wel dat sommige mensen Meiland moe zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat van die slijter vind ik erg flauw.


De medewerkers van de kapsalon geef ik wel groot gelijk. Waar de één dik voor moet betalen, krijgen anderen gratis of voor een grijpstuiver omdat ze Meiland heten en een filmploeg bij zich hebben??

Nee hoor, met een bijstandsuitkering stap je überhaupt zo'n kapsalon niet binnen.
Het slaat ook nergens op want Martien is nota bene zelf kapper geweest. Hij had prima zelf de schaar ter hand kunnen nemen.

Er moest natuurlijk leuke tv gemaakt worden en ook voor een prikkie,, daar heeft niet iedereen trek in.

Het werken van Maxime bij een slijter in ruil voor flessen wijn.. daar zeg ik maar niet teveel over behalve dat dat lyrische 'wijnen, wijnen' van ze, onderhand een beetje treurig begint te worden.

Ik ga de uitzendingen overigens ook niet kijken.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
16-02-2022 23:00
Dat van die slijter vind ik erg flauw.


De medewerkers van de kapsalon geef ik wel groot gelijk. Waar de één dik voor moet betalen, krijgen anderen gratis of voor een grijpstuiver omdat ze Meiland heten en een filmploeg bij zich hebben??

Nee hoor, met een bijstandsuitkering stap je überhaupt zo'n kapsalon niet binnen.
Het slaat ook nergens op want Martien is nota bene zelf kapper geweest. Hij had prima zelf de schaar ter hand kunnen nemen.

Er moest natuurlijk leuke tv gemaakt worden en ook voor een prikkie,, daar heeft niet iedereen trek in.

Het werken van Maxime bij een slijter in ruil voor flessen wijn.. daar zeg ik maar niet teveel over behalve dat dat lyrische 'wijnen, wijnen' van ze, onderhand een beetje treurig begint te worden.

Ik ga de uitzendingen overigens ook niet kijken.
Nou, ik heb daar wel ernstig mijn twijfels bij hoor. Ik heb hem in de serie meerdere keren kappershandelingen zien doen, maxime kleuren, Erica knippen, Erica's moeder knippen, en dat zien er niet uit als iemand die ook maar enige ervaring heeft met kapperswerk. Niks ten nadele van Martien hoor, maar hier verwonderde ik mij echt over.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
16-02-2022 21:17
Ze hebben zich de laatste tijd nou niet écht populair/geliefd gemaakt. Uiteraard betekend dat geen vrijbrief om grof en bot terug te doen. Maar ik begrijp wel dat sommige mensen Meiland moe zijn.
Toch vind ik het gek, ze heeft enkel aangegeven dat zij hoofddoekjes een vorm van onderdrukking vind. Ok, de woordkeuze had tactvoller gekund maar ik vind het raar dat zij daar zo vreselijk op veroordeeld worden. Mensen blijven het racisme noemen terwijl het geen racisme is. Misschien is het de tijd waarin we leven, dat iedereen een beetje de weg kwijt is of zo, maar als je niet eens meer een mening mag hebben zonder daarop veroordeeld te worden is het toch best diep triest gesteld met de wereld hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vladimir schreef:
17-02-2022 14:16
Toch vind ik het gek, ze heeft enkel aangegeven dat zij hoofddoekjes een vorm van onderdrukking vind. Ok, de woordkeuze had tactvoller gekund maar ik vind het raar dat zij daar zo vreselijk op veroordeeld worden. Mensen blijven het racisme noemen terwijl het geen racisme is. Misschien is het de tijd waarin we leven, dat iedereen een beetje de weg kwijt is of zo, maar als je niet eens meer een mening mag hebben zonder daarop veroordeeld te worden is het toch best diep triest gesteld met de wereld hoor.
Het kwam op mij niet over als "enkel aangeven".
Ik ben echt voor een eigen mening en deze ook te uiten. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar laten we het wel respectvol houden. En dat laatste heb ik gemist bij hen. Pas toen samenwerkingen gestopt werden, kwam er een "excuus" vanuit Maxime.

Los daarvan, vind ik het al een tijd niet meer leuk om naar ze te kijken. Hoeft ook niet, doe ik ook niet. Maar als ik dan zo'n bericht lees zoals in de link hierboven, dan denk ik wel, ze slaan de plank compleet mis. Als je op bijstandsniveau leeft en je prioriteit is, hoe verdien ik geld om naar de kapper te gaan en aan wijn te komen .......
Alle reacties Link kopieren
Vladimir schreef:
17-02-2022 14:13
Nou, ik heb daar wel ernstig mijn twijfels bij hoor. Ik heb hem in de serie meerdere keren kappershandelingen zien doen, maxime kleuren, Erica knippen, Erica's moeder knippen, en dat zien er niet uit als iemand die ook maar enige ervaring heeft met kapperswerk. Niks ten nadele van Martien hoor, maar hier verwonderde ik mij echt over.

Je weet onderhand toch wel dat dat knullige, stuntelige en hysterische gedoe, gewoon geacteerd is hé?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
17-02-2022 20:56
Je weet onderhand toch wel dat dat knullige, stuntelige en hysterische gedoe, gewoon geacteerd is hé?
Ja absoluut, maar sommige dingen moeten wel goed gebeuren, zoals haren knippen of kleuren. Ik kan me niet voorstellen dat je dat moedwillig zou vernaggelen om je typetje maar voort te zetten. Maar misschien heb ik het mis hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven