Entertainment alle pijlers

Cold Feet, seizoen 8 (geen spoilers ajb)

22-02-2018 21:32 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste liefhebbers van Cold Feet,

Na jarenlang wachten was in 2016 seizoen 6 van Cold Feet eindelijk te zien en daarna seizoen 7.

In april 2019 is seizoen 8 gestart!
Vrijdagavond, NPO3, even voor elf uur 's avonds, of via NPO Start.

Update:
In april 2020 is seizoen 9 gestart!
Vrijdagavond, NPO, even over negenen 's avonds, of via NPO Start.

Geen spoilers alsjeblieft!

Voor de liefhebbers een linkje naar het topic over seizoen 6:
entertainment/cold-feet-seizoen-6-einde ... ges/350261
melaniev wijzigde dit bericht op 15-04-2020 00:21
Reden: Update 2020
26.43% gewijzigd
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
27-02-2018 23:00
The Borgias in het echt zijn na een korte en bloederige periode vermoord.
In Nederland is gestopt na seizoen 1. De Belgen zijn er mee verder gegaan.
Dat is niet helemaal waar. Paus Borgia is vergiftigd, Cesare ook, maar hij overleefde het. De macht van de Borgia's nam toen snel af en de vijand van Borgia, die werd vervolgens paus en nam de macht over. Cesare moest vluchten naar Frankrijk en ging het leger in. En hij is ook in de strijd gestorven. Lucretia heeft vier kinderen gekregen en is in het kraambed gestorven.

Ik heb net weer zitten kijken naar Cold Feet. Geweldige aflevering weer. Eigenlijk is het drama, en toch lig ik iedere keer weer dubbel van het lachen. Matt is inderdaad wel een heel bijzondere jongen, dat hij zo'n verdriet heeft van die abortus. Zou dat werkelijk voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
02-03-2018 15:05
Geen Belgen dus. Of geen Belgen die kijken naar koude voeten.

Hahaha.

Maar de CAST.
Hoe goed is die selectie.
Eens!

Nee, is nu meer drama dan vorig seizoen.
Eens!

Maar ik denk dat ze e.e.a. aan het opzetten zijn voor een vervolg.

Eens! Er schijnen meerdere schrijvers te zijn, dus alles klopt met vorige afleveringen en de voorgaande series. Ik dacht bijvoorbeeld: waarom drinkt Karen geen champagne op haar eigen feestje? Totdat het me weer te binnen schoot.

De aflevering waarin Rachel vervliegt (ik mag nietspoileren). Kwam hard aan.

Oepsie



Ik denk dat als je zeven seizoenen naar 'koude voeten' heb gekeken, het Rachelgebeuren geen spoiler meer is. Dat was een van de meest onverwachte wendingen die ik in een serie heb gezien. Ik moet er nu, zeventien jaar later, nog steeds van bijkomen :| .
melaniev wijzigde dit bericht op 09-03-2018 10:22
Reden: Typefoutje
0.11% gewijzigd
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
HALLO HAD IEMAND DIT NIET EERDER KUNNEN MELDEN
Jeeez afl 1 en 2 nu ook alleen maar terug te kijken op NPO start plus. Dikke doei. Ik gaat wel weer de illegaliteit in.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
02-03-2018 22:33
HALLO HAD IEMAND DIT NIET EERDER KUNNEN MELDEN
I know. Een beetje jammer van de NPO. Misschien duikt de serie binnenkort ook onaangekondigd op de Vlaamse zenders op...of op internet.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Heerlijke serie :) Maar vanavond slaan ze denk ik een weekje over?
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
02-03-2018 22:42
Heerlijke serie :) Maar vanavond slaan ze denk ik een weekje over?
Bij de NPO is het donderdagavond...
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Ah.. gemist dan.
Matt is toch jaren met Adam door de wereld gereisd?
Die zat toch overal en nergens. Ik weet het niet. De eerste aflevering van seizoen 6 heb ik gemist. Maar Adam en Matt waren vrienden en het verdriet van Adam na de dood van Rachel was intens.
Eerst een abortus omdat ze van haar eerste man misschien zwanger was en nog niet gescheiden. Toen de testikel die black en blue was geslagen met een squash-racket. Of toch een balletje. Dan niet zwanger kunnen raken. Wel zwanger worden en een geplande adoptie mag niet meer. Nieuw huis gaan kopen en Adam wil opeens zelf het kind niet meer als hij weduwnaar is. Besluit dan weer wel ervoor te gaan. Zijn vader deed het ook fout, maar helpt hem daarbij.
Karen haar vriendschap met de vader van Adam. Die beiden wel een lekkere neut lusten. Ramona die het met Pete doet. Is nu de assistente en belt nog steeds naar Spanje.

Ja, bijzonder hechte vriendenclub. Maar ik houd er maar op dat ze voor een nieuwe groep kijkers wat verhaallijnen moeten leggen. Pete heeft gekozen voor een vriendin van zijn vrouw. Schoonzus van Pete leert iemand kennen via internet.
Gaat opeens op reis. Maar mist het vliegtuig.

David is een sullige man. Ik vond die verwarring over vreemd gaan wel grappig.
Toen hij nog met 1e vrouw samen was. Toen ging hij vreemd met een wethouder. Eerst zag je al die fantasieën. Hij moet sympathieke egoïst spelen. Karen die kinderopvang wilde en op werk met de tweeling of Josh ging terwijl die een presentatie gaf. In UK is de allereerste bank gecrasht. David is financieel adviseur.
Hij kreeg toch uitnodiging van nieuwe klant, maar heeft nu een nieuwe baan.
De gebroken neus die geslagen is en toch weer niet. Cadeautje van man of toch weer niet.

Ik ken de Social Media van Brittannië niet, maar ik denk dat daar een grotere bron van inspiratie zit dan 10 Nederlandse vrouwenforum samen kunnen verzinnen.

N.B.: Geen angst voor spoiler, want niemand kan al die gebeurtenissen volgen.
TVT
O ja, ik heb het meteen op de avond van aflevering 1 gemeld. Ik had een vraag, maar niemand reageerde. Later wel en dat is opgelost. :)

Staat keurig in het topic SERIES.
Is het niet na Nieuwsuur op NPO? Was bij het begin de serie ook en toen nog VPRO of VARA. Zendtijd was anders verdeeld.

Nieuwe serie? #Forever op NPO3 en is terug te kijken. Geen idee waarover het gaat.
Inhakend op pubers.
Dol op deze serie, echter zie dat afgelopen do al derde aflevering was. Allen tot nu dus gemist van seizoen 7.
:jump: Morgen is er weer een aflevering. Ze gaan normaal altijd een stuk verder in het verhaal. (Zo was de tweeling van Karen een stuk ouder toen ze weer in beeld kwamen.)
Over flauw gesproken. Dat vond ik ook van de scene waarbij Adam weg rent voor een grote bal (geen spoiler!) die door de straten rolt. In een eerder seizoen.
Het sollicitatiegesprek met de jongeren vond ik weer wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
help! Ik kwam een paar weken geleden er pas achter dat cold feet weer was begonnen. Net te laat om de eerste aflevering van 15 februari terug te kunnen zien op NPO start. De afleveringen van 22 feb en 1 maart heb ik opgenomen maar nog niet gezien, want eerst moet ik die van 15 feb zien natuurlijk. Wie kan me helpen zodat ik de eerste aflevering alsnog kan zien?...
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
02-03-2018 18:58
Jaaa, die subtiele humor en woordgrappen, ze zijn erg goed in laten zien wat er niet gezegd wordt... zoals dat lachje van verstandhouding tussen Pete en nieuwe-collega-in-rolstoel bij dat lottoballetje :biggrin:

69!

Ik dacht trouwens dat Matthew vorig seizoen nog met die andere dochter van David en Karen, Ellie, ging, of vergis ik me?
Hmmm, dat is zo lang geleden, ik kan het me niet meer herinneren.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
07-03-2018 14:18
Het sollicitatiegesprek met de jongeren vond ik weer wel grappig.
Inderdaad!

Ik zet tegenwoordig maar een wekker, anders val ik in slaap voordat de aflevering is begonnen. Tot vanavond!

:popcorn:
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
MelanieV schreef:
08-03-2018 17:25
Inderdaad!

Ik zet tegenwoordig maar een wekker, anders val ik in slaap voordat de aflevering is begonnen. Tot vanavond!

:popcorn:
Max.Daffie zaterdag 17 februari 2018 20:15 (van de topic de luizenmoeder.)
Ik heb via deze link teruggekeken:
http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... _Feet.html
Kijken naar de aflevering. Kan online gekeken, maar beperkt. Kan je nu proberen op de vorige week. Is afhankelijk van provider.

Ik heb zin om vroeg te gaan slapen. :sheep: :sleep: :zzz:
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 09-03-2018 18:29
Reden: Zoek op alle programma's en kijk naar het laatse plaatje en klik er op. Enkele dagen terug te kijken. Daarna niet meer.
5.63% gewijzigd
MelanieV schreef:
08-03-2018 17:21
Hmmm, dat is zo lang geleden, ik kan het me niet meer herinneren.
Nee, hoor.
Pete zit samen met de ontslagen collega van zijn vrouw een Bingo te doen met houten balletjes.
Hij maakt grappen en trekt 87 "for a lifetime" maar niemand van de ouderen reageert.
Vervolgens laat hij 69 gaan nadat hij de levenslust van zijn publiek gadeslaat.
Richt zich op de collega in de rolstoel. (Uitleg verzin zelf maar.)
Daardoor wordt een vroeger tijdstip leuker.
Dan zie je ballen vallen. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
08-03-2018 20:30
Nee, hoor.
Pete zit samen met de ontslagen collega van zijn vrouw een Bingo te doen met houten balletjes.
Hij maakt grappen en trekt 87 "for a lifetime" maar niemand van de ouderen reageert.
Vervolgens laat hij 69 gaan nadat hij de levenslust van zijn publiek gadeslaat.
Richt zich op de collega in de rolstoel. (Uitleg verzin zelf maar.)
Daardoor wordt een vroeger tijdstip leuker.
Dan zie je ballen vallen. :biggrin:

Ik bedoelde dat de Matthew verhaallijn lang geleden was. Die van 69 was van vorige week...
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Gelukkig. Het kon door :sleep: komen.

Maar hier staat de verhaallijn van het vorige seizoen. Daarvan heb ik twee afleveringen gemist.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cold_Feet_(series_6)

Ja, er staat iets over een relatie met beide zussen. Helemaal onderaan.
Je zou eventueel kunnen proberen of je via een UK VPN op de ITV hub kunt? Ik heb daar vorig seizoen zitten binge watchen.
Elaineviva schreef:
08-03-2018 15:22
help! Ik kwam een paar weken geleden er pas achter dat cold feet weer was begonnen. Net te laat om de eerste aflevering van 15 februari terug te kunnen zien op NPO start. De afleveringen van 22 feb en 1 maart heb ik opgenomen maar nog niet gezien, want eerst moet ik die van 15 feb zien natuurlijk. Wie kan me helpen zodat ik de eerste aflevering alsnog kan zien?...

google op cold feet season 7 watch online
Gisteren vond ik de aflevering weer leuk.
Ik heb de laatste aflevering van 6e seizoen nog gelezen.
Matt was van school gestuurd vanwege drugs. Vandaar die link van drugs naar Ellie.
Josh is gay en Matt heeft Ellie afgewezen nadat hij inderdaad een relatie was begonnen met haar zus Olivia. Romona kwam met Josh en vriend.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
09-03-2018 16:54
Gisteren vond ik de aflevering weer leuk.
Ik heb de laatste aflevering van 6e seizoen nog gelezen.
Matt was van school gestuurd vanwege drugs. Vandaar die link van drugs naar Ellie.
Josh is gay en Matt heeft Ellie afgewezen nadat hij inderdaad een relatie was begonnen met haar zus Olivia. Romona kwam met Josh en vriend.
Dat van Ellie was ik echt helemaal vergeten, maar er zijn zoveel verhaallijnen.

Natuurlijk was ik halverwege weer in slaap gevallen. Niet omdat het saai was, maar omdat de serie veel te laat wordt uitgezonden. Inmiddels ben ik weer bij. Het blijft een leuke serie.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren
Als ik op online kijken ga Googlen voor aflevering 1 van dit seizoen die dus van 15 februari dan kom ik alleen maar op sites waar ik moet inloggen, doorklikken tig ker op links die ik niet vertrouw, kortom het lukt me alsmaar niet. Blijf ik dus zitten met 4 afleveringen die i’ van mezelf pas mag kijken als ik eerst aflevering 1 gezien heb. Wie helpt aub!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven